Ahoj vespolek - rád bych se zeptal, ke komu jezdíte vyměňovat náplně (myslím vše komplet) - pokud si to nechci (nedokážu) udělat sám - primárně Praha a okolí..případně i jinde..díky moc
Ptal jsem se na to v carservisu na Želivského, ale ceny které mi do telefonu říkal mě docela vyděsily...
Emper napsal:
Ptal jsem se na to v carservisu na Želivského, ale ceny které mi do telefonu říkal mě docela vyděsily...
Ono v servisu zaplatíš jejich oleje, filtry a práci. Nevím, kolik ti říkal do telefenu, ale olej dokážeš sehnat jinde levněji a na práci bys taky hodně ušetřil, dělat si to sám, ale holt v servisu si za to zaplatíš.
Já jsem teď kupoval olej do motoru za 100/litr a do převodovky a koncového převodu za 150/litr, olejový filtr asi 200 a vzducháč mám KN, takže ten jenom čistím. Práci jsem si udělal sám, takže to vyšlo levně.
Možná ti ale říkal cenu sa servis, kde kromě výměny náplní jsou i další úkony, myslím, že servis stojí v Carservisu cca 6000 i s materiálem, tak nějak mi to myslím říkal.
Stepan:
já to chápu, že ceny v servisu jsou vyšší..proto jsem se ptal, zda v okolí Prahy není někdo, za kým se jezdí..kdo je tu "vyhlášeným machrem"...ozval se mi Zetor..ale na budějovicku jsem byl tenhle víkend..takže to je smůla..no třeba ještě někdo poradí..díky
Neumis nebo nemuzes si to vymenit sam? Koupis matros za 1500 a za hodku to mas vymeneny, v servisu za to samy zaplatis 5 tis. Kdybych nebyl linej, tak bych ti to klidne udelal
Aktualne 1250 GSA HP
Jen k olejovému filtru. Překvapilo mě že filtr Champion a Hiflo nejsou stejné co se týče tvaru pro klíč. Klič na Champion šel použít na Hiflo jen s drochou nasilí, musel se "naklepnout" ,ale nakonec vče ok.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
xavier napsal:
Neumis nebo nemuzes si to vymenit sam? ..
--no né že bych byl úplněně mimoň :-) , ale zase té zručnosti a zkušeností tolik není. Nicméně.. koupil jsem jí vloni na jaře a pokusil se věřit majiteli, že je olej čerstvě měněný..letos bych to chtěl nechat i trochu proklepnout zda není něco špatně..zatím jsem jen párkrát dolil olej do motoru..má kolem 100 najeto..takže to je asi OK, ale trochu se potí vana..a tak bych rád aby to někdo zkouknul..asi holt vyrazím do carservisu..
mahomaho napsal:
Jen k olejovému filtru. Překvapilo mě že filtr Champion a Hiflo nejsou stejné co se týče tvaru pro klíč. Klič na Champion šel použít na Hiflo jen s drochou nasilí, musel se "naklepnout" ,ale nakonec vče ok.
Stejna zkusenost. HiFlo a origo BMW jsou stejny. Koupil jsem u Louise klic a nepasoval, takze taky kladivko pomohlo. Tak opet cesta do Louise, borec vytahnul Champion filtr a na nej klic pasoval. Nakonec nasel klic, kterej pasoval a bez problemu mi ho vymenil.
... tak se mě pomalu, ale jistě blíží konec sezóny ( v zimě nejezdím)
mám na oleji najeto cca 4000 km .... je to velký hřích, když ho tam nechám ještě do příští sezóny a v cca 7-8t. ho vyměním (počítám tak v půlce sezóny příští ) ... jezdím povětšinou delší trasy - nejkratší je vždy tak 100-150 km - mám motku jen na výlety ... postrky jezdím plechovkou ...
(ch)stepan
chstepan napsal:
... tak se mě pomalu, ale jistě blíží konec sezóny ( v zimě nejezdím)
mám na oleji najeto cca 4000 km .... je to velký hřích, když ho tam nechám ještě do příští sezóny a v cca 7-8t. ho vyměním (počítám tak v půlce sezóny příští ) ... jezdím povětšinou delší trasy - nejkratší je vždy tak 100-150 km - mám motku jen na výlety ... postrky jezdím plechovkou ...
Pokud se vejdeš od poslední výměny do časového období jednoho roku, tak ho tam nech. Osobně měním na jaře (v předjaří), zkrátka jak se udělá trochu teplo, tak vyjedu, zahřeju a měním.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."