No ja teda neviem, mne ten BMW spôsob ovládania blinkrou vyhovuje. Pred tým som dlhé roky jazdil na japoncoch a na BMW ovládanie som si zvykol valmi rýchlo, takže prečo bi to malo biť lepšie ti nepoviem. Podla mňa je to viac intuitívne a to je hlavné. Ale mám z týmto systémom najazdené cez 200tis. km, tak bi som to nerád menil späť na klasiku.
bmw ma trochu blbejsi VYPINANI blinkru.. zapinani je lepsi nez na klasice myslim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
len dodám že miesto kukania na kontrolku, som bol zvyknutý u klasiky po manévroch napr. pred križovatkou pre istotu vypnúť ešte raz. Ale u BMW mi presne ten vypínač vadil lebo zo začiatku som nechtiac dokonca zapol a už mi to tak nejak zostalo...
Upravil sanko dne 06.01.2013 00:52
Teda ja nevim, mam dokonce hendikep, protoze jsem si kdysi davno vykloubil na lyzich oba palce na rukou a mam malicko snizenou hybnost, ale presto prave na vypinani dosahnu dokonale a naopak u klasiky mivam problem. Na xcountry i jinych motorkach jsem kolikrat radsi neblikal, abych to pak nemusel vypinat... Ono to taky chce u bmw rozlozeni si pomoct a otocit si ten domecek na riditkach podle toho, kam se cloveku dobre saha. Maiali nel Fango!
JRM66 napsal:
Kde to žiješ človeče, snad nie vo Vatikane?
Cina... Velka mesta maji uplny zakaz motorek a zbytek Ciny povoleny obsah 150ccm nebo 250ccm, podle oblasti. To by na krosku sice stacilo, ale zase s ni nedojedu domu diky zakazu... Hledam nejake garazovani mimo mesto, ale pak se jezdeni stava dost komplikovane. Ale jinak polacek a prasnych cest je v okolnich horach nespocet. A nikde nikdo. Na vyradeni ideal.
Naposledy jsem takhle provetral elektricky skutr... Sice se mu to moc nelibilo, ale dovezl me tam i zpet....
petrs přiložený následující obrázek:
Mit nejaky lepsi stroj.... na par tydnu bych si to tam dokazal uzit. Jenze skutrik mel jen 40km dojezd na jedno nabiti, tak to na zadne velke akce nebylo....
petrs přiložený následující obrázek:
pekny! na tom skutru Ti to slusi jednoznacne vic, nez na osmikile
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ze jo? Taky si myslim! Konecne poradna motorka.... Akorat v pujcovne se divili proc je skutr cely od bahna, kdyz jsem jim ho vracel... Pry ze neprselo.... Kdyz on tam byl takovy potucek...
Nahodou se mi ten skutr moc libil. Jen si to tak bzuci, v prirode je krasny ticho skoro jako kolo. Skoda, ze to neujede na jedno nabiti aspon 200km... Jede to kolem 60km/h po rovince
morabo napsal:
Teda ja nevim, mam dokonce hendikep, protoze jsem si kdysi davno vykloubil na lyzich oba palce na rukou a mam malicko snizenou hybnost, ale presto prave na vypinani dosahnu dokonale a naopak u klasiky mivam problem. Na xcountry i jinych motorkach jsem kolikrat radsi neblikal, abych to pak nemusel vypinat... Ono to taky chce u bmw rozlozeni si pomoct a otocit si ten domecek na riditkach podle toho, kam se cloveku dobre saha.
Ono s tím domečkem jde pohnout jen málo že to prakticky nic moc neřešilo,nakonec musel svůj akční rádius zvětšit pravý palec
petrs napsal:
Nahodou se mi ten skutr moc libil. Jen si to tak bzuci, v prirode je krasny ticho skoro jako kolo. Skoda, ze to neujede na jedno nabiti aspon 200km... Jede to kolem 60km/h po rovince
Ja velmi roznýšlam , že moja dalšie kroska bude elektrická, a dokonca známy kupil nenormálny horský elektrický bicykel stál síce 3000E ale bomba. Normálne som slintal. A to ticho.... a ako to išlo, parametre, fantázia.