Zdravím, po dlouhé době na kombinaci E-09 vzadu a TKC80 vpředu chci dát něco jiného (respektive něco, co nebude praskat jako E09) a asi zkusím silniční, teda jestli nemá někdo jiný nápad.
Vím, že se to tu řeší pořád dokola, ale on taky Mitas dělá pořád nějaké jiné směsi a rozměry :-)
Máte někdo SOUČASNOU gumu od Mitasu, která nepraská, nelítají z ní špunty a dá se s ní jezdit kombinace 80/20 asfalt/off?
A ještě poprosím o radu, je tohle správná silniční guma pro R1150GS: Metzeler Tourance Rozměr: sada/ 110/80 R19 59V TL + 150/70 R17 69V TL Cena: 5 031 CZK?
Ja zkus novou e07 dvojsmes a me tedy guma nepraskala zadna mam ale 800. Jinak s praskanim sem se setkal prevazne jen u spatne hustenych a starych pnemu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ja zkus novou e07 dvojsmes a me tedy guma nepraskala zadna mam ale 800. Jinak s praskanim sem se setkal prevazne jen u spatne hustenych a starych pnemu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
ahojte, spytam sa na nieco ohladne E10. Mam ich teraz obute E10 M+S chcel som vyskusat ako sa jazdi na stuploch. Vybehol som na mokru travu a celkom som bol prekvapeny, ze celkom dobre to bolo.
No, ale cosi sa mi nepozdava. Jazdil som doteraz na Metzelerkach a moto neskutocne drzala v zatackach, pekne tak, ze som ram odieral. Gumy som zodral, tak som na zimu zobral tie E10. Chcem aj tak dve sady mat na diskoch. Jednu off a jednu na cesty.
No a stalo sa dnes to, ze som nevedel na moto jazdit, mal som pocit, ze mi na E10 motorka v naklone padne, teda ak sa mi podarilo naklonit inak mal som problem s nou zatacat. Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple
copo napsal:
ahojte, spytam sa na nieco ohladne E10. Mam ich teraz obute E10 M+S chcel som vyskusat ako sa jazdi na stuploch. Vybehol som na mokru travu a celkom som bol prekvapeny, ze celkom dobre to bolo.
No, ale cosi sa mi nepozdava. Jazdil som doteraz na Metzelerkach a moto neskutocne drzala v zatackach, pekne tak, ze som ram odieral. Gumy som zodral, tak som na zimu zobral tie E10. Chcem aj tak dve sady mat na diskoch. Jednu off a jednu na cesty.
No a stalo sa dnes to, ze som nevedel na moto jazdit, mal som pocit, ze mi na E10 motorka v naklone padne, teda ak sa mi podarilo naklonit inak mal som problem s nou zatacat. Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple
Neboj zvykneš si na špunty. Je to normální a nakonec nebudeš chtít dát jinou gumu
Upravil joe dne 12.09.2013 21:06
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
copo napsal:
ahojte, spytam sa na nieco ohladne E10. Mam ich teraz obute E10 M+S chcel som vyskusat ako sa jazdi na stuploch. Vybehol som na mokru travu a celkom som bol prekvapeny, ze celkom dobre to bolo.
No, ale cosi sa mi nepozdava. Jazdil som doteraz na Metzelerkach a moto neskutocne drzala v zatackach, pekne tak, ze som ram odieral. Gumy som zodral, tak som na zimu zobral tie E10. Chcem aj tak dve sady mat na diskoch. Jednu off a jednu na cesty.
No a stalo sa dnes to, ze som nevedel na moto jazdit, mal som pocit, ze mi na E10 motorka v naklone padne, teda ak sa mi podarilo naklonit inak mal som problem s nou zatacat. Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple
Neboj zvykneš si na špunty. Je to normální a nakonec nebudeš chtít dát jinou gumu
tak v to dufam, guma vyzera dobre aj materialovo tak preto som ju chcel vyskusat
A čo hovoríte na Anakee 3? mam teraz mitas e10 ale zistil som dlhodobým skúmaním že takýto typ gumy mi je na dve veci takže sa vraciam k "cestným" gumám akurát že sa stale neviem rozhodnuť ktoré . . .
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
anakee 3 ma kamarat a moto krasne v zatackach naklana na hranu gum. Pozical som si jeho 1150 a super guma je to, necakal som to od nej. Dokonca polnacky v pohode, aj zaber a brzdenie, akurat na trave nepouzitelne. Dokonca rozbeh na suchej trave problematicky. Ja ak zozeniem disky, tak na jar pojdu ako cestaky anakee3
copo napsal:
ahojte, spytam sa na nieco ohladne E10. Mam ich teraz obute E10 M+S chcel som vyskusat ako sa jazdi na stuploch. Vybehol som na mokru travu a celkom som bol prekvapeny, ze celkom dobre to bolo.
No, ale cosi sa mi nepozdava. Jazdil som doteraz na Metzelerkach a moto neskutocne drzala v zatackach, pekne tak, ze som ram odieral. Gumy som zodral, tak som na zimu zobral tie E10. Chcem aj tak dve sady mat na diskoch. Jednu off a jednu na cesty.
No a stalo sa dnes to, ze som nevedel na moto jazdit, mal som pocit, ze mi na E10 motorka v naklone padne, teda ak sa mi podarilo naklonit inak mal som problem s nou zatacat. Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple
Neboj zvykneš si na špunty. Je to normální a nakonec nebudeš chtít dát jinou gumu
gumy funguju na jednotku, uz len nabeh km rozhodne, ci budem na nich jazdit. YouTube Video