Takže na předku ostrá Karoo na silnici podrží i vydrží cca stejně jako Téčková? Výhody ostré v offu jsou jasné. Ale přeci jen na silnici má tu styčnou plochu s asfaltem menší, tak bych čekal i přilnavost kapku menší.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Jen doplnim, ze jako prevenci oskakani prakticky nikdy nebrzdim jen predni. Bud obema, nebo nekdy pribrzduju jen zadkem, takze nemuzu moc slouzit v tom, jak vydrzi pri cisty brzdeni predkem.
Maiali nel Fango!
K tomuhle ještě něco pro zvětšení chaosu
Včera jsem se schválně díval a mám na předku označení Karoo 2 (žádný T) a přitom to "T" je
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já osobně bych v poměru 80% silnice a 20 % off karoo už nikdy neobul. A v porovnání s TKC je to sakra rozdíl na asfaltu, kterej šere karoo před očima. Mám teď Heidenau K60, na silnici v zatáčkách jezdíš stejně jako na Touranckách.....a ze zkušenosti z letošního RO..kluci na Touranckách jezdili off stejně jako já na K60 a to nikdo z nich v enduroškole nebyl. Myslím, že v RO jsou hlavně místa, kde potřebuješ nejen info o gumách, ale i zamyslet se nad velikostí motocyklu. XT 600 na špalkách je možná volba
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
Já osobně bych v poměru 80% silnice a 20 % off karoo už nikdy neobul. A v porovnání s TKC je to sakra rozdíl na asfaltu, kterej šere karoo před očima. Mám teď Heidenau K60, na silnici v zatáčkách jezdíš stejně jako na Touranckách.....a ze zkušenosti z letošního RO..kluci na Touranckách jezdili off stejně jako já na K60 a to nikdo z nich v enduroškole nebyl. Myslím, že v RO jsou hlavně místa, kde potřebuješ nejen info o gumách, ale i zamyslet se nad velikostí motocyklu. XT 600 na špalkách je možná volba
Jenze K60 prave off o moc lepsi nez Tourancka neni... A o asfaltu bych polemizoval, zvlast pokud trochu pritlacis na pilu
Maiali nel Fango!
K tomuhle ještě něco pro zvětšení chaosu
Včera jsem se schválně díval a mám na předku označení Karoo 2 (žádný T) a přitom to "T" je
T je az za dvojkou v zavorce
Já ti to snad nafotím Není tam...závorky umím číst taky
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
pepanek1150 napsal:
Já osobně bych v poměru 80% silnice a 20 % off karoo už nikdy neobul. A v porovnání s TKC je to sakra rozdíl na asfaltu, kterej šere karoo před očima. Mám teď Heidenau K60, na silnici v zatáčkách jezdíš stejně jako na Touranckách.....a ze zkušenosti z letošního RO..kluci na Touranckách jezdili off stejně jako já na K60 a to nikdo z nich v enduroškole nebyl. Myslím, že v RO jsou hlavně místa, kde potřebuješ nejen info o gumách, ale i zamyslet se nad velikostí motocyklu. XT 600 na špalkách je možná volba
Jenze K60 prave off o moc lepsi nez Tourancka neni... A o asfaltu bych polemizoval, zvlast pokud trochu pritlacis na pilu
Přesně tak...všechny šípáky stojí za houno!...a všude
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
toť pouze můj názor...já si pneu testuji sám pro sebe již řadu let..a proč jsem psal o jízdě s Touranckama po asfaltu ? myslím, že se na pilu tlačilo fest. Jde s píš o to, co od RO čekat, nebo kam vyráží. Myslím, že je spousta lidí vůbec netuší, že asfalt v RO jim můžeme závidět a hard off taky, ale ten zas nejezdím s GS já...Jinak o gumách už toho bylo tolik, že odborníků je tolik, až mě překvapuje, že značku pro fimu jezdí jen JOE
všude dobře.....doma GSA
2 pepanek1150: Třeba se z Rumunska vrátím s tím, že bych to na Touranckách dal v poho taky, ale máme v plánu jezdit i takový cesty necesty, který jsem si dal tady v Čechách a na Anakee už jsem měl občas celkem problém. Prostě to obutí nechci podcenit, jestli mi rozumíš. Lepší být připraven a nevyužít to, než být nepřipraven a následně nasrán Jinak v RO už jsem byl, ale bohužel zatím jen autem
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Nevím kam to napsat tak to zkusím tady chystáme se do Alp (Grossglockner ,Stelvio,atd) pouze asfalt jedeme ve dvou plně naložení v plánu je tak 3000km,mám nazutý TKC najeto maj cca2000km (viz foto.) myslíte, že to dají nebo mám radši koupit a přezout na nějaký silniční?Dík.
asi bych nepremejslel a nazul novy uz jen kvuli klidu ze me nebudou j.ebat fizli za vzorek jiste vis kolik je minimum trefis na paka a je problem
Upravil zmijon dne 18.08.2013 20:19
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Já mám teď na zadku Karoo T, najeto 2.500km a stav vzorku možná ještě o chlup horší, na středu cca 3mm. Mizí to před očima. V sobotu taky razíme do Alp, tak tento týden radši obuju komplet novou sadu E-07.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
sloon napsal:
Nevím kam to napsat tak to zkusím tady chystáme se do Alp (Grossglockner ,Stelvio,atd) pouze asfalt jedeme ve dvou plně naložení v plánu je tak 3000km,mám nazutý TKC najeto maj cca2000km (viz foto.) myslíte, že to dají nebo mám radši koupit a přezout na nějaký silniční?Dík.
zmijon napsal:
asi bych nepremejslel a nazul novy uz jen kvuli klidu ze me nebudou j.ebat fizli za vzorek jiste vis kolik je minimum trefis na paka a je problem
Dík pro klid přezouvám a špalky nechám na domácí blbnutí.