ta cesta je o tom aby jsi udelal takove extremni foto, mluvilo se o tom, psalo, diskutovalo a propagovalo... a vetsinou narozdil od nas je jedno jestli ta motorka pojede jeste rok nebo pet.... :-) a my na to pak koukame, rikame ten je dobrej, ze to dal..... pujcte mi motorku a dam to taky
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
TomasTT napsal:
Obecně 1150 je na tom o hodně líp. Konstruktéři předpokládali brodění, takže airbox má stupínek a do dolní části se vejde nějaký půllitr (šplouchnutí vlny) a navíc je tam zátka, takže se ta voda snadno odpustí. Trubka do motoru jde nad tou hladinou, takže když se dostane voda do oleje, je to obvykle výsledek opravdu hlubokého ponoru ale běžné brody lehce nad válce to zvládá na jistotu. Proti tomu 1200GS a zejména Adventure mají problémy už při prvním cáknutí, mockrát se stalo že kamarád s 1200GSA zůstal viset při průjezdu úplně triviálním brodem, protože cákanec jde přímo do airboxu a ten není dělaný na nic takového a buď se namočí filtr nebo to proletí a udusí to motor. Voda v oleji na 1200GSA běžná věc. Chce to fakt dávat bacha a nejezdit do brodu rychle. Husí krk je kompromis a na 1200GSA se tam fakt moc nedá dát, není na něj nikde místo. Najdu někde fotku revampa z bolivie, to je podle mě extrém, kam až se dá jít...
nedá nejde - to slovo moc nepoužívám
sice nejsu nějakej broďák ale to jak to soudruzi u 12gsa namysleli tak jde do filtriu voda i při jízdě po mokré silnici - podívejte se až po dešti dorazíte dom na filtr
tak že mé sáni je překopáno do výšky nápisu GS na AL krytu nádrže a má větší průřez (řekl bych že se i uhladil chod motoru asi chtěl více vzduchu) starý je zaslepený funguje pouze jako držák plastového spodního krytu . a při tvorbě rámů na kufry jsem posunul výfuk dovnitř a asi o 5 cm výš tak že teoretická brodivost by byla asi po prdel ale jelikoš to nevyužiju tak to beru jako zvýšení životnosti vzduchového filtru .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
[213.24Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Docu,to jsi ty? Akorat mi neni jasny kudy se do toho brodu najelo?Po te skale naproti to asi nebylo nic moc.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Docu,to jsi ty? Akorat mi neni jasny kudy se do toho brodu najelo?Po te skale naproti to asi nebylo nic moc.
nikoli ja, je to kamarad...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Predpokladam,ze projel? A sani ma vyvedeny nad nadrz?Je jasny,ze seriovy tam nema,ja jen,ze tady vetsina pise jak je u adventure problem s mistem kudy to vytahnout?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Predpokladam,ze projel? A sani ma vyvedeny nad nadrz?Je jasny,ze seriovy tam nema,ja jen,ze tady vetsina pise jak je u adventure problem s mistem kudy to vytahnout?
nikoli, toto je bez husiho krku, ale jde o hranicni vysku vody, tesne nad tim by to asi bylo spatne...
ale proto je pomaly krok, jak pise Tom, pri vlnce/slouchnuti je pak krasne slyset, jak praskne motor
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
TomasTT napsal:
Obecně 1150 je na tom o hodně líp. Konstruktéři předpokládali brodění, takže airbox má stupínek a do dolní části se vejde nějaký půllitr (šplouchnutí vlny) a navíc je tam zátka, takže se ta voda snadno odpustí. Trubka do motoru jde nad tou hladinou, takže když se dostane voda do oleje, je to obvykle výsledek opravdu hlubokého ponoru ale běžné brody lehce nad válce to zvládá na jistotu. Proti tomu 1200GS a zejména Adventure mají problémy už při prvním cáknutí, mockrát se stalo že kamarád s 1200GSA zůstal viset při průjezdu úplně triviálním brodem, protože cákanec jde přímo do airboxu a ten není dělaný na nic takového a buď se namočí filtr nebo to proletí a udusí to motor. Voda v oleji na 1200GSA běžná věc. Chce to fakt dávat bacha a nejezdit do brodu rychle. Husí krk je kompromis a na 1200GSA se tam fakt moc nedá dát, není na něj nikde místo. Najdu někde fotku revampa z bolivie, to je podle mě extrém, kam až se dá jít...
nedá nejde - to slovo moc nepoužívám
sice nejsu nějakej broďák ale to jak to soudruzi u 12gsa namysleli tak jde do filtriu voda i při jízdě po mokré silnici - podívejte se až po dešti dorazíte dom na filtr
tak že mé sáni je překopáno do výšky nápisu GS na AL krytu nádrže a má větší průřez (řekl bych že se i uhladil chod motoru asi chtěl více vzduchu) starý je zaslepený funguje pouze jako držák plastového spodního krytu . a při tvorbě rámů na kufry jsem posunul výfuk dovnitř a asi o 5 cm výš tak že teoretická brodivost by byla asi po prdel ale jelikoš to nevyužiju tak to beru jako zvýšení životnosti vzduchového filtru .
Emilio napsal:
Já bych řekl,že tato fotka tady už jednou byla a dal jí sem Robert,se ho budu muset zeptat,kde to vyštrachal
ta fotka opravdu tady byla na tomto webu a dal jsem ji sem ja
[logo - motoadventures je firma - enduroskola u nas, casto jsem ji citoval, nebo daval nejake obrazky, takto i tehle, ktery jsem mel sveho casu jako wallpaper]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
vevis napsal:
Predpokladam,ze projel? A sani ma vyvedeny nad nadrz?Je jasny,ze seriovy tam nema,ja jen,ze tady vetsina pise jak je u adventure problem s mistem kudy to vytahnout?
nikoli, toto je bez husiho krku, ale jde o hranicni vysku vody, tesne nad tim by to asi bylo spatne...
ale proto je pomaly krok, jak pise Tom, pri vlnce/slouchnuti je pak krasne slyset, jak praskne motor
kurna chlapi neblbnite mě vždyt adv má sosák těsnad válcem na te fotce je origo sosák na 100% pod vodou
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Fakt myslím že jedna věc je když jste na cestě 5000km od domova a buď budete brodit nebo se vracet. Ale zkoušet to jen kvůli hecu je nesmysl. Motorce to jistě nedělá dobře i když to třeba přežije.
Je to jak psal mencas a adventure73 - když někdo testuje firemní motorku a ví, že když to za rok zoxiduje nebo se začne sypat, tak to je úplně jedno, protože to byl stroj postavený víceméně jednoúčelově, tak to přece nemůžete srovnávat s ježděním na vlastní motorce. Podívejte se třeba na motorky LWR. Odjeli tu cestu, motorky vydražili (jednu má tuším BMW v muzeu) a nazdar. Totéž většina motorek na rallye - když ne během závodu, tak určitě po závodě se prakticky kompletně zrepasuje a nebo spíš prodá nějakému amatérovi a pořídí se nový materiál. Proto s tím můžou zacházet extrémně - jde jen o to, aby to vydrželo do konce akce, pak je to jedno.
Vemte si příklad M. Malce (jedna z prvních cest z ČR přes celou Afriku do JAR na 1150GSA) - jel z JAR přes Namibii do Botswany. Tisíce kilometrů od "domova" a utopil motorku v "louži" na cestě tak, že úplně zmizela pod vodou. Bylo to ale na projížďce kde celkem o nic nešlo. Ale takovým situacím se během té hlavní cesty vyhýbal, protože kdyby se mu se strojem něco stalo, tak je po cestě. Podle mě by si každý měl vyzkoušet nějaký extrém ale jezdit tak, abych měl po brodění vodu v oleji je myslím zbytečný trápení.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
....chlapci je to jako v běžném životě, prostě z "cizího" krev neteče....ať už je to jakákoliv značka myslím si, že pouštní písek se dostane všady a s olejem je z něj následně brusná pasta=pouze otázka času....inak brody...záleží kdo jak to zatopí....inak asi bych měl největší strach o "PC" jednotky na mašinách když se někde drápu v kaluži...já su take čuňas kde možu tak vymetu kdejakou kalužu, ale stačí jen omýt a vyfoukat kompresorem na mojich ČZ jsou to věčné stroje, jen záleží jak se k tomu staví elektronikou prošpikované BMW GS
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Vemte si příklad M. Malce (jedna z prvních cest z ČR přes celou Afriku do JAR na 1150GSA) - jel z JAR přes Namibii do Botswany. Tisíce kilometrů od "domova" a utopil motorku v "louži" na cestě tak, že úplně zmizela pod vodou. Bylo to ale na projížďce kde celkem o nic nešlo. Ale takovým situacím se během té hlavní cesty vyhýbal, protože kdyby se mu se strojem něco stalo, tak je po cestě. Podle mě by si každý měl vyzkoušet nějaký extrém ale jezdit tak, abych měl po brodění vodu v oleji je myslím zbytečný trápení.
U fotek M.Malce se da rict,ze jsem se zamiloval do 1150GSA
Jakto,ze o nic neslo kdyz utopil motorku nekde v Namibii?Asi jsem to spatne pochopil....
Jinak jsem koukal,nemel ladak,zajimalo by mne jestli mel Y svod,nebo jel s katem,na ceste LWR taky nemeli ladaky,mozna an svody...nevi nekdo?Docela by me to zajimalo.