vzdy je to o ridici, v jedne nandarodni spolecnosti jsme ve stejny den dostali k praci stejna vozidla se stejnou vybavou. Do pul roku uz byli nekteri v servise s tim a stim, me tyto zavady za cele roky nepotkaly ani spotrebu jsem nemel tak vysokou, proto rikam at si v dnesni dobe cokoliv noveho clovek vybere, je to staveny na 3 roky intenzivniho pouzivani, pak prijdou castejsi servisy (plati i o mobilech a jinem cemkoliv co je dnes k mani)
všude dobře, s kávou nejlíp
Po 300t s VW T4 2,5 75kW, kdy se tam už začalo sr..t dost věcí jsem zkusil překonat předsudky a obešel i jiné, než prodejce německých aut. Vyhrál Peugeot Expert Teepe 140k,delší verze. S podobnou výbavou byla T5 o 600t dražší. Po 2,5roku najeto 170t km a musel jsm díky našim dálnicím měnit pouze uložení předního stabilizátoru. Samozřejmě není to tak "IN" jako Multivan s černýma sklama v kůži, 4motion, a všechny TDI červené. Ale za mě klidně Scudo/Expert/Jumpy s poměrně kvalitníma HDI a to nemluvě o ceně pneu,kde není nutno "C". Navíc to asi ani tolik neláká zloděje...
Mikes
Nově s KTM... :-)
Mam Trafic 2l od nova. Nyní 5 let.Najeto cca 140 t. Na 85 komplet čepy na přední nápravě.Jinak auto bez jakýchkoliv problémů.Z těch 140t cca 90% najeto město. Spotřeba do 8.V lednu to chci poslat do světa,tek jsem se byl poptat v Renaultu na nového.Ve stejné výbavě jak mám= delší verze,šest míst ,el.okna,ABS ,závěs ,klima ,zadní dvoukřídlé dveře atd... .Není problém,jenom asi dva měsíce dodací lhuta. Cestou domu jsem se stavil ve VW a poptal auto ve stejné výbavě. A bratru 350 t navíc.
a že VW má větší prodejní cenu po pěti letech a podobný keci.Za Trafu když ho necham protiučtem tak cca 165000. A jako že za VW se stejným nájezdem a výbavou bych dostal 450 000? Když jsem ho před pěti lety kupoval tak za tydle prachy my VW nabízeli holou plechovku bez ničehoJá jsem se svým kusem Trafika spokojený.Je to všude kus od kusu. Ale ty prachy jsou ku.va rozdílný.
martin
Já mám zase jako pracovní auto transportéra 2,5 tdi, 4motion, dlouhý rozvor, r.v.2006, nyní najeto 300 000 km, auto jsem kupoval nové.
Mám strach abych to nezakřikl, auto šlape jako hodinky, vše je původní-spojka, tlumiče, dokonce i baterie. Vůbec se to nedá srovnat třeba s fordem, nebo francouzema s polovičním nájezdem. Vše je pevné, interiér neošahaný, nic nevrže, sedačky neprosezené a jede jak raketa. Není problém ukázat záda všem naleštěným korejským offroudům....
Transportéra mám druhého a nedám na něj dopustit.
Podle mě to podobné jako kdyby jste srovnávali GS a Varadero nebo V-Strom, na V-Stromu se taky můžete pěkně povozit za polovinu peněz, ale máte li GS...........
Zdenda
Zdenda napsal:
Já mám zase jako pracovní auto transportéra 2,5 tdi, 4motion, dlouhý rozvor, r.v.2006, nyní najeto 300 000 km, auto jsem kupoval nové.
Mám strach abych to nezakřikl, auto šlape jako hodinky, vše je původní-spojka, tlumiče, dokonce i baterie. Vůbec se to nedá srovnat třeba s fordem, nebo francouzema s polovičním nájezdem. Vše je pevné, interiér neošahaný, nic nevrže, sedačky neprosezené a jede jak raketa. Není problém ukázat záda všem naleštěným korejským offroudům....
Transportéra mám druhého a nedám na něj dopustit.
Podle mě to podobné jako kdyby jste srovnávali GS a Varadero nebo V-Strom, na V-Stromu se taky můžete pěkně povozit za polovinu peněz, ale máte li GS...........
No,přesně,VW je jako ten Vstrom,Vito v 3,0cdi je to GS. :-)
Chlapi sory,ale jakejkoliv folcvágenkoncern nemuže nikoho nadchnout,nebo nedejbože si myslet že je to auto snů,vždyť je to nejvěčí šidič aut,ten,kterej zavádí právě ty škudlící postupy,kvuli kerejm sou ty dnešní auta tam kde sou-v prdeli. Hlavně aby co nejvíc zlevnili výrobu a co nejvíc jim zustalo za nehtem.
Kdo s těch lidí,co tak básní třeba vo tom,jak je oktávka suprčupr kára jezdilo předtím třeba v nějakým velkým japoncu s V6kou,nebo 5kou bawcem,nebo Ečkem medvědem? Věčinou nikdo,sedli do koktávie z felicie,ale budou bezmezně kopat za koncern,ten je nejvíc.
Sám mám(jezdí s tím ženuška,já mám dodávku) starýho pasata 1,8T a narovinu říkám,že je to na tu dobu neskutečnej krám(2000) a je moc aut,klidně i starších a lacinějších,který sou daleko lepší a příjemnější a to i přezto,že sou ještě o dalších 10let starší než ten pasat. Nechápu,že za to někdy někdo zaplatil těch cca800 000kč. Auto se nijak nesere,je spolehlivej,ale je to prostě laciný auto za drahej peníz,nic víc. Víckrát bych to nekoupil.
Vikec napsal:
No,přesně,VW je jako ten Vstrom,Vito v 3,0cdi je to GS. :-)
Chlapi sory,ale jakejkoliv folcvágenkoncern nemuže nikoho nadchnout,nebo nedejbože si myslet že je to auto snů,vždyť je to nejvěčí šidič aut,ten,kterej zavádí právě ty škudlící postupy,kvuli kerejm sou ty dnešní auta tam kde sou-v prdeli. Hlavně aby co nejvíc zlevnili výrobu a co nejvíc jim zustalo za nehtem.
Kdo s těch lidí,co tak básní třeba vo tom,jak je oktávka suprčupr kára jezdilo předtím třeba v nějakým velkým japoncu s V6kou,nebo 5kou bawcem,nebo Ečkem medvědem? Věčinou nikdo,sedli do koktávie z felicie,ale budou bezmezně kopat za koncern,ten je nejvíc.
Sám mám(jezdí s tím ženuška,já mám dodávku) starýho pasata 1,8T a narovinu říkám,že je to na tu dobu neskutečnej krám(2000) a je moc aut,klidně i starších a lacinějších,který sou daleko lepší a příjemnější a to i přezto,že sou ještě o dalších 10let starší než ten pasat. Nechápu,že za to někdy někdo zaplatil těch cca800 000kč. Auto se nijak nesere,je spolehlivej,ale je to prostě laciný auto za drahej peníz,nic víc. Víckrát bych to nekoupil.
Takže za fakt, že MB i BMW jsou s kvalitou v h.ajzlu, může VW ? Vždyť to podle tebe ani nejsou konkurenti... to se mi čéče nějak nezdá
Upravil Kraftrad dne 26.11.2013 09:35
Jarys , navštiv jakýkoliv servis a poptej se jak jsou na tom VW , To jsou samý nahoněný motory a nejsou to schopný vydržet. Největší držák je I octavia 66kw. Ta najede a ujede... Všechno potom včetně PD stojí za ... Ale zas znám pár lidí co na to nedají dopustit. Taky vím že na třeba passatu dělají olej při 35 nebo 40 tis.. A řidič od výměny k výměně dolije 6L oleje.. Proč neřeknou 10-15 a výměna.. Ty oleje jsou jak voda a co to má dělat... žer to olej jak olejničky.. Kup si šestiválec medvěda a budeš spokojenej. To můj názor
magoss napsal:
Ahoj za mně určitě VW kamarád měl asi 3 vita a kdž opomenu že to rezatělo jako sviňa tak i potíže s převodovkama na dvouch se mu vysypala
Sdílím stejný názor.Mám T5 2,5kW červené TDI r.2009 bez sebemenších problémů.Jezdím na dovolené léto i zima,používám ho v práci.Známý měl Vito a během jednoho roku ho dal pryč.Pořád porouchaný a rezavělo.
on existuje taky nejakej jinej koncern VW? jinak si to neumim vysvetlit. ja treba nedolejvam ani N mezi vymenama, ale taky nejsem ko.kot a vsechny auta nechavam menit po 15tis uz od nova. Ona vymena 30tis a vice se v dnesni dobe stava pomerne standartni u vsech znacek...to trochu nechapu. nechci tu obhajovat jednu znacku...je mi to vcelku jedno co je nejlepsi, jen pisu z vlastni zkusenosti