zdravíčko vespolek :-), trakhle jsem taky skončil, k 1150 ujsem dokopil stejný PDčko - stejný jako to veprostřed :- ) , a jezdím asi tak - všechno do 500km na PD , dovolenou na 1150 a jinak jí občas vyvětrám saze :-) ..... blbý je to na mytí , nevíš co dřív, tak moc nemyju :-)
petr kamennyujezd napsal:
zdravíčko vespolek :-), trakhle jsem taky skončil, k 1150 ujsem dokopil stejný PDčko - stejný jako to veprostřed :- ) , a jezdím asi tak - všechno do 500km na PD , dovolenou na 1150 a jinak jí občas vyvětrám saze :-) ..... blbý je to na mytí , nevíš co dřív, tak moc nemyju :-)
Taky moc nemeju.A je to jak rikas.1100gs na dovoleny a off-road.Ostatni jezdeni a vyvetrani hlavy dvouventil.
Pánové, pořád ještě nemám vysněné Báwo. Chtěl jsem koupit 11ku, ale váhám jestli nevzít dvouventil. Je to o penězích a v Němcích jsou za relativně slušné ceny. Co mi poradíte? Dík.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Kup si 1100 Dvouventil je spíš taková pohodovka na nedělní odpoledne ale jet nato do chorvatska na došu je šílená představa...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
hobrnos - jestliže se ti starší dvouventilové GS líbí (mě osobně se líbí moc), klidně do něj běž. Dá se s ním samosebou bez problému cestovat, akorát to musí mít člověk v hlavě srovnaný a musí vědět, že na rychlé přesuny po dálnici to není ono. Ale cestovat např. k moři se dá i po okreskách a má to něco do sebe. Při stáří těchto modelů už musí člověk počítat s nějakými investicemi, ale to je kolikrát u novějších modelů potřeba taky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já až jednou nebudu vědět co s časem a penězma tak si postavím tohle.. Tohle je dvouventil na nedělní odpoledne. Tu miluju
servisak přiložený následující obrázek:
Pánové díky za odpovědi, budu ještě přemýšlet. Hlavně musím škudlit, to je základ úspěchu.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."