Nemá se cenu dohadovat, ale zkusme si to vyjasnit. Pojistný podvod to nebude, jen je třeba si uvědomit dopad neschválených dílů, zejména těch, které ovlivní bezpečnost provozu - brzdový systém to je zcela jistě na vzniklou situaci. Pokud se stane nehoda a je velká škoda, úmrtí, nebo tě nabourá Kalousek, bude vyvinuto nezměrné úsilí aby ten co tě poškodil se z toho vyvinil, což se dá nejlíp udělat tím, že někdo dokáže, že Tvoje vozidlo bylo nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, což je - pokud nemáš hadičky s atestem 8SD nebo jiným platným v EU - poměrně jednoduché. Můžem diskutovat jenom o tom jaké riziko v tom je. Protože nikdo z nás neví, co se mu stane a jak se to vyvine, připadá mi zbytečné riskovat doživotní splácení, nebo i malý postih v řádu tisíců kvůli pár stokorunám. Toť vše, je to každého boj, trochu mě popudilo, prohlášení o snadnosti výroby - normálně se to na certifikovaném stroji/ přípravku zalisuje, pak se tlakově i jinak zkouší, dá se k tomu certifikát, nebo typové osvědčení a jde to do prodeje. To nikdo z nás dome neudělá. Tím neříkám, že to nemůže fungovat, ale jak jsem napsal - je to na uvážení každého.
Upravil bobGS dne 05.11.2012 20:32
bobGS napsal:
Nemá se cenu dohadovat, ale zkusme si to vyjasnit. Pojistný podvod to nebude, jen je třeba si uvědomit dopad neschválených dílů, zejména těch, které ovlivní bezpečnost provozu - brzdový systém to je zcela jistě na vzniklou situaci. Pokud se stane nehoda a je velká škoda, úmrtí, nebo tě nabourá Kalousek, bude vyvinuto nezměrné úsilí aby ten co tě poškodil se z toho vyvinil, což se dá nejlíp udělat tím, že někdo dokáže, že Tvoje vozidlo bylo nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, což je - pokud nemáš hadičky s atestem 8SD nebo jiným platným v EU - poměrně jednoduché. Můžem diskutovat jenom o tom jaké riziko v tom je. Protože nikdo z nás neví, co se mu stane a jak se to vyvine, připadá mi zbytečné riskovat doživotní splácení, nebo i malý postih v řádu tisíců kvůli pár stokorunám. Toť vše, je to každého boj, trochu mě popudilo, prohlášení o snadnosti výroby - normálně se to na certifikovaném stroji/ přípravku zalisuje, pak se tlakově i jinak zkouší, dá se k tomu certifikát, nebo typové osvědčení a jde to do prodeje. To nikdo z nás dome neudělá. Tím neříkám, že to nemůže fungovat, ale jak jsem napsal - je to na uvážení každého.
pojistný podvod byl z mé strany uveden pouze jen jako příklad, tzn. pojišťovny odhalují stále více poj. podvodů a to nejen lepším SW vybavením, ale i propojením databází atd. = byl to jen příklad, jak pojišťovny pracují a lepší se (tedy z jejich pohledu)
pokud budou plnit nějaký tisíce/stovky tisíc, asi budou řešit základní věci (pojistka/VIN/...) a budou plnit, pokud bude poj. muset plnit desítky mega (neberte mě za slovo co se týká výše), ale způsobená škoda na něčem, náhrada ušlého výdělku někomu,....), pak se budou sakra snažitr vše prošetřit a věnovat danému problému nějaké finance, přiměřené vyplacené částce s cílem eliminovat výši plnění a tady věřím, že se jim hodí každá "chybka/neschválená věc" na moto apod.
Upravil Honza_BMW_VW dne 06.11.2012 07:18
www.jantruhlar.cz