Zdravím, na 1150GSA už nějaký ten pátek jezdím s Y-svodem, nyní bych to rád rozšířil o KN filtr, případně otevřenou (laděnou koncovku), chtěl bych se zeptat, je třeba při této trojkombinaci ladit nastavení motoru, resp. bohatost směsi (powercommander, či jinak), nebo si s tím motorka poradí sama, bez možného poškození motoru...? Případně, je vhodná kombinace pouze KN filtr a Y-svod s tovární koncovkou? Díky za info...
plesm - motoru uškodit myslím nemůžeš, většina lidí, včetně mne, namontuje K&N, y-svod, popř. koncovku a nějak to funguje. V případech, kdy to má snahu střílet do výfuku, změní se volnoběh atd., je nutné seřízení.
Jo volnoběh se musel poštelovat už při Y-svodu, bez katu byl až moc vysoký...spíše mi jde o to, jestli se kombinace Y-svod + KN filtr nějak znatelně projeví...
plesm napsal:
Jo volnoběh se musel poštelovat už při Y-svodu, bez katu byl až moc vysoký...spíše mi jde o to, jestli se kombinace Y-svod + KN filtr nějak znatelně projeví...
Pokud mas uz Y svod, tak rozdil ucitis spis az pri instalaci ladene koncovky. Filtr jako takovy rozdil moc neudela.
I pád na hubu je pohyb kupředu
plesm napsal:
Jo volnoběh se musel poštelovat už při Y-svodu, bez katu byl až moc vysoký...spíše mi jde o to, jestli se kombinace Y-svod + KN filtr nějak znatelně projeví...
Pokud mas uz Y svod, tak rozdil ucitis spis az pri instalaci ladene koncovky. Filtr jako takovy rozdil moc neudela.
Filtr nic moc neudělá sám o sobě, ale už nahrazení katu za y-svod zlepší odpor výfukové soustavy a v tom případě už K$N podle mne bude znát.