vlk napsal:
fajn ze si sa ozval, "casopisove testy" berem s rezervou, imho... teba tiez ale poznatky bezneho smrtelnika su mi sympatickejsie
Necakal som nic, ale ak niekto urobi new model tazsi=katastrofa, rovnaka hmotnost s predoslym modelom=pre mna neinovativne, teda stagnujuce
.. jo vim a docital som sa ze manipulacia je lepsia, tazisko lepsie a new model je uzsi tam kde treba a to mu hra na prim
.... k tym brzdam - si to precitaj, je to tam na dlhsie ale brzdam dali menej bodov ako 2012
berem ze vis porovnat a zcenzurovat brzdy 800 verzus LC, ale mas to zazite aj v 12kach 2012 verzus 2013?
Vlku,tos posral.., nazvat Hixe běžným smrtelníkem - to ti přece nemůže projít
..tak jak je to nakonec s tou vodou???? četl jsem tu čísla, že je vodník schopný jet bez vody (dle mě píííťovina jak zvon-pouze krátkodobě, resp. vůbec) ...ale konkrétní fundovaná odpověď tu není - protože pak by to byl obojživelník ....servisák ptal ses na školení?
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
mencas napsal:
..tak jak je to nakonec s tou vodou???? četl jsem tu čísla, že je vodník schopný jet bez vody (dle mě píííťovina jak zvon-pouze krátkodobě, resp. vůbec) ...ale konkrétní fundovaná odpověď tu není - protože pak by to byl obojživelník ....servisák ptal ses na školení?
podle mne to bez vody jet nemuze... stejne jako s prorazenym olejovym chladicem nemuze jet 12ka, 1150, 1100, vodnim dale EXCcko, 990ka, 690ka atd..
co zustava, ze vodnik je PRIchlazovany vodou. Z 33%.
Upravil hicks dne 29.04.2013 09:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No kdyby to bylo schopný plnohodnotně fungovat bez vody, tak jí tam asi nedávaj. A nějaký nouzový dojetí apod. možný třeba bude...to už je na každym jak si vyhodnotí situaci (pokud to nezastaví lektronika), ale rozhodně to nikde nevyčteš jako oficiální informaci od BMW.... to by tam rovnou mohli dát režim "jízda bez vody"
Upravil Dave81 dne 29.04.2013 09:40
Dave81 napsal:
No kdyby to bylo schopný plnohodnotně fungovat bez vody, tak jí tam asi nedávaj. A nějaký nouzový dojetí apod. možný třeba bude...to už je na každym jak si vyhodnotí situaci (pokud to nezastaví lektronika), ale rozhodně to nikde nevyčteš jako oficiální informaci od BMW.... to by tam rovnou mohli dát režim "jízda bez vody"
podle meho pozorovani regulace vicemene NEUSTALE drzi motor na 80-85 stupni.
leze to nahoru jen kdyz stojis na cerveny... jak se to dostane na 100, zapina (pomerne dost silnej) ventilator, co to zene mimo nohy.
vubec to vetra mimo telo jezdce -- silne do strany.
podle mne za jizdy v chladu to uchladi zepredu... ale vyfukovy ventil atd je chlazeny vzduchem JEN zepredu (viz pootocene sani o 90 stupnu).
takze.. podle mne asi na nouzove dojeti v chladu na petku, sestku minimalni otacky to mozna pujde. Ale ze by mi zatim prislo, ze to je s tim pocitano.. to fakt ne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: ....a nechceš to ozkoušet? bude to plnohodnotné info "ověřené v praxi" ...ale bez případných náhrad škody
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
mencas napsal:
hicks: ....a nechceš to ozkoušet? bude to plnohodnotné info "ověřené v praxi" ...ale bez případných náhrad škody
a jak to udelame? chcete koupit kysele hrozny v Albertu za stovku, nebo se slozite predem na novej motor (to bude tak 300k CZK) a pujdem udelat probefahrt?
Upravil hicks dne 29.04.2013 10:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Dostal jsem od Hickse asi půl hodinové školení a musím říct,že se mi ta motorka líbí čím dál tím víc...
a kdyby bylo vic casu, mohl ses i projet
proste je to klasickej boxer od bmw.. chova, jede, atd se to HODNE podobne.
oproti 1150, na kterou ted nejcasteji presedavam, sice trochu vyvoj, ale rozhodne spis konzervativni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mencas napsal:
..tak jak je to nakonec s tou vodou???? četl jsem tu čísla, že je vodník schopný jet bez vody (dle mě píííťovina jak zvon-pouze krátkodobě, resp. vůbec) ...ale konkrétní fundovaná odpověď tu není - protože pak by to byl obojživelník ....servisák ptal ses na školení?
podle mne to bez vody jet nemuze... stejne jako s prorazenym olejovym chladicem nemuze jet 12ka, 1150, 1100, vodnim dale EXCcko, 990ka, 690ka atd..
co zustava, ze vodnik je PRIchlazovany vodou. Z 33%.
Nevim jak 11..gs,ale k dvouventilu se normalne prodava bypass,kterym preklenes poskozeny olejovy chladic a po doliti oleje jedes rozumnym tempem dal.Myslim,ze kdyz u 11.. ten chladic taky preklenes,tak to normalne pojede,akorat budes muset rozumne a hlidat si teplotu.Na nove 1200gs mi v Cihosti ty kluci od Nomady tvrdili,ze te elektronika bez vody jet nenecha a pry by doslo rychle k poskozeni motoru.Ale od kud to info meli nevim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
mencas napsal:
..tak jak je to nakonec s tou vodou???? četl jsem tu čísla, že je vodník schopný jet bez vody (dle mě píííťovina jak zvon-pouze krátkodobě, resp. vůbec) ...ale konkrétní fundovaná odpověď tu není - protože pak by to byl obojživelník ....servisák ptal ses na školení?
podle mne to bez vody jet nemuze... stejne jako s prorazenym olejovym chladicem nemuze jet 12ka, 1150, 1100, vodnim dale EXCcko, 990ka, 690ka atd..
co zustava, ze vodnik je PRIchlazovany vodou. Z 33%.
Nevim jak 11..gs,ale k dvouventilu se normalne prodava bypass,kterym preklenes poskozeny olejovy chladic a po doliti oleje jedes rozumnym tempem dal.Myslim,ze kdyz u 11.. ten chladic taky preklenes,tak to normalne pojede,akorat budes muset rozumne a hlidat si teplotu.Na nove 1200gs mi v Cihosti ty kluci od Nomady tvrdili,ze te elektronika bez vody jet nenecha a pry by doslo rychle k poskozeni motoru.Ale od kud to info meli nevim.
i kdyby, tak podle mne resite kravoviny.
ikona offu venku.. 950/990 je chlazena vodou komplet a nikoho z vas to nevzrusuje.
kdyz si prorazis karter o nejakej hodne blbe couhajici sutr, tak taky nejspis koncis.
+
lccko ma DVA oddelene vodni chladice. mozna by sel premostit v krizi jeden a jelo by to.
Upravil hicks dne 29.04.2013 13:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mencas napsal:
..tak jak je to nakonec s tou vodou???? četl jsem tu čísla, že je vodník schopný jet bez vody (dle mě píííťovina jak zvon-pouze krátkodobě, resp. vůbec) ...ale konkrétní fundovaná odpověď tu není - protože pak by to byl obojživelník ....servisák ptal ses na školení?
podle mne to bez vody jet nemuze... stejne jako s prorazenym olejovym chladicem nemuze jet 12ka, 1150, 1100, vodnim dale EXCcko, 990ka, 690ka atd..
co zustava, ze vodnik je PRIchlazovany vodou. Z 33%.
Nevim jak 11..gs,ale k dvouventilu se normalne prodava bypass,kterym preklenes poskozeny olejovy chladic a po doliti oleje jedes rozumnym tempem dal.Myslim,ze kdyz u 11.. ten chladic taky preklenes,tak to normalne pojede,akorat budes muset rozumne a hlidat si teplotu.Na nove 1200gs mi v Cihosti ty kluci od Nomady tvrdili,ze te elektronika bez vody jet nenecha a pry by doslo rychle k poskozeni motoru.Ale od kud to info meli nevim.
Len u dvojventila je to skôr ako doplnok (nehovorím, že nie potrebný) , R80GS chaldič nepoužíva, až R100GS, a zas u cestných sú miesto neho väčšie chladiace olejové vane. Dojaz bude vždy možný.
Neviem koľko percent preberá u štvorventila olej ale majú ho už všetky verzie...
V každom prípade bych tú vodu nevidel ako vážny hendikep.
Upravil Malakh dne 29.04.2013 13:17
mencas napsal:
hicks: ....a nechceš to ozkoušet? bude to plnohodnotné info "ověřené v praxi" ...ale bez případných náhrad škody
na dalším srazu mu "vodu" bez jeho vědomí vypustíme a budeme se kochat testy "LC dlouhodobě bez L, aneb i bez 33% chlazení je to motorrad!"
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.