morabo napsal:
PS: jsem jinak na tu packu tak zvyklej, ze mam tik neustale kontrolovat prstem, jestli je uplne dole, treba 40x denne a delam to uz i na motorkach, co ji skutecne nemaji a nikdy nemely, nevim, jestli se toho jeste nekdy zbavim
Tak to je dobrý, jsem stejnej páčkovej úchyl :-)
Uf.
Dik, prave jsi mi rozptylil alespon jeden z podnetu, co mne nuti premyslet sam nad sebou jestli jsem alespon primerene normalni. Sytic forever
Maiali nel Fango!
Na 1150 mi vadili dve veci, vaha a packa "sytice" hold kazdej jsme jinej a mel jsem jak starou 02 tak novejsi 04 a packy tam fakt jsou jen na starsi jeste hrka ABS pri rozjezdu a novejsi uz ne
PS: jsem jinak na tu packu tak zvyklej, ze mam tik neustale kontrolovat prstem, jestli je uplne dole, treba 40x denne a delam to uz i na motorkach, co ji skutecne nemaji a nikdy nemely, nevim, jestli se toho jeste nekdy zbavim
já tuhle úchylku mám u i ruční brzdy na autě (z dob kdy jsem měl Š120)
brtnik napsal:
Na 1150 mi vadili dve veci, vaha a packa "sytice" hold kazdej jsme jinej
Když jsem viděl, kolik je na takovou blbost, kterou na 1150 člověk dělá ručně potřeba čidel a elektroniky, tak jsem rád, že mám ruční "sytič". Člověk se s tou motorkou, než na ní nasedne tak jako musí pomazlit, aby mu naskočila
Jednomu známýmu dokonce odešlo čidlo volnoběhu cestou do Albánie. Měl ho prý trochu nakopnuté botou. Naštestí mu v Podgorici v BMW dali nové zadarmo. Jinak stojí na každou stranu 150$.
Upravil stepan dne 14.08.2013 07:14
No tak to je pecka co s tím tankem projedou..Už jsem sehnal kluka co mě na ní nechal sednout a něco mě k tomu řekl,takže volba bude jasná...BMW 1150 GSA!