MoonCZ napsal:
Doplňky budu brát vše od Tomáše Padevíta z Grave.cz. Letama osvědčený materiál takže tam mám jasno. No sám mi říkal, že GS je lepidlo na doplňky. S tou vahou taky počítám a dnes jsem k narozeninám dostal model 1150GS a a asi půjdu brzy k doktorovi ikdyž diagnózu už znám " GS" . Čím víc o ní vím tím víc ji chci. Ještě jsem tedy neřešil jestli hledat kousek s dlouhou 6 " E" nebo ne, ale to už asi takový vliv na výběr mít nebude. Po zde zjištěných informacích mám jasno v ABS to tam budu chtít. Nikdy jsem ho neměl, ale přeci jen 270kg je už dost. No jen doufam, že na ní nebudu malej
To tam budes mit od Grave 20kg doplnku?! (plne natankovana ma dvestepade)
Jinak ja na ni zacal nejdriv veci veset , co jsem si uvedomil, ze to je preci jen jeste motorka a ne autobus tak zase sundavat a potom i urezavat
Zajimalo by mne, jak to skonci...
Takze moje rada zni se nad kazdym doplnkem opravdu zamyslet, je snadny sklouznout k obsesi ve stylu, chci tam vsechno...
Najezdil jsem treba cca 40 tisic, dost offu, i drsnyho, dostala velky rany a nejednou lezela a padaky mi treba nikdy nechybely. 1150 je poctivej stroj a z ochrany nezbytne potrebuje tak trojuhelnik na telelever. Pak o chce siroky stupacky a to je tak vsechno, co je nezbytny. A odpovidajici zavazadla. Ostatni je spis "pro radost". A jak rikam, mne ted dela radost tam spis zadny kramy nemit. Abych nezapomnel, samo dobry kryty hlav, zvlast v bezpadakove konfiguraci.
Kazdopadne bych asi znovu hledal takovou, jakou jsem koupil. Jednosvici s abs, dlohou 6, sice drazsi oproti prumeru (v urovni levnych 12tek), ale netknutou panenku s par km a jasnou historii. Klidne i bez doplnku.
Upravil morabo dne 12.10.2012 23:16
Maiali nel Fango!
servisak napsal:
Pokud je ti to tak nejak jedno vem si 1150
Už se to tady určitě řešilo, ale proč podle Tebe 1150 a ne 1100?
Když pominu 6ti kvalt proti 5ti kvaltu, jaké je mezi nimi rozdíl? Díky za odpověď. H.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Mno, jak se to vezme. Pro mne i kdybych jezdil ciste asfalt. Davam nohy na stupacku skoro spickou a je to i pro tenhle pripad pohodlnejsi a jistejsi. (videl jsem hocha, co vozil boty zasekly o stupacku podpatkem a v zatacce si chtil tak, ze mu to otocilo nohu v koleni o 180...
Jinak na jizdu ve stoje je to uz uplne bez debaty povinnost.
Maiali nel Fango!
No hlavne bych chtel jeste letos pojezdit co nejvic.
Proc 1150? Prece jen je novejsi a tahle ma mit min. km.
Ale jak rikam,1100 s dvojtym svetlem a bilocervena se mi libi taky.Hlavne to bude posledni,snad vychytanej rok.
na jedenáctku nemám jediný křivý slovo. občas tam ta šestka chybí, ale dálnice nemám rád a tak to vůbec nebolí. jediný co, tak nevypadá tak "in" a moderně jako dvouoká 1150, ale to se dá napravit. buďto přechodný stádium dvouokýho světla wunderlich/tt anebo prostě doděláš předek 1150 a máš to. případně domatech zlatých českých ručiček a b-beak.... můj názor je, že 1100 a 1150 je poslední poctivej boxer bmw.
~ R1100GS ~
Moon> za mňa ABS rozhodne áno. motorku mám od pondelka, ABS som ešte nepotreboval, ale samozrejme som testoval, čo to dokáže. vo vyhranenej situácii sa to bude myslím hodiť. inak mám ročník 2002 a myslím si, že posilovač bŕzd nemám.
ešte by som Ti odporučil jednu vec a to vyhrievané gripy. na Dragstarovi som nič také nemal a ani som ich nejak extra nechcel, ale teraz ich mám a na jazdenie pri teplotách pod 10 stupňov je s nimi naozaj príjemné. samozrejme dajú sa dokúpiť aj postupne, značka Oxford, s lešou možnosťou nastavenia. na originál máš 2 stupne, na 1 je to väčšinou akurát, na 2 už musí byť dosť zima, pre mňa cca 2°C
MORABO - tak to je další příjemná zpráva, protože co jsem koukal na technická data tak tam píšou, že 250kg má suchá. Takže jestli je to jak píšeš tak dobrý. No určitě chci padáky, mlhovky a alarm, to je základ na všech mých motorkách. Pak budou širší stupačky a plexi uvidím podle toho co tam bude a jak bude fingovat. Další bude doraz řízení na "televeleru" a možná hliníkový kufry, ale to jen možná protože mám pěkný brašny ikdyž nevím jestli se na GS vůbec smí brašny vozit
Upravil MoonCZ dne 16.10.2012 04:32
no_-_name napsal:
na jedenáctku nemám jediný křivý slovo. občas tam ta šestka chybí, ale dálnice nemám rád a tak to vůbec nebolí. jediný co, tak nevypadá tak "in" a moderně jako dvouoká 1150, ale to se dá napravit. buďto přechodný stádium dvouokýho světla wunderlich/tt anebo prostě doděláš předek 1150 a máš to. případně domatech zlatých českých ručiček a b-beak.... můj názor je, že 1100 a 1150 je poslední poctivej boxer bmw.
Nechápu co pořád máte s tím předělávánímJá si myslím že to jede úplně stejně i kdyby se tam dalo světlo z vétřieskyvloni v srpnu jsem koupil 11ctku s origo světlem,do teď jsem na ní najel 19800km (a to ještě současně jezdím další tři motorky)a to hranaté světlo ničemu nevadilopokud chce někdo místo ježdění dělat machra tak ať si koupí 12ctkua pokud někdo hledí na krásu tak ať si najde hezkou babu neprzní motorky.....
vlastimil napsal:
[quote]pokud chce někdo místo ježdění dělat machra tak ať si koupí 12ctkua pokud někdo hledí na krásu tak ať si najde hezkou babu neprzní motorky.....
Vlastimile, mluvíš mi z duše.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
s tím postupným dovybavováním to je trochu zrádný, já sem věděl že chci padáky, ABS atp. tak jsem koupil GSA prakticky v plný palbě za plnou palbu :-)
kamarád si koupil Varana, že doplňky si dokoupí jaký bude chtít, koupil kufry, padáky atp. a říká že byl pěkně blbej, že za ty peníze už by měl toho bavoráka taky, ono je to vždycky levnější koupit už s doplňkama, aspoň ty základní věci jako jsou kufry a padáky
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Tak dnes mě opustil můj Transalp, ale šel do dobrých rukou. No a teď nastává čas pořádně se podívat po nějaký pěkný 1150 a zase se stát plnohodnotným motorkářem. Mám na ni cca 130tis tak kdyby jste někdo něco našel tak dík za typ. Něco už jsem našel, ale třeba máte i jiné zdroje. Dík