Holt budeš muset nasetrit na excely tak jako já
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
to neres je to tim rafkem takze vyvazeni tomu muze pomoc jen malinkato chtelo by to zusit preplyst spis se mi zda ze mam volny 2 spice tak uvidim jak budu prezouvat pneusky tak to hodim borcovi at na to jukne
Mně to dělala guma. kolem 60 km/h začala skákat celá přední vidle. Ta guma byla ko, poskakana jako prase. Dal jsem mitas a slus ende . Už to nedělá.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Mno, jezdit s bouchlým ráfkem mi jako standart nepřijde. Že to otravuje a kazí pocit z jízdy je bez debat. Než kupovat novej ráfek, pakliže je to přílišná investice, je lepší starej nechat vyklepat a vycentrovat v "Jezeďáckém" motorservisu, kde se nebojí gumové palice a rány do dubových špalíků. Osobně by mě jezdit na vlnícím se hadu, místo na motocyklu dost vadilo. Proti "úchylné" jízdě bez držení třeba vůbec nic nemám, za předpokladu, že tím nikoho neohrožuju, což beru jako samozřejmost abych zamezil debatě o ohrožování, ale to je subjektivní záležitost, někomu to přijde nebezpečné, někomu jako základní trénink ovládání motorky tělem. Jinak je fakt, že zrovna držení rovné stopy a ovladatelnost nejvíce závisí na tvaru sjetí pryží. Asi pro nikoho není novinka, že když je zadek sjetý na středu, jede motorka sama stále rovně a při nové vyklenuté pryži motorka zatáčí daleko ochotněji ale jízda bez držení je těžší na ovládání změnou těžiště.. Stejně tak i oskákaný předek může jednoho pěnkě vytrestat rozvlněním motorky, jako když má kleplý ráfek
Jinak v Karlovarském kraji výplet a centrování Motoservis a pneuservis Moto Fa. Juričič, Děpoltovice (K.Vary) 724743463
Jasne to jo ale pokdu to nechauzi moc nebdu rozplitak kolo a zase davt dohromady, cim vickrat se to dela tim se to nici jak uz tu psal nekde Hicks.
Jinak nejde o zadnou uchylnou jizdu bez drzeni ale pokdu pustis riditka na par sekund poznas hned jestli je neco v neporadku s predkem nebo ne, staci jen trochu nadzvednout ruce zadny nadani za hlavu popripade skrabani na zadku a vyhaneni "vlka"
Melizoy napsal:
ale to je subjektivní záležitost, někomu to přijde nebezpečné, někomu jako základní trénink ovládání motorky tělem.
naprosta pravda.. kdy to budes pachat pri jarni rovnodennosti a namazes si gripy beranim sadlem, ma to jeste 666x vyssi ucebni efektivitu
---
hlavne osmikilo bez zataceni zadeckem poradne nezataci... ja z motorky poruznu vysedam, naklanim se a vrtim furt... ale poustat riditka velmi opatrne.
To uz bych spis chapal na 12ce se 110/19 vepredu. Ne na nasi.
Upravil hicks dne 28.05.2012 15:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
Jasne to jo ale pokdu to nechauzi moc nebdu rozplitak kolo a zase davt dohromady, cim vickrat se to dela tim se to nici jak uz tu psal nekde Hicks.
Jinak nejde o zadnou uchylnou jizdu bez drzeni ale pokdu pustis riditka na par sekund poznas hned jestli je neco v neporadku s predkem nebo ne, staci jen trochu nadzvednout ruce zadny nadani za hlavu popripade skrabani na zadku a vyhaneni "vlka"
podle mne tu motorku timhle testujes v rezimu, kterej ti NIC PORADNE nerekne.
KDYZ UZ, tak bych to testoval na NOVEJCH gumach... ale zvlast na sjetejch...
...no.. jsem na vas chlapci zvedavej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
No hlavně s házením půjdou ruku v ruce do pytle ložiska a kdo ví co ještě ...
zalezi na mire.
Loziska v prvni rade porasis vasim oblibenym offroadem, zatezi, pripadne UTOPENIM.
---
proste a jasne.. resit tohle pokud jezdite off, mi prijde fakt dost ujety... zvlast na osmikile.
---
a mimochodem mne klickovani motorky delalo sustakovy obleceni .. byl jsem kvuli tomu kdysi u Hamouze s Pragovkou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2