Prosím o radu... Na mém Zumu 660 se špatně vrací tlačítko on/off... Jde nějak bezbolestně rozdělat, nebo to mám hodit na servis? Záruka už není, tak je to celkem jedno. Šroubky nikde nejsou vidět, tak tuším že bude přístup pod předním rámečkem.
TomVS: Já to nerozebíral ale několikrát jsme to posílali s touhle závadou do servisu. Netuším jestli měnili kryt nebo tlačítko nebo oboje ale opravili to vždy ale bylo to vždy v záruce. Já bych to prostříknul trošku silikonovým sprejem a nechal to být, pokud to nezůstává vyloženě viset.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Písek by to mohl být docela dobře taky.
Já fakt nevím, tohle by chtělo zeptat se servismana v picodasu co to obnáší a jestli by ta oprava nevyšla nesmyslně draho.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Viděl jsem dva prototypy z téhle kategorie ale ani jeden nepokračuje do výroby, tak nevím.. Pro BMW dělají letos mega objednávku navigatorů na stejném HW, tak asi není zatím důvod nic měnit. Uvidíme za měsíc, kdy bude představení novinek.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Je celkem logický co bysme všichni chtěli ale je otázka, jestli to chtějí oni
Já bych to klidně viděl že by mohl být i s 5" displejem, oba prototypy měly displej až do kraje - stejná fyzická velikost ale bez okrajového rámečku resp. s tenkým.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Prosíme o radu: kolegakoupil nové Gs s navigací BMW (ZUMO660)
má spárovaný telefon s navigací a navigaci s F5. Jeli jsme ve dvou spojení přes F5. Kolegovi přišel telefoní hovor, vše jsem slyšel a mohl jsem i komunikovat s volajícím!!!!! Jak to že nás to nerozpojilo, aby měl soukromí při hovoru? Nevíte někdo kde je problém?
a já mám taky dotaz Tome? Jde nahrát do BMW Navigator IV - SW ze Zumo 660..? Soudruzi v BMW nevím proč, ale jsou asi pozadu a ta navigace proti 660 prostě pár důležitých věcí neumí.. např poslat hudbu do výstupu audio.. když zmáčknu Media Player tak to napíše "připojte sluchátka nebo BT soupravu AD2P.. ani sluchátko BT od nokie to nepřehraje..
Rzbynek napsal:
Prosíme o radu: kolegakoupil nové Gs s navigací BMW (ZUMO660)
má spárovaný telefon s navigací a navigaci s F5. Jeli jsme ve dvou spojení přes F5. Kolegovi přišel telefoní hovor, vše jsem slyšel a mohl jsem i komunikovat s volajícím!!!!! Jak to že nás to nerozpojilo, aby měl soukromí při hovoru? Nevíte někdo kde je problém?
Mě se to osobně nikdy nestalo ale slyšel jsem o tom. V popisu firmware 4.90 k Zumu 660 je napsaný, že to řeší tenhle problém, tak bych zkusil určitě upgrade firmware. Jen nevím, jestli BMW má odpovídající verze nebo ne, pokud vím, tak nemá a jejich FW je tak s půlročním zpožděním. Každopádně to stojí za pokus, jestli tam není nový FW.
Je to jedna z chyb BT3.0 implementace v BT2.0 a 2.1 sluchátkových sadách ale tohle snad je už vyřešené.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jezek napsal:
a já mám taky dotaz Tome? Jde nahrát do BMW Navigator IV - SW ze Zumo 660..? Soudruzi v BMW nevím proč, ale jsou asi pozadu a ta navigace proti 660 prostě pár důležitých věcí neumí.. např poslat hudbu do výstupu audio.. když zmáčknu Media Player tak to napíše "připojte sluchátka nebo BT soupravu AD2P.. ani sluchátko BT od nokie to nepřehraje..
Ne, nejde. Pár lidí se o to pokoušelo, mám celý "region" zuma 660 ale flasher to odmítne nahrát - pozná to, že to není Zumo a failuje to.
Bohužel tím, že to je OEM, jseš závislý na tom, co se rozhodne BMW zaplatit a uvolnit (myslím tím FW). Je to jejich přístroj a uvolňování software si řídí oni sami. Garmin to pro ně jen vyvíjí ale za všechno musejí platit a to se jim nechce evidentně tak často, takže to asi spojují a vydávají software mnohem méně často než garmin.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Rzbynek napsal:
Prosíme o radu: kolegakoupil nové Gs s navigací BMW (ZUMO660)
má spárovaný telefon s navigací a navigaci s F5. Jeli jsme ve dvou spojení přes F5. Kolegovi přišel telefoní hovor, vše jsem slyšel a mohl jsem i komunikovat s volajícím!!!!! Jak to že nás to nerozpojilo, aby měl soukromí při hovoru? Nevíte někdo kde je problém?
Mě se to osobně nikdy nestalo ale slyšel jsem o tom. V popisu firmware 4.90 k Zumu 660 je napsaný, že to řeší tenhle problém, tak bych zkusil určitě upgrade firmware. Jen nevím, jestli BMW má odpovídající verze nebo ne, pokud vím, tak nemá a jejich FW je tak s půlročním zpožděním. Každopádně to stojí za pokus, jestli tam není nový FW.
Je to jedna z chyb BT3.0 implementace v BT2.0 a 2.1 sluchátkových sadách ale tohle snad je už vyřešené.
Dnes jsem mluvil s kolegou co má navigaci ZUMO 660 (BMWmotorrad), jak jsem psal výše problém s telefonem, provedl aktualizaci (ver.4.90) a opět bylo telefonní hovor možnost slyšet ve všech F5. Mám vlastní zkušenost s komunikací F5 a ZUMO660. Jelo nás původně celkem 5motorek, ale z důvodů nehody jsme dojeli jen tři. Při původním počtu měl kolega problém, že se mu odpojoval telefon od navigace. Nechceme mít propojeny telefon-F5 z důvodů viditelnosti kdo volá jednoduchšího ovládání telefonu v telefonním seznamu. ( před odjezdem jsme restartovali F5 do továrního nastavavení a provedli nové parování). Jak jsme se vraceli ve třech zjistili jsme, že pokud jsem se připojoval s F5 k jezdcům předemnou, tak odpojení telefonu od navigace jsem kolegovi způsoboval já????? Příjdemi, že pokud je propojena navigace s telefonem a F5, tak využívá kanálu F5-F5. Nejsem v tomto oboru znalý, ale jak jsem psal niže už mě to sere.... Jak psal někdo na jiném vlákně zlatý mobil (Sony Z vodotěsný a bude pokoj) Příjde mi, že Garmin na tento problém již nic nechystá prostě mají uživatelé smůlu hold je to zastaralá technologie.....
No z toho co jsem zatím slyšel se chystá to, že do budoucna už nebude vůbec podpora telefonování přes navigaci...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Bohuzel jsem na vystave a muzu reagovat jen z telefonu.
K tomu co pise Brumla napisu vecer podrobne co ke kazdemu bodu myslim, nicmene zasadni je vedet, jak tam jsou nainstalovane ty mapy, v jakych mapsetech, jestli je cest na karte nebo ne, kolik zbyva volneho mista, jestli tam jsou nekde nejake mp3, jestli je smazany balast co tam je od vyrobce atd. Srovnavat zumo s jinym garminem nema moc smysl, ja mam 5 ruznych navigaci garmin a kazda se chova trosku jinak. Vcera jsem ujel 980km se zumem 340 (mapa 2013.21), 3790 (mapa 2013.2) a pevnou autonavigaci nissan (mapa 2011-2012). Kazda naviguje jinak. Trasy se lisily uz z prahy, oba garmin chtely jet pres vychodni nemecko, nissan pres frankfurt), jeste na trase kdyz oba garminy prepocitaly se trasy lisily o cca 30km a I oba garminy mely ruznou delku do stejneho cile. Maji ruzne algoritmy vypoctu.
S 660 mam najeto asi 25 tisic a bilou mapu jsem videl pochopitelne taky a vzdycky to byl zasek pri nacitani mp3 v pozadi. Clovek nemusi mp3 prehravat, staci je tam mit. To same fotky. Ta navigace behem chodu kontroluje vsechny adresare v pameti I na karte a staci kdyz narazi treba na necitelny (pro ni) soubor a je zle. Proto pisu ze se to musi videt.
To prekryvani prosle stopy trasou je vlastnost systemu. Nejde s tim nic delat. 550 zase pri jizde po trase prebarvila mapu tak, ze byla videt jen trasa. Taky vlastnost ktera nesla zmenit. Citlivost 660 me trosku prekvapuje protoze na motorce jsem krome jizdy v lese signal jeste neztratil. To by mohlo souviset s tou bilou mapou - pokud navigace nacita dalsi segment mapy a signal je natolik spatny, ze to skace z mista na misto (treba I rusenim nebo odrazy) tak to nekolikrat opakuje a zkousi najit polohu a nacitani mapy muze zustat viset. To by melo byt ale v logu. Bohuzel 660 ma prijmac extremne citlivy na ruseni waas dokryvaci (treba u letiste nebo ve velkych evropskych mestech) a waas signal ji dokaze totalne zahltit. Totez ale dela treba zumo 220.
Odpovim detailne vecer.
můj názor....
první věc,
vědět naco navigaci chceš a co od ní očekáváš....
aktualizovat navigaci..
nehltit ji věcma které nepotrebuješ,uložit si mapy zemí kam zrovna jedeš bud do navigace nebo na kartu a měnit podle potřeby.
přednosti této navigace se ocení až na dlouhé cestě.rozhodně ne nějaky bagetový nebo zmrzlinový výlet
měli jsme ted v Mongolsku zumo 550 a 660 a za cca 18000km mužu myslím srovnat.je mezi něma rozdíl třídy.mapy jsem měl staženy z programu OPENSTREETMAPS.660 je uměla přečíst do nejmenšího detailu,rychle a uplně jinak v grafickém provedení než 55O.při routovaní trasy byl vždy malý rozdíl,když jsme měli nastavenou nejrychlejší trasu tak udělala nejrychlejší.550 nas zatahla vždy do centra až k pamatníku lenina.podotýkam že navigace byly taky nastaveny uplně stejně a stejné mapy....třeba automaticke posunutí času a dojezdu podle čqsového pásma...pořád jsme měli přehled o aktuálním čase a čase dojezdu.to v v Rakousku nikdo nedocení....
komunikovali jsme přes handset ale nebyl zapojen přes navigaci,telefon taky ne,nejelzdíme proto aby jsme telefonovali .
voděodolnost a bahněvzdornost,vibrace a ostatní snáší nadmíru dobře.
někdo tu psal na foru že ma problém se zapínacím tlačítkem...při padu navigace na asfalt mi vypadlo to tlačíko,je tam jen nastrčene na tyčince,oistil jsem ho a vratil zpatky a pak už to vždy vydrželo .asi tochce opatrne vytáhnout a nějakou nečistotu vyčistit.
kdzž to řeknu par slovy určite ZUMO 660 doporučím a splnuje ty naročné kritéria.
Někde po cestě mi vypadlo tlačítko on/of z 660. Jde to sice zapnout párátkem, ale raději bych origo. Nemáte někdo zkušenost co s tím , nebo tlačítko z nějakého šrotu ????
KUKY se vrací