schrek napsal:
tak nevim mam model 2010 a ani kampka za celych 8000km
8000km samozrejme u tohoto typu zavady NIC neznamena.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pozdě, už jsem to vyčistil hadrem , ale mám v plánu si posunout hranici na 800km/den, když vyjde počasí, tak to tuhle sezonu dám a pak vyfotím to prolínání.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
mandy8 napsal:
Nemusí Tě to znepokojovat, to je u 800gs normální a spousta dalších "normálních" věcí Tě ještě s osmikilem čeká
Možeš tu škodradostne vypisovať o 800 čo chceš, ale ja by som tu tvoju tehotnú starú motorku aj tak nechcel, mal som ju chvílu minulí týždeň, a som velmi rád že som do toho nešiel. ona je možno spolahlivá ale aj môj foter je spolahlivý
Ahoj
Je mozny, ze to tece na motorce ktera ma 11 000km (r.v. 2010)?
Ted jsem si ji poridil a tece to docela dost. Nevim jestli to je to samy o cem je tu rec, ale tece to na levy strane jak jsou tam ty dve pulkruhovy vybrani prekryty gumou.
Motorka je z nemecka a podle servisky udrzovana dobre, tak nevim jestli to resit nebo jestli to nechat na servis pri 20t jak tady nekdo na zacatku psal.
maramaracz napsal:
Ahoj
Je mozny, ze to tece na motorce ktera ma 11 000km (r.v. 2010)?
Ted jsem si ji poridil a tece to docela dost. Nevim jestli to je to samy o cem je tu rec, ale tece to na levy strane jak jsou tam ty dve pulkruhovy vybrani prekryty gumou.
Motorka je z nemecka a podle servisky udrzovana dobre, tak nevim jestli to resit nebo jestli to nechat na servis pri 20t jak tady nekdo na zacatku psal.
Dik za nazor
Marek
to presne to o cem se tu bavime
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
maramaracz napsal:
Ahoj
Je mozny, ze to tece na motorce ktera ma 11 000km (r.v. 2010)?
Ted jsem si ji poridil a tece to docela dost. Nevim jestli to je to samy o cem je tu rec, ale tece to na levy strane jak jsou tam ty dve pulkruhovy vybrani prekryty gumou.
Motorka je z nemecka a podle servisky udrzovana dobre, tak nevim jestli to resit nebo jestli to nechat na servis pri 20t jak tady nekdo na zacatku psal.
Dik za nazor
Marek
to presne to o cem se tu bavime
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Já s tím naštěstí problém nemám. Akorát je divný že to v servisu po 10t nevymenili . Zas taková položka to není.
Podle servisky snad udržována dobre byla. V reálu to ale asi bylo jinak.
Nech to těsnění na jaře vyměnit ať ti to nechcije dalších 9 tis km. F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Vyměnili, jen to teče pořád.
Někde se to řešilo (snad Hicks) měnil v záruce.
Vymění těsnění a teče. Proto nedávám při servise nové, ale pomůžu si silikonem. Taky kluci ze slovenska dávali podložky- větší přítlak.