S tou reklamací to bude jednoduchý,nenašel jsem účtenku.
Samo,že je to 140,chtěl jsem tu technickou risknout,páč ten vzorek je ještě ucházející.
Jen by mě zajímalo jak dlouho s tím jezdím.
Saturnin napsal:
JT:jestli se to hodláš reklamovat tak bych se ani nezmiňuj o tom, že pneu byla nazutá na ráfku na kterým neměla co dělat, to bys asi moc nepochodil.
BTW.: tohle praskání se dělá i na ráfku pro kterej byla guma upečená?
To nemá vliv. Pokud je to nová směs, tak bych se pokusil s tím něco udělat.
ahoj je na predni e9 nutne dodrzet smer rotace. Menil jsem v pneuservise a predek mi dali opacne nez je smer a tak reklamovat nebo neresit?
Vzorek jasny smer nema tak nevim.
jack96 napsal:
ahoj je na predni e9 nutne dodrzet smer rotace. Menil jsem v pneuservise a predek mi dali opacne nez je smer a tak reklamovat nebo neresit?
Vzorek jasny smer nema tak nevim.
Diky.
H.
Tak šipka tam je, to znamená, že v případě nějakýho průs.eru, tě za to můžou popotahovat... když už máš homologovanou pneu, je asi zbytečný mít ji špatně nazutou, pokud nechceš třeba srovnat oskákanej vzorek
Jinak si myslím, že na funkci to vliv mít nebude
jardajerman@seznam.cz
Směrové otáčení u pneu je nutno dodržovat z důvodu seříznutí pásů při skládání pneu před vulkanizací ve formě. Jsou seříznuty pod úhlem tak, aby se ve směru jízdy jakoby zavíraly (přeneseně). Pokud je nasazena obráceně mohlo by dojít (extrém) při vysokém namáhání pneu k jejímu rozbalení. Tento scénář je poněkud kritický a ještě nevím, že by se stal, ale co kdyby. Samozřejmě o odvodu vody nebo nečistot ani nemluvím. To neplatí samozřejmě např. u E-09.
Joe napsal:
Směrové otáčení u pneu je nutno dodržovat z důvodu seříznutí pásů při skládání pneu před vulkanizací ve formě. Jsou seříznuty pod úhlem tak, aby se ve směru jízdy jakoby zavíraly (přeneseně). Pokud je nasazena obráceně mohlo by dojít (extrém) při vysokém namáhání pneu k jejímu rozbalení. Tento scénář je poněkud kritický a ještě nevím, že by se stal, ale co kdyby. Samozřejmě o odvodu vody nebo nečistot ani nemluvím. To neplatí samozřejmě např. u E-09.
pockej takze u E09 mam se bat nebo to nemam resit?
Vzorek je totiz na prvni pohled stejnej ale nevim teda s tim co pises o rozbaleni
Joe napsal:
Směrové otáčení u pneu je nutno dodržovat z důvodu seříznutí pásů při skládání pneu před vulkanizací ve formě. Jsou seříznuty pod úhlem tak, aby se ve směru jízdy jakoby zavíraly (přeneseně). Pokud je nasazena obráceně mohlo by dojít (extrém) při vysokém namáhání pneu k jejímu rozbalení. Tento scénář je poněkud kritický a ještě nevím, že by se stal, ale co kdyby. Samozřejmě o odvodu vody nebo nečistot ani nemluvím. To neplatí samozřejmě např. u E-09.
pockej takze u E09 mam se bat nebo to nemam resit?
Vzorek je totiz na prvni pohled stejnej ale nevim teda s tim co pises o rozbaleni
Neboj, rozbalit to na tebe může spíše tvoje dívka než pneu.