servisak napsal:
Kubajs co řeší reprom to je jen katalog a ne montážní postup..
jak neni reprom montazni postup?
vzdyt je tam presne VEZMI TOHLE, UTAHNI NA TOHLE, VYNDEJ TOHLE
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, pokud to pomůže tak tady ti něco pošlu. http://uloz.to/xt...manual-pdf
Pokud to bude chtít heslo tak: "bmwgs" a zkus kouknout na stránku číslo 70
Crazy23 napsal:
to samý jsem teď stáhl na motorkářích, ale díky
Tak to píšu pozdě... No nic snad ti to pomůže.
PS: taky mi to cvaká ale jen po startu. Přišel jsem taky na to, že když startér točí dlouho, tak to pak cvaká ale jen chvíli než se olej natlakuje a napne napínák. Nedávno mi dávali nový a dělá to stejně, takže to bylo zbytečný a stál nový asi 1700,-. Pomáhá mi častá kalibrace plynu, kdy motor naskočí na první otočení a nic necvaká.
je fakt, že mi to taky ****ně dlouho startuje, ale zítra mi přijde nová baterka, takže to tím skončí-je to fakt tím, zkoušel jsem to, kdyby to chtěl někdo řešit nicméně z toho manuálu jsem moc chytrej nebyl, spíš chápu nákres na realoem.com. akorát je divný, že mě to naopak ze začátku nic a pak po chvilce kovový cvakání..
Tuším správně že ta chvilka je třeba 2-3 vteřiny a pak to přestane? Nebo ti to nepřestává vůbec? Pokud to přestane, tak máš asi vyhráno. Mám stejný ročník a stejný problém.
Teď jsem si pročítal jiné vlákno a někdo tam psal, že se může při poklesu tlaku oleje stát, že se ten hydraulickej napínák rozvoďáku ozve, což by i celkem sedělo, když jsem měnil olej, tudíž tam chvilku žádnej nebyl..ALE...proč je to za studena ok a po chvilce to začne a nepřestane? Chápal bych to opačně že jo...
tak před chvilkou jsem se konečně dostal k tomu, abych ten napínák vyndal a je fakt kouslej, ten vnitřní váleček s dírama na bokách a dole s kuličkou nejde ani vyndat ven...sice je to 1800,- ale alespoň vím, čím to je