Ivánku - jak pokračuješ v rozhodování obuvy pro Drákuliny motorku??budu sundávat scouty z důvodu že mi příjdou nové a ty mé jsou ještě poměrně dobré tak kdybyste je chtěli za odvoz a možná vínečko je nechám ,velikost dezénu bych ti kdyžtak změřil ap oslal foto
Díky moc, ale Scouty asi ne. Zatím jsou ve hře Karoo 3, ale jejich šance se zmenšuje s negativními referencemi. Druhá možnost jsou osvědčené TKC a třetí nechat Tourancky, ale chceme jet šotolinové Alpy, sice nic drastického, ale přece jen kdyby zapršelo, Tourancky by nebyly nic moc.
Drákula má pracovní dovolenou. Včera jsme dolili olej, dofoukli gumy, Drákula motorku umyla a po obědě vyrazila směr Bratislava. Zítra to bere ještě přes jižní a střední Moravu a ve čtvrtek dorazí zpět... A já tvrdnu v práci, objednávám jí rukojeti a přemýšlím co přezout za gumy...:-):-)
Ivan napsal:
Díky moc, ale Scouty asi ne. Zatím jsou ve hře Karoo 3, ale jejich šance se zmenšuje s negativními referencemi. Druhá možnost jsou osvědčené TKC a třetí nechat Tourancky, ale chceme jet šotolinové Alpy, sice nic drastického, ale přece jen kdyby zapršelo, Tourancky by nebyly nic moc.
a co normalni Karoo, pripadne Tcka?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale jo, když tak TKC, s těmi mám zkušenost, myslel jsem na Karoo 3 spíš jako na ještě lepší kompromis mezi asfaltem a víceméně lehkou šotolinou. Parametry vypadaly dost zajímavě...
Drákula si před víkendem vyměnila si rukojeti. Původní byly ty tenké a už ohmatané, dávala tam silnější, vroubkované. Kdysi jsme je měnili na R850R, první já, druhou dělala sama, takže zkušenost s tím má ale nadávala stejně, tentokrát se osvědčil lak na vlasy. Kromě toho odstranila nástavce zvýšení řídítek a ze zlepšení ovladatelnosti je nadšená, víc se to prý blíží eRku, které už měla v ruce a prostě jí to sedí. A protože má snížené stupačky, i ve stupačkách drží řídítka ještě v pohodě.
Takže zvýšení řídítek bude na prodej, kdo by měl zájem, ať napíše, dáme to i do inzerce.
A nakonec jedna odbočka - v pátek jsem skvělému kamarádovi - pilotovi a instruktorovi - přezkušoval na pilotní zkoušky žáčka, přijela ho pozdravit i Drákula na motorce a zatímco se žák potil nad písemným testem, s přemlouváním jsem Drákulu posadil za kamaráda do jeho dokonalého stroje aby se s ní prolétl...
Ivan přiložený následující obrázek:
Ivan napsal:
A nakonec jedna odbočka - v pátek jsem skvělému kamarádovi - pilotovi a instruktorovi - přezkušoval na pilotní zkoušky žáčka, přijela ho pozdravit i Drákula na motorce a zatímco se žák potil nad písemným testem, s přemlouváním jsem Drákulu posadil za kamaráda do jeho dokonalého stroje aby se s ní prolétl...
Nebejt tam to křídlo, tak je to skůtr na steroidech
Ivan napsal:
Díky moc, ale Scouty asi ne. Zatím jsou ve hře Karoo 3, ale jejich šance se zmenšuje s negativními referencemi. Druhá možnost jsou osvědčené TKC a třetí nechat Tourancky, ale chceme jet šotolinové Alpy, sice nic drastického, ale přece jen kdyby zapršelo, Tourancky by nebyly nic moc.
a co normalni Karoo, pripadne Tcka?
Pokud pojedou lehkou sotolinu a k tomu silnici, nerku-li dalnici, proste cestovne, je to skoda a asi i zbytecny davat ostry (mozna na predek, ale pokud tam ma 21, tak je to zbytecny pro tento ucel i tam).
Karoo "Tcka" fungujou o neco lip nez TKC a jsou i stabilnejsi v dalnicnich rychlostech a na vode, ALE vydrzi tak o 25% min... Takze jde o to, jak dlouhou vzdalenost jedou. Do 5000km by to ale bylo 100% v pohode.
Maiali nel Fango!
Díky za názor, máš pravdu, ale na Touranckách se projede všechno, pokud bude sucho, v blátě a trochu horším terénu je to trápení. A protože chceme v Alpách jet bez ohledu na počasí, zvolíme asi špalky. TKC znám, určitě jsou lepší i horší gumy, ale mám s nimi celkem dobrou zkušenost a vydrží 10 tisíc km. Asi tedy zvolíme TKC, Karoo 3 by zatím bylo riziko, nehodlám přezouvat každých 5000 km...
Drákula ve čtvrtek ráno naložila Kristýnu, hromadu báglů, mj. 2 stany a vyrazily samy (my jeli na Gorillách pomaleji) a bez GPS do Ga-Pa, takhle naložená na GS ještě nejela. Když jsme dorazili i my, musel jsem před ní smeknout, protože nejen že trefila a v pohodě dojela, ale postavila mj. i oba stany a držela místo na Gorilly.
Zpátky jsme jeli v sobotu odpoledne, přesun po německých okreskách směr Lipno, v neděli domů. Pochvalovala si, že konečně začíná přicházet GS na chuť (stále vzpomíná na eRko) a začíná jí to i zatáčet (já myslím, že je zbytečně skromná).
Tak má Drákula letos najeto skoro 10 tisíc km, víc než já...
Rozhodli jsme se zariskovat a objednali Drákule Karoo 3, uvidíme jestli vydrží do konce sezóny.
Dnes ráno přezuto na Karoo 3, Drákula hned jela někam za kámoškou a volala, že jsou to "zpívající" gumy. Motorka je s nimi vyšší, ale prý ne o moc, na zem dosáhne. Předtím měla nějaké silniční Continentaly, když motorku kupovala, byly skoro nové, ona na nich dala 10 tisíc km, předek na hraně, zadek by ještě 5000 km najel - asi slušnej oddíl... Ale Drákula má mj. mou školu a přestože nejezdí úplně pomalu, gumy jí vždycky dost vydržely:-).
Drákula je šikula, kromě pneu a vyčištní K&N si vyměnila i olej a včera provedla synchronizaci vstřiků, tedy s asistencí. Já to samé a zítra ráno vyrážíme směr Bolzano...
Šotolinové Alpy jsme zvládli, Karoo3 se osvědčily a stále se udatně drží. Osvědčilo se i 21" kolo a Drákula zatím výměnu nebude řešit (navíc v rallyečkách, s hliníkáčema, 21" kolem a pološpalkama vypadá drsně a budí všude pozornost:-))
Včera jsme využili jedné z posledních příležitostí a vyrazili do Orlických hor na ty nejužší silničky a šotolinové lesní cesty. Já jel ve dvou, tak jsem se spíš jen vezl, ale Drákula si to ve stupačkách užívala. Tohle je na Masarykově chatě na Šerlichu.
Ivan přiložený následující obrázek: