kolega co jel s nama oprazdninach tak pri stejnym tempu a predpokladam i stejnym razeni ale na motorce tak o 50kg min mel 3,9 tam kde ja 4,4
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
sanko napsal:
machcomp: a skapínalo ti to pri "manévrovaní" ? teda musel si si zvykat na trochu spojku?
Podle reakci tady na webu jsem to cekal daleko horsi. Jo obcas se stane pri rozjezdu kdyz chci takovy lazo plazo rozjezd tak to zdechne.
O weeekendu jsem to trapil po ruznych necestach a prekvapilo me ze na 2000 ot/min se to da pekne vodit bez pouziti spojky i rozume pridavat. Ale o moc niz uz to nejde. Je pravda ze nebylo nalozeno.
Tak za me zatim dobry, ale jsem zvedav na pristi rok az vyrazime nekam na vychod.
S jednovalem jsem jezdil obtizne useky dost na nizkych otackach tak se uvidi jak bude treba zmenit styl jizdy.
BMW F800GS Adventure
Pravdepodobne tam máš iný pomer ozubenia ako na normalnej 800.
Ja osobne to neznášam na motorke.
Ked to zdochne na nejakom "trialovom" mieste so spolujazdcom, kuframi ...nepríjemné.
Určite by som sa mu pozrel na "zuby"
Na novej1200 LC Advent. dokonca dali tažší zotrvačník, to je tiež proti tomu
skapínaniu dobré.
Inak:keby manželka so mnou nejazdila, tak by som tú malú GSA asi bral,
pre moje samotárske ofroad chúťky /sám ju zdvihnem/
Uži si ju
sanko: ma stejny pomer zubu jak obyc F800GS, ja sme stim taky bojival a zdechani pri klickovani bylo na dennim poradku , uz sem se naucil spojkovat , ale budu se divat taky na zoubek jak budu menit retezovku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Mám F800 GS, rok 2012, najeto skoro 10.000km a jezdím prakticky jen ve dvou. Docela rychle. Se spotřebou ve dvou se pod 5l nedostanu. Když jedu eko rallye tak se dostanu na nějakých 5,2l (stále ve dvou) ale to mě nebaví dlouho, nejvíc mi to naměřilo 5,6l...... Já mám skoro 100kg, přítelkyně nevím, nechce mi to říct
sanko napsal:
Pravdepodobne tam máš iný pomer ozubenia ako na normalnej 800.
Ja osobne to neznášam na motorke.
Ked to zdochne na nejakom "trialovom" mieste so spolujazdcom, kuframi ...nepríjemné.
Určite by som sa mu pozrel na "zuby"
Na novej1200 LC Advent. dokonca dali tažší zotrvačník, to je tiež proti tomu
skapínaniu dobré.
Inak:keby manželka so mnou nejazdila, tak by som tú malú GSA asi bral,
pre moje samotárske ofroad chúťky /sám ju zdvihnem/
Uži si ju
Pri 4000 ot/min jedu 100km/h, myslim ze je to stejne, ale prijde mi takova mekci pri pridani plynu,
mozna trosku jina palivova mapa nebo si to uz moc nepamatuji, je to dlouho co jsem jel na 800.
Jo a mam tam mapu i na 91benzin (teda objednaval jsem ji), mozna ze neni tak vostra. Budu to muset s nekym porovnat. Nevim jake mate zkusenosti ostatni, ale na jednicku kdyz to chci dostat
na zadni tak potrebuji k 5000ot apak plnej aby se to zvedalo, jeste to budu testovat.
BMW F800GS Adventure
Určite by som experimentoval s vývovodovým kolečkom.
Tu na niektorom vlákne som to riešil so 650 twin. Tam som dal dokonca o 2
zuby menšiu./ale už si presne nepametám/ Tá motorka má už v prevodovke
iný prevod, tak možno aj Adventure bude tak.
Potom som mal rovnaké otáčky pri určitých prevodoch ako 800.
Podotkýnam že spotreba šla asi o 0,3 hore ale aspon to bolo jazditelné.
a kolik to toci na 6ku ? 800ka ma takovy prechod kdy nejvic "vibruje" nekde na hrane 4900-5000 a cca od 5200 je zase spokojena - v praxi to ej na dalnici nejakych 125km/h proto radsi jedzim 130+ pak uz jen jede a jede :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
a kolik to toci na 6ku ? 800ka ma takovy prechod kdy nejvic "vibruje" nekde na hrane 4900-5000 a cca od 5200 je zase spokojena - v praxi to ej na dalnici nejakych 125km/h proto radsi jedzim 130+ pak uz jen jede a jede :-)
Ja mam ty vibrace na 6000ot ale jenom pod zatezi. Kdyz se jede po dalnici a neni kopec tak to tam neni . Od 6200 to zmizi.
BMW F800GS Adventure
Však kdy vyšla f650gs tak ty první měly spotřebu o litr vyšší. Nemyslím si že by těch pár kilo navíc a bachratost způsobilo nárust spotřeby o 25% ???
Co takhle sehnat řídící jednotku z non GSA ???
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Už som to tu písal, ja mam 91 oktan mapu, vyhodený kat + laďák a 17 zubové kolečko. Jazdím okolo 4,3 l / 100km vo dvojke a to jazdím stále na drapákoch. Keď idem na kochačku, tak v pohode pod 4 l. Mám 800 r.v. 08.
Ešte som zabudol, keď jazdíte ťažký terén, skúste dať 15 zub. kolečko, je to paráda. Osobne vyskúšané, dám dvojku a prejdem všetko a na jedničke sa dá ísť krokom bez spojkovania. 15 zub. kolečko mám stále pod sedačkou, vymením kdekoľvek za 20 min.
Upravil siso dne 11.10.2013 16:28