Pánové, já si koupil rozšíření origo stupaček na 1150GSA (http://marselus.com/?rozsireni-stupacek,66) celkem za 240,-Kč. Musí se navařit, což chvilku zabere, ale kdo nechce kupovat stupačky nový, má za pár korun vyřešeno.
Ivan napsal:
Morabo - ty jsi na těch od SW jezdil že víš v čem jsou špatné? Já na nich mám 28000 km a jsem velmi spokojen...
Ty jsi velmi spokojen i na originál tlumičích s originál pružinami, co mají najeto 120 tisíc, pokud vím .
Ne vážně, nejezdil, ale stačí se mi na ně podívat, abych věděl, v čem nejsou pro mně...
1. jsou fakt hodně do strany, jak je vidět na Mařově obrázku. Vzhledem k tomu, že se mi už dostrkát u původních (tj. vysokejch), rozšířenejch stalo, že jsem vzal botou o zem (pozor - davam vždy botu na špičku a nohy mi ze stupaček netrčí) a tyhle jsou ke všemu níž, broušení o asfalt je na snadě...
2. nijak mně ani neoslovuje, že jsou šroubovaný ze dvou kusů - jasně je to kvůli polohování, ale já polohovat nechci, radši budu mít pevný a klid
3. "hustota" stupačky a tedy víc šance pro zadělání od kdečeho, hlavně bahna, je taky prostě vidět. Není to žádnej děs, ale proč by to nemohlo bejt lepší, ne?!
Rozhodně můžou kdekomu velmi vyhovovat, to vůbec nepopírám, ale mně vzhledem k tomu co hledám prostě neoslovujou.
A taky jsem reagoval motivován značně nepřesným odhadem ceny.
Maiali nel Fango!
Krizus napsal:
Pánové, já si koupil rozšíření origo stupaček na 1150GSA (http://marselus.com/?rozsireni-stupacek,66) celkem za 240,-Kč. Musí se navařit, což chvilku zabere, ale kdo nechce kupovat stupačky nový, má za pár korun vyřešeno.
Bezva, ale tady se sice pitvají stupačny, ale nen kvůli rozšíření, ale kvůli jejich výšce, resp. poloze vůči brzdě a to žádný rozšíření neřeší (rozšíženo mám taky, dozadu, od Žlábka a vypadá to přesně jako ty starý od TT, co jsou vidět výš).
Maiali nel Fango!
chvalim.. lepsite se.
Upravil hicks dne 30.08.2012 16:07
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: výrobce mými ústy děkuje
Ale je fakt, že je to maximálně robustní, svár po celém obvodu, fakt pěkné a ta díra uprostřed je přesně na to, o čem píše Boris - máš na noze plno bahna a kamínků a tady toho většina propadne a neuklouzne ti
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
chalani mam pocit ze niekdy sme az moc fajnovy,ja som sa nikdy nad tym neako nezamyslal ako jazdit teren v stupackach a a ako mam brzit zadnou brzdou a to nemam nohy č.10 a vyssie,az ked som si precital toto vlakno a vcera som siel dost divoko tak som si na to spomenul a fakt je ta brzda nizsie ale stale sa to da ukocirovat a je to fajn a v pohode a bavi ma to aj ked nemam dokonaly kontakt s packou:-)
citim sa fajn..
Docela dobra uprava pro brzdeni ve stupackach je tu brzdu poradne vyhnout smerem ke stupacce a clovek pak slape presne na ten vystupek.Ten je vysokej cca 2 cm a to uz je znat.A neklouze to!
vevis přiložený následující obrázek:
vevis napsal:
Docela dobra uprava pro brzdeni ve stupackach je tu brzdu poradne vyhnout smerem ke stupacce a clovek pak slape presne na ten vystupek.Ten je vysokej cca 2 cm a to uz je znat.A neklouze to!
No,takhle nějak se mi to upravuje samovždy když zvednu motorku tak to takhle vypadá ale nenapadlo mne to podat jako zlepšovák
Upravil vevis dne 30.08.2012 21:08
vevis napsal:
Docela dobra uprava pro brzdeni ve stupackach je tu brzdu poradne vyhnout smerem ke stupacce a clovek pak slape presne na ten vystupek.Ten je vysokej cca 2 cm a to uz je znat.A neklouze to!
No,takhle nějak se mi to upravuje samovždy když zvednu motorku tak to takhle vypadá ale nenapadlo mne to podat jako zlepšovák
No me se to taky tak upravuje samo.Uz 3x!Je fakt,ze to nakonec vzdy ohnu ve sveraku zpatky.Ale vzdy se mi to stane pri nejake off akci a nez to narovnam,tak s tim najezdim dost km a muzu potvrdit,ze ve stupackach se s tim brzdi paradne.
Ohnu to vzdy pri padu botou.Mozna je to tim,ze mam na brzde rozsireni od TT a pri padu je na brzdu velka paka a z toho rozsireni ta bota do strany lehce nezklouzne.Kazdopadne to rozsireni jsem uz sundal,ale jestli to pomuze nevim.
Ivan napsal:
Morabo - ty jsi na těch od SW jezdil že víš v čem jsou špatné? Já na nich mám 28000 km a jsem velmi spokojen...
Něco napsat musel....
Nebyl sám, viď, Vlastimile....
To jo,ale já se to naučil od Tebe.Ty vynikáš v tom že píšeš o ničem (viz dnes protáčející se kardan
Jsem rád, že jsi mne poučil, i když je mi to vlastně jedno
To s tím kardanem mi říkal Žlábek v Carservisu, řekl bych, že tomu rozumí, tak jsem to sem napsal.
Ivan napsal:
Morabo - ty jsi na těch od SW jezdil že víš v čem jsou špatné? Já na nich mám 28000 km a jsem velmi spokojen...
Něco napsat musel....
Nebyl sám, viď, Vlastimile....
To jo,ale já se to naučil od Tebe.Ty vynikáš v tom že píšeš o ničem (viz dnes protáčející se kardan
Jsem rád, že jsi mne poučil, i když je mi to vlastně jedno
To s tím kardanem mi říkal Žlábek v Carservisu, řekl bych, že tomu rozumí, tak jsem to sem napsal.
Zřejmě jsi Žlábka špatně pochopilkdyby jsi věděl jak ten kardan vypadá a jak to funguje (napsal jasně že to prokluzuje na pětku,jinak ne) tak by jsi nenapsal takový blábol no ale asi jsi něco napsat musel....