na foto som xcel poukazat na ten cierny drot ktory som ledabolo ukotvil, a tak ziskam zakladne rozmery a tvar tycoviny ktoru budem rychtovat a teda ziskam hrazdu
Upravil vlk dne 01.09.2013 00:43
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
kenry napsal:
nebude s to klepat ...? a neprusvitné plexi... no nevim ... mě by to vadilo... :-)
nebude se klepat co?
plexi nemam je to stavba na objednavku, a mozna po vyskusani by Ti to nevadilo ale to nie je teraz dolezite
cele to vyzera takto
vlk přiložený následující obrázek:
kenry napsal:
nebude s to klepat ...? a neprusvitné plexi... no nevim ... mě by to vadilo... :-)
nebude se klepat co?
plexi nemam je to stavba na objednavku, a mozna po vyskusani by Ti to nevadilo ale to nie je teraz dolezite
cele to vyzera takto
To vypadá hodně dobře....ale řeknu Ti že mi to dost vadilo...že nevidim před kolo i když v po silnici moc ne ale pak v lehčím terenu určitě jo...ale vypadá to dost dobře...
.... " GSA 1150 SE " ....
lidi mějte rozum, 1150 má kokpit celej z plastu, drží na dvou trubičkách a dvou pacičkách pod chladičem. pokud ho zatížíte třeba 660kou, tak vám za chvilku v kokpitu něco rupne. gps patří na řidítka. u 1200 je to jiné.
Milan má pravdu - namontoval som dieserto 3 s hrazdickou na gps dal na ňu lahucke gpsko a po prvej jazde v teréne som zistil, že toto soudruzi v NDR nedomysleli garantujem, ak tam zavesite drziak od touratechu a ťažké gps tak vám kokpit pôjde do prdele po pár jazdách v teréne - ak s tým budete jazdiť len po ceste mohol by to vydržať.
Za sebe můžu říct,nejezdím žádný těžký terén jen sem tam nějaká polnačka nebo šotolina jinak silnice.Hrazdičku na navigaci do kokpitu jsem si udělal letos na jaře a absolvovalo to v pořádku celé léto a i motodovolenou hlavně v Rumunsku pod Sapantou v horách u Ukrajinských hranic kde jsou cesty horši než v Čechách v nějakém kamenolomu a stále drží takže u mně dobrý.