schrek napsal:
dufino: jinak, uz to vim tahnout muzes max 30km, jinak musis sundat retez, ten jarduv motor se opravil nebyla to vymena , v podstate to bylo pridreny takze oprava by byla vpohode za "par" korun akorat tim, ze to tahli tak dokonali dilo zkazy a pak to slo do kytek cely ta prevodovka atd.
jinak zadny tabu to neni Jarda na kazde prednasce rikal a rika jak to bylo a jak se stim vyporadal atd. i to ze nakonec v Inveltu chteli kolem kila za opravu tak se to opravilo mimo autorizak za 35 myslim.
Problem s prerusenym testem nebyl hlavne v KO motoru, ale v tom ze motorka byla zapujcena od jiz zkrachovale firmy a ozvali se veritele a motorku samozrejme vzali Jardovi jako ostatni majetek zkrachovale firmy. Takze nez se vyresilo papirovani zakoupeni motorky od veritelu tak to trvalo.
No asi to nebylo tabu od určité doby v tom případě.Před dvěma lety jsem s ním probíral závady na 800ce a nic krom rozvoďáku nepřiznal a to i na opakovaný dotaz (v průběhu řeči) ; v té době jsem už o všem z ,,kuloárů" věděl tak mě napadlo že asi kvůli vztahům s BMW to nechce ventilovat .ani v Autecu v řeči o Šímovi jen naznačili ale neřekli- omerta je halt omerta
strogas napsal:
jestli to chápu dobře ,tak když neběží čerpadlo nemaže se převodovka? no to jsem si teda koupil stroj..................
co je na tom tak tragickýho? když vyřadíš z kilometrovýho kopce (nevím sice proč) tak se nic neděje a pokud to nechceš tahat za autem po ose nebo vléci za jinou moto tak nic nehrozí -roku na srdce kolikrát to za život potahneš za motorkou někam dál než z polňačky do nejbližší dědiny.
hobr napsal:
To jsi neměl psát, na osmikilo jsou tady někteří jedinci zatížení...
Hobr ja som zaťažený, ale nie na 8gs. Ale na ludí "kteří mluví, ale nic neřeknou"
Trošku to chápem u ludí v puberte a tesne po nej. No u osôb, ktoré majú za sebou aj druhú pubertu by som predpokladal, že budú písať vtedy ked majú čo povedať.
Takže aby som tiež len netliachal, ale niečo povedal :
áno Tvoje babety a asi aj 1100 by to ťahanie zvládli
No ešte nikto nevymyslel pod tlakom mazanú prevodovku tak, aby vydržala dlhodobú činosť /aj ked bez zaťaženia/ bez oleja!
To sa netýka len 8gs ale aj napr. všetkých motoriek z dvoma olejovými čerpadlami alebo externými olejovými nádržami.
To že si tento fakt Šíma v strese z narazených ventilov neuvedomil je pochopiteľné /asi vačšina by v takej situácii mala "zatemnený mozog/
No to že to nedošlo nejakému "úžasnému servisákovi " z bmw s ktorým to konzultoval po telefóne, je šlendriánstvo.
A mimochodom info o tom že prevodovka sa pri vypnutom motore nemaže je spomenutá napr. v 30 rokov starom manuále ku xt 600
ROVNAKO AKO V NÁVODE K OBSLUZE KU F 800 GS...
A tak isto je jasné, prečo na "skladačke" s názvom 8gs preskočili rozvody.
p.s.1 po boji je každý generál /aj ja/
p.s. 2 hobr trošku sa ospravedlňujem "formu" no nie za obsah
Pitbull napsal:
Můžete mi osvětlit jakou má výhodu jezdit z kopce s vypnutým motorem? Jsem offem nepolíbený, tak mě když tak nekamenujte, jestli je to hloupý dotaz...
velkej kopec das za jedna/dva vypnes motor a sesmikas to dolu pres spojku lepsi jak brzdit, snad sem to vysvetlil spravne nejsme taky velkej offar ,ale tak mi to bylo vysvetleno
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak BMW servis pravi ze tahnout s retezem max 50km. rychlost neni ani tak dulezita , ale soporucuje se 50 km/h.
A opravuju informaci od Jardy kouslo se mu to kolem 1000km ne jak jsem psal milne kolem 100km sorry
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Oki, takze shrnuti,
s vypnutym motorem klido muzes sjet offik dolu bez rizika.
Dotaz proc to delat? kdyz sjizdis velmi prudky kopec dolu rychlosti mensi nez krokem, stejne mas stale zmacknutou spojku, tak je lepsi motor vypnout a pribrzdovat si spojkou na zadnim kole. hlavne kdyz se masina nekam zacne ritit,tak se hodi se to samo brzdi kdyz z ni padas
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
strogas napsal:
jestli to chápu dobře ,tak když neběží čerpadlo nemaže se převodovka? no to jsem si teda koupil stroj..................
kdys se naucis dodrzovat urcita pravidla ke teto motorce, tak mi ver, ze ti bude slouzit do nekonecna. Treba ji netahnout vic jak 50km atd.
Jak z vlastnich, tak od ostatnich je dodrzuji a motorka slouzi super bez problemu a to s ni delam psiiii kusy
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
Oki, takze shrnuti,
s vypnutym motorem klido muzes sjet offik dolu bez rizika.
Dotaz proc to delat? kdyz sjizdis velmi prudky kopec dolu rychlosti mensi nez krokem, stejne mas stale zmacknutou spojku, tak je lepsi motor vypnout a pribrzdovat si spojkou na zadnim kole. hlavne kdyz se masina nekam zacne ritit,tak se hodi se to samo brzdi kdyz z ni padas
presne tak
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
tak treba kdyz se sjizdi nejakej serpentynovej sjezd s vyhledem a chces si dat fakt klidek tak si vypnu motor otevru plexi a nejakej ten kilak se jen kocham - tak pak treba
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
jj,zase nové důležité info ,nemám sice v plánu každý kopec vypínat motor,těch pár deci za benzín nebo jiné pohonné hmoty mě nevytrhne ,jen jsem se vyděsil,když je to takhle náchylný co mě s ní ještě čeká,abych za chvíli neměl strach s ní vyjet.
strogas napsal:
jj,zase nové důležité info ,nemám sice v plánu každý kopec vypínat motor,těch pár deci za benzín nebo jiné pohonné hmoty mě nevytrhne ,jen jsem se vyděsil,když je to takhle náchylný co mě s ní ještě čeká,abych za chvíli neměl strach s ní vyjet.
Dufino asi mluvi o hardcore offu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja zatim zazil za celou dobu co jezdim asi 7x kopec kde sem musel pro "lepsi pocit" motor vypnout na BMW 2x
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
myslim si ze neni , to by si mohl rikat i o 1200gs ted sme videl dva zlomeny kardany
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
kardan ový system na motorce není žádná extra výhra ,o tom jsem přesvědčen ,bezporuchový ani omylem není ,na to co jsem viděl a slyšel (z důvěryhodných zdrojů) + náklady a složitost příp opravy;ale proti gustu žádný dišputát jak se říká.
Ja si kludne na dlhú cestu nový reťazový kit zoberiem, a vymením aj v prachu keď bude treba, ale som zvedavý ako budú majitelia kardanov opravovať keď to má spustu súčiastok.
Ale nie, aj ja mám najazdené dosť veľa km na BMW s kardanmi a mimo jedného krížu a hlavného gufera som vlastne nemenil nič.