scorpion napsal:
BMW planuje vyrabat dva modely GS/A
jeden pre europsky trh kde bude po novom kardan na lavej strane
a druha varianta pre anglicko, australiu, japonsko atd atd, kde bude kardan zase na pravej strane...
A treti varianta pro Hickse, s kardanem v topcasu
Ne uprostřed aby to bylo vyvážený
kardan patri do topcasu jenom kdyz je polomrtvej a vezes ho rychle k servisakovi/inveltu/zlabkovi...
pani, moc do toho kardanu radsej nevrtajme, lebo nam tam zacnu montovat retaz a bude to vsechno v P-cku...
Dam malu testovaciu otazku..uz viete, od koho BMW okopirovalo system plnenia zhora do noveho H2O motora GS a aj vystup vyfuku zdola + kardan nalavo???....odpoved je v obrazku...
tomtom napsal:
Škoda že to nezačali dělat...to by na Radarce byla samá JAWA
...a Jawu by nenechali potácet se v těch s.r.a.č.k.á.ch až do dnešních dnů, ale po divoké privatizaci by ji co nejdřív vytunelovali a nechali zkrachovat - už hned v 1. polovině 90. let.
Jak to ten Ital (majitel Cagivy a Agusty) provedl s ČZ Strakonice a motorárnou Jawy.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
tomtom napsal:
Škoda že to nezačali dělat...to by na Radarce byla samá JAWA
myslim, ze nebyla. ja treba k JAWAm nemam moc vztah... nikdy jsem na ni snad ani nejel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Myslím,že kdyby dělali Jawu s kardanem...tak třeba takovýho Vlastimila by jsme vůbec neznali...a to by byla škoda...
Upravil zetor dne 13.01.2013 10:30
V tom jestli je kardan vlevo nebo pravo bych nehledal nic slozitejsiho nez politiku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
zetor napsal:
Myslím,že kdyby dělali Jawu s kardanem...tak třeba takovýho Vlastimila by jsme vůbec neznali...a to by byla škoda...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2