Honza_BMW_VW napsal:
Tome,
více než 10 hod beru. Je možné/vhodné nějak řešit. Nerad bych vyměnil a dopadl s výdrží na 2 hodiny. Jak vidím, cca 9hod. není asi úplně málo, ale "ono" to taky není.
Jinak kupované u vás.
Díky H
Určitě to jde řešit. Minimálně můžeš zavolat na hotline dovozce a zeptat se, jaké má mít ta tvoje jednotka výdrže při poslechu hudby, provozu interkom a provozu interkom na dvou kanálech (ústředna v řetězci interkomů). Oni ofiko udávají výdrž 12h hovoru ale neuvádí v jakém režimu. Je obrovský rozdíl, jestli to je telefon nebo interkom a jak moc to ztrácí signál apod. Každá ztráta signálu nebo jakmile to dosahuje hranice a spojení se rozpadá, tak to vybíjí baterku radikálně rychleji než když jedeš kousek od sebe nebo dokonce mluvíš se spolujezdcem. Mám to vyzkoušený na F5, kde to dělalo asi 3h rozdíl při ježdění na endurech v lese, kde to vypadává každou chvíli (a následně to zkouší spojit) a když se jen tak jede po silnici za sebou a téměř celou dobu je spojení nepřerušené.
Jinak tady v prodejně jsem zkoušel nedávno dvě fungl nové F5XT plně nabité a vydrželo to propojené (pochopitelně to nepřenášelo žádné audio kromě ruchů z prodejny) přes 11.5h do úplného vybití. Určitě záleží na kuse a když je baterka blbá, tak to v pohodě vymění.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
newman napsal:
Mám F5. Koupeno 12/2012. Výdrž s přehledem 12 - 16 hodin. Stále spojené s mobilem, dost hovorů, občas muzika. Do soboty spokojenost(i když se občas bezdůvodně vypnula a nebo přepnula do jiného režimu...). Od neděle je po smrti. Nereaguje na nic, nejde vypnout, slabě prosvěcují diody.....prostě total v pr..li. Asi vadil ten sobotní deštík..... I když při IP 67 by asi neměl.....
Je blbý, že jsem si to kupoval jako kvalitní výrobek za nemalé bankovky a teď jsem poslední ze čtyř lidí, co spolu jezdíme, komu se vys..la. Trochu smutná 100% poruchovost. Z toho některé F5 byly již v servisu v rámci reklamace vícekrát...... To už není náhoda. Kupované samozřejmě každá jinde. Nevím, kde soudruzi udělali chybu(y).
Teď se děsím, jak bude reklamace vyřešena.
F5 i F5S jsem jezdil mockrát v dešti, prachu, extrémním horku a nikdy mi takhle jednotka neodešla. Asi máte fakt smůlu. Máš to v záruce, tak to neřeš a dostaneš novou na 100%. Pokud to není mechanicky poškozené, tak není s reklamacemi problém. Pár jednotek kde divně blikaly diody jsem viděl a vždycky to vyměnili. Zajímavé je, že jsou lidi, kteří F5 používají úplně od prvního momentu, kdy šel ten výrobek na trh a pořád jim to funguje a neměnili nikdy ani sluchátka ani mikrofon. Těch reklamací na počet prodaných kusů není alespoň u nás moc, řekl bych že to bude v řádu jednoho nebo dvou procent. Myslím teď celé sady a reklamace tělíček. Na třeba 300 prodaných krabic F5, F5S a F5XT (a do toho počítám i twinpacky, takže celkem to může být třeba 500 tělíček) jsme měli 7 reklamací tělíčka. Přijde mi to jako celkem v normě. Vtipný je, že na asi 10 prodaných sad Scala Rider jsme měli dvě reklamace, takže procentuálně to je dramaticky horší ale asi jsme měli smůlu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tomáši díky za info. F5xt jsem koupil u vás, takže to budu řešit s vámi a ne s nikým jiným. Každopádně, pokud je Tebou vyzkoušená výdrž cca 11,5hodiny a někoho jiného taky více, pak bych rád dané vyřešil, ale nenadělal si do bot, že dostanu něco, co vydrží ještě méně. Jinak jsk jsem uvedl, mluvil jsem jen se spolujezdcem, nic jiného na to nepojeno nebylo. Rád bych, aby tu baterii proměřili a dali info.
Díky H
www.jantruhlar.cz
Honza_BMW_VW napsal:
Tomáši díky za info. F5xt jsem koupil u vás, takže to budu řešit s vámi a ne s nikým jiným. Každopádně, pokud je Tebou vyzkoušená výdrž cca 11,5hodiny a někoho jiného taky více, pak bych rád dané vyřešil, ale nenadělal si do bot, že dostanu něco, co vydrží ještě méně. Jinak jsk jsem uvedl, mluvil jsem jen se spolujezdcem, nic jiného na to nepojeno nebylo. Rád bych, aby tu baterii proměřili a dali info.
Díky H
newman napsal:
Mám F5. Koupeno 12/2012. Výdrž s přehledem 12 - 16 hodin. Stále spojené s mobilem, dost hovorů, občas muzika. Do soboty spokojenost(i když se občas bezdůvodně vypnula a nebo přepnula do jiného režimu...). Od neděle je po smrti. Nereaguje na nic, nejde vypnout, slabě prosvěcují diody.....prostě total v pr..li. Asi vadil ten sobotní deštík..... I když při IP 67 by asi neměl.....
Je blbý, že jsem si to kupoval jako kvalitní výrobek za nemalé bankovky a teď jsem poslední ze čtyř lidí, co spolu jezdíme, komu se vys..la. Trochu smutná 100% poruchovost. Z toho některé F5 byly již v servisu v rámci reklamace vícekrát...... To už není náhoda. Kupované samozřejmě každá jinde. Nevím, kde soudruzi udělali chybu(y).
Teď se děsím, jak bude reklamace vyřešena.
F5 i F5S jsem jezdil mockrát v dešti, prachu, extrémním horku a nikdy mi takhle jednotka neodešla. Asi máte fakt smůlu. Máš to v záruce, tak to neřeš a dostaneš novou na 100%. Pokud to není mechanicky poškozené, tak není s reklamacemi problém. Pár jednotek kde divně blikaly diody jsem viděl a vždycky to vyměnili. Zajímavé je, že jsou lidi, kteří F5 používají úplně od prvního momentu, kdy šel ten výrobek na trh a pořád jim to funguje a neměnili nikdy ani sluchátka ani mikrofon. Těch reklamací na počet prodaných kusů není alespoň u nás moc, řekl bych že to bude v řádu jednoho nebo dvou procent. Myslím teď celé sady a reklamace tělíček. Na třeba 300 prodaných krabic F5, F5S a F5XT (a do toho počítám i twinpacky, takže celkem to může být třeba 500 tělíček) jsme měli 7 reklamací tělíčka. Přijde mi to jako celkem v normě. Vtipný je, že na asi 10 prodaných sad Scala Rider jsme měli dvě reklamace, takže procentuálně to je dramaticky horší ale asi jsme měli smůlu.
Tome, díky za reakci. Snad to bude ok. Teď budu do vyřízení pěkně v háji. Rychle jsem si na ni zvykl.........
newman
Honza_BMW_VW napsal:
Tomáši díky za info. F5xt jsem koupil u vás, takže to budu řešit s vámi a ne s nikým jiným. Každopádně, pokud je Tebou vyzkoušená výdrž cca 11,5hodiny a někoho jiného taky více, pak bych rád dané vyřešil, ale nenadělal si do bot, že dostanu něco, co vydrží ještě méně. Jinak jsk jsem uvedl, mluvil jsem jen se spolujezdcem, nic jiného na to nepojeno nebylo. Rád bych, aby tu baterii proměřili a dali info.
Díky H
Jasně, zařídíme.
Tome, děkuji, zítra odpoledne/podvečer se zastavím.
H
PS: ještě doplním. zkuste vyžádat od dodavatele čitelný návod. font písma cca 4 je k nepřečtení.
Upravil Honza_BMW_VW dne 17.09.2013 16:32
www.jantruhlar.cz
V PDF si to můžeš zvětšit jak chceš velký. Jinak když to PDF vytisknu tak jak ho mají (dvoustrana na A4), tak to v pohodě přečtu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak bohužel druhá sada dělá to samé,šel jsem reklamovat a vrátili mi peníze.....půjdu koupit k tomasovi do ty a uvidíme třeba bude mít jinou sérii.a bude to ok.
Vše co dojede do cíle je dobré.
...v TT jsem se domluvil, než pošlou moji F5xt na přeměření baterie/reklamaci, že ji vyzkouším, tzn. až budu o víkendu doma, spáruji F5xt s F4, pustím před to nějaké rádio, aby to přenášelo nějaké zvuky a uvidím jak dlouho vydrží.
Jinak, je pravda, když jsem to měl poprvé na cestě, byla F5xt nabitá teprve 2x, tzn. je možné, že baterie nebyla "naformátována/rozchozena", pokud se to tedy ještě musí. Nevím, jaký tam je typ, nezkoumal jsem.
Každopádně Marek volal hned na servis a i Milan měl snahu řešit/pomoc. Pak tam též proběhl jeden "umělec" (Tomáš to nebyl) v TT mikině a sdělil mi, jen tak přes rameno, že je to přeci jasný, že to vydrží míň, když je to výkonnější a nabil jsem baterii jen jednou, takže jsem si připadal jako de.il. Sdělil jsem mu, že mi podobné info může říci jinak a že tento způsob komunikace neakceptuji.
Tak držím palce, ať vybereš správně a já dám info, až otestuji, jak jsem se s Markem a Milanem domluvil.
Upravil Honza_BMW_VW dne 25.09.2013 23:41
www.jantruhlar.cz
Honza BMW VW: baterie je tuším lion nebo lipol, netuším jestli má plnou kapacitu po prvním nebo pátém nabití. Každopádně se nemá nechávat třeba přes zimu úplně vybitá a je prý lepší jí alespoň částečně nabít.
Umělec v TT mikině byl asi pravděpodobně Tomáš "Čízák", náš mechanik. On je u nás tak trochu jako expert na baterky a nabíječky (jen nabíječek má asi 30 různých typů) a umí nabít i články, které jsou úplně mrtvé apod. Obvykle se zákazníky na krámě nemluví ale asi to zaslechl a vložil se do toho.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT: myslím, že vašeho mechanika poznám a ten to nebyl. Teď je to už jedno, když tak někdy/někde osobně.
Jinak podobná zařízení nenechávám vybitá, dávám na to pozor. www.jantruhlar.cz
TomasTT napsal:
Honza BMW VW: baterie je tuším lion nebo lipol, netuším jestli má plnou kapacitu po prvním nebo pátém nabití. Každopádně se nemá nechávat třeba přes zimu úplně vybitá a je prý lepší jí alespoň částečně nabít.
Umělec v TT mikině byl asi pravděpodobně Tomáš "Čízák", náš mechanik. On je u nás tak trochu jako expert na baterky a nabíječky (jen nabíječek má asi 30 různých typů) a umí nabít i články, které jsou úplně mrtvé apod. Obvykle se zákazníky na krámě nemluví ale asi to zaslechl a vložil se do toho.
pocitam, ze Cizak lita s nejakym modelem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: jasně, vrtulník (100%) i letadla (myslím)...
Honza: tak to je divný, taky to mohl být nějaký zákazník. Poměrně často tady bývají na pokec kamarádi... a mikinu nosí kde kdo. Asi budeme muset na ty naše nechat natisknout STAFF nebo tak nějak, aby se poznalo, kdo je z prodejny a kdo je fanda
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ahoj všem, níže je od Tomáše přesně popsáno, jaký je rozdíl mezi jednotlivými verzemi F5-F5s-F5XT.
A nyní k praxi. Interphone F5(všechny verze) používá pro spojení více jednotek dvoukanálový intercom, což má za následek i větší spotřebu. Resp. při zapojení v sérii. Pokud tedy zapojím do séri více než dvě jednotky, budou mít ty uprostřed vždy menší výdrž baterie, protože mají vyšší odběr. S řadou F5 mám celkově najeto kolem 40tisíc a většinou sám(jezdím služebně) na handsfree a hudbu. Takto mi to vydrží kolem 12ti hodin. Při jízdě se spolujezdcem tak 8h. Při zapojeni v sérii vydržel kolem 6ti hodin.
Interphone XT se dá nabíjet za jízdy. Jediná malá nevýhoda je, že při zahájení nabíjení se jednotka vypne a musí se znovu zapnout. Tímto způsobem se dá nabíjet i starší verze F5, ale je nutné dokoupit XT headset a při dobíjení není možné jednotku využívat.
Výdrž 2hodiny mohla být vada konkrétních kusů...
Dušan
TomasTT napsal:
100bubu napsal:
offtopic
TomasTT
Aký je vlastne hlavný rozdiel mezdi F5 - F5S - F5XT
F5 byla ta původní verze. Oproti předchozí F4 má možnost propojení dvou kanálů (F4 jen jednoho) a řetězení až 6-ti účastníků.
To znamená F5<->F5<->F5<->F5<->F5<->F5
Nebo v případně propojení i s jedním nebo dvěma účastníky s F4:
F4<->F5<->F5<->F5<->F5<->F4
Vzdálenost je od 1.4km v případě dvou F5 až po 5x500m v maximálním řetězci.
Kromě toho oproti F4 má hlasové menu (v různých jazycích vč. češtiny), propojení dvou BT zařízení v režimu handsfree (např. navigace a telefon nebo 2x telefon) a ovládání hudebního streamu z telefonu nebo MP3 přehrávače s BT. Na rozdíl od F4 se používá robustnější konektor na kolejničce, který se téměř nedá vylomit.
F5S je prakticky to samé jako F5 ale sluchátka jsou větší (a výrazně hlasitější) a tenčí než u verze F5 a jsou dodávané ne jako dvě samostatné sady ale jako univerzální sluchátka ke kterým se připojuje buď jeden nebo druhý typ mikrofonu (oba dva jsou v balení).
F5XT je vylepšená verze F5S, kde je jiné tělo, které umožňuje pomocí upravené sluchátkové sady nabíjení přes externí 2.5mm jack i za chodu jednotky (pokud není kapacita baterky pod 25%). Na rozdíl od F5 a F5S už v balení není 220V nabíječka ale kabel zakončený USB štekrem a předpokládá se, že každý má nějakou nabíječku na telefon, kde USB zásuvku má. Pokud nemá, dá se za výhodnější cenu dokoupit 220V / USB nabíječka s jedním nebo dvěma USB konektory. Nicméně v balení není. Kabel pro externí nabíjení se dá použít jak na F5, tak i na F5S a jde tedy dobíjet tyhle jednotky i bez odpojování konektoru a sundávání tělíčka z přilby (sundávání a nasazování konektoru je manipulace, při které se kablík nejvíc ničí) a tím zvýšit životnost headsetu. Nicméně F5 ani F5S nejde nabíjet a současně provozovat. F5XT ano.
Dušane, pošli mi prosím do PM Tvoji mailovku. Potkali jsme se na Travel Eventu a dával jsi mi na sebe kontakt, abych se po akci ozval, že dořešíme spojení 660ky, mobilu a posádky s F4kama. Ale nevím už co máš za zavináčem. Díky