Ondro super. Myslím že jsi magor
Fakt super úspěch a přeji ať se Ti daří v dalších soutěžích minimálně stejně a pokud by se Ti podařilo se dostat na Dakar, byvilo by mě to koukat ještě mnohem víc.
Obdiv.
Zaver etapy c. 5 fakt husty.
To na vetsi a tezsi masinu nez 450 neni, co?
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Blembák důle brachu.Ta Erzbergová část je už trochu ústřel.Touareg jel i Sqwer na KTM 990,ale to musel jet turist trasu,protože tohle by na takové ludře nemohlo být průjezdný i když.Každopádně každá taková soutěž je masakr jak na techniku tak na tělesnou stránku.Se nedivim,že na Dakar se připravujou skoro celej rok.Držim pěsti při dalších rallye
Kluci děkuju za podporu. Na velkou motorku to opravdu není. Ono se dá projet vše a se vším, ale k tomu potom potřebuješ osum odhodlaných pomocníků.. Jinak co se týče peněz tak to rozhodně není lacviná záležitost.
Startovné 1800,-
Za mechánu platíš 900,-
Trajekt 1000,-
cca 6000km obytnym autem a skoro tři neděle na cestách, tři sady desertů, tři sady mousse, oleje + spotřebák..
To se ani nebavíme o nákupu dvou motorek a kompletní repasu motorky před závodem. Dále nepočítám trenéra ve fitku a svůj čas.
Abych přiznal barvu tak pokukuji po Dakaru, ale jsem na startu a pokouším se sehnat nějaké sponzory kteří alespoň trochu pomohou..
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Tohle mě vždy zajímalo, jak to je, jak se celý ten kolos a tým rozjede.. Prostě jak začít, protože, jak mi říkal kámoš, když začneš, nemužeš přestat a obětuješ tomu všechno
Věřím že u Tebe to bylo obdobné. Pracuješ? podnikáš? nebo jak to děláš s časem?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...