no vidíte a já mám na 1150 stupačky z osmistovky, jelikož mi jsou pohodlný, i když teď ty nový works se mi taky líbí.
je to prostě člověk od člověka......
Flare napsal:
Proč (by) jsi měnil stupačky? za ty otočné?
Jednak myslim nejsou uplne plnohodnotne velky, ale i kdyby to byl jen muj pocit, tak zubatejsi bych chtel urcite, na techhle mi proste nedrzi bota jak bych si predstavoval.
wow... pravo na odstranovani backurek z moji 800 sis prave sam odnal
kdyz to neni ok ani bez nich.. nema smysl to pokazdy rozebirat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Proč (by) jsi měnil stupačky? za ty otočné?
Jednak myslim nejsou uplne plnohodnotne velky, ale i kdyby to byl jen muj pocit, tak zubatejsi bych chtel urcite, na techhle mi proste nedrzi bota jak bych si predstavoval.
wow... pravo na odstranovani backurek z moji 800 sis prave sam odnal
kdyz to neni ok ani bez nich.. nema smysl to pokazdy rozebirat
Tak to stopro smysl ma, s gumickama je to o nohy i o usta . Bez nich to je ok, jen kdybych 800 mel vlastni, koupil bych si stupacky jiny, co by mi sedely na 100%.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Tak to stopro smysl ma, s gumickama je to o nohy i o usta . Bez nich to je ok, jen kdybych 800 mel vlastni, koupil bych si stupacky jiny, co by mi sedely na 100%.
Za 130 tisic mi z toho ani jednou nesklouzla noha.
Tim to ovsem nechci zakriknout.
Ona je ta guma na stupackach totiz dost mekka.. takze guma vs. guma o sebe moc neklouze.
Naopak ohlazenej kov + bota.. nic moc extra.
Takze ja bych to takhle nehrotil... nekomu vyhovuje guma, jinymu zelezo ale proste neni pravda, ze by na onroad byla guma nebezpecna.
Neklouze to moc ani pri mokru.
Samozrejme, na off do bahna bych si ji nevzal.
Upravil hicks dne 26.08.2012 21:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kolujou tu povesti, ze TT radicka nedela dobre na soukoli... protoze je moc pevna.
Minimalne to prosaklo od nejmenovaneho BMW servisu.. takze zatim je to jedna pani povidala.
ja mam kazdopadne puvodni.
Trocha reality ... zajíc mi ohnul sklopnou řadičku od TT daleko za pravý úhel a ještě do vrtule. Do pěti min vyrovnáno bez problémů. Řadící mechanizmus včetně vidliček tu hybu vydržel, ale prasklo odlité pouzdro na bloku motoru, viz http://www.bmwgs....d_id=15271
kolujou tu povesti, ze TT radicka nedela dobre na soukoli... protoze je moc pevna.
Minimalne to prosaklo od nejmenovaneho BMW servisu.. takze zatim je to jedna pani povidala.
ja mam kazdopadne puvodni.
Trocha reality ... zajíc mi ohnul sklopnou řadičku od TT daleko za pravý úhel a ještě do vrtule. Do pěti min vyrovnáno bez problémů. Řadící mechanizmus včetně vidliček tu hybu vydržel, ale prasklo odlité pouzdro na bloku motoru, viz http://www.bmwgs....d_id=15271
jj, vim o tom... akorat jsem myslel, ze to bylo s origo radickou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
1. vyztuhu chladice -
mam zakoupeno od TT a myslim ze jsem udelal dobre. Nemusim se trapit ze kdyz s tim nekde hodim, tak se to urve. Doporucuji
2. krytka zadniho abs cidla
Nemam a zatim ani neuvazuji
3. sklopna radicka -
MAm a taky super vec.
Original byla na me jezdeni jak papir. Ohybala se kdyz uz jen videla skalu z dalky
Od TT se taky ohyba prave v miste kde neni zdvojena.
Mam podobnou zkusenost jako Milan, akorat ne tak zbesilou.
Rukou opatrne jsem po padu ji narovnal a jedu dal.
Take doporucuji.
Upravil dufino dne 27.08.2012 10:10
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
diky vsem za informace ze se udelal dobre s timto prislusenstvim, to ABS cidlo bylo za par korun tak sem si to tam priobednal , kdyz mi kamarad zaridil vyzvednuti v praze a usetril jsme na poste
jeste by me zajimalo jestli be dobra vec si koupit ten Multitool misto toho plastovyho co je pod sedlem?
kolujou tu povesti, ze TT radicka nedela dobre na soukoli... protoze je moc pevna.
Minimalne to prosaklo od nejmenovaneho BMW servisu.. takze zatim je to jedna pani povidala.
ja mam kazdopadne puvodni.
Trocha reality ... zajíc mi ohnul sklopnou řadičku od TT daleko za pravý úhel a ještě do vrtule. Do pěti min vyrovnáno bez problémů. Řadící mechanizmus včetně vidliček tu hybu vydržel, ale prasklo odlité pouzdro na bloku motoru, viz http://www.bmwgs....d_id=15271
jj, vim o tom... akorat jsem myslel, ze to bylo s origo radickou...
V poho, s originál řadičkou nemám žádné zkušenosti, šla hned dolů ...
Sklopnou řadičku sice nemám, ale myslím si, že je skoro k ničemu - teď o víkendu jsem při lehkém odložení moto do bahna ohnul tu originálku. Kdyby tam bylo něco tvrdšího, jen by dostala víc na pr*el ta osa s tisícihranem. A rozhodně by nepomohlo sklopný ramínko, protože ta řadička to koupila čelně. Ale uznávám, že možná v některých situacích může být sklápění fajn.
Není důležitý, co máš pod zadkem - důležitý je, co máš v hlavě.
nekde tu mel touratech radicku ohlou az dozadu a osa vydrzela ona ta deformace je dan i tim ze na TT radicce jsou diry kdezto ta origo je plna
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
nekde tu mel touratech radicku ohlou az dozadu a osa vydrzela ona ta deformace je dan i tim ze na TT radicce jsou diry kdezto ta origo je plna
no.. origo je FAKT mekka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ta ohlá řadička byla u mě. Vrátil jsem ji do původní polohy a trandil dál. Akorát tu hybu nevydržel takovej nálitek bloku motoru, ale belzona a ocelový kroužek nemá chybu
Sakra tak jsem dal TT sklopku v domění že že zvýším ochranu mechanizmu při příp.kolizi a teď tady čtu že je snad tvrdší než origo? Tak to vypadá že origo půjde z5 a TT na seznam ,,vyhozených"peněz?
Upravil kim dne 23.04.2013 21:28