servisak napsal:
Svetlo si muzes sestelovat sam tim 6ti hranem v te bile pacce na prepinani jizdy solo a se spolujezdcem...
.
Toho jsem si všiml, ale i tak to není jednoduché. Když jsem kdysi nastavoval přídavná světla v sede na motorce v garáží dle návodu, tak na me stejně blikali, ze je oslnuju. To nastaveni bylo zajímavé...v 5m jsem musel mit horizont horního svetla 100cm nad zemi. Myslím, ze to doladim někde na STK. Bude to jistější, přeci jen jsou to LEDky a chová se to jinak než halogen.
servisak napsal:
A jako hlavni novinka pro rok 2014 je to ze se BMW vraci jen ke dvema klicum k moto jako to bylo do roku 2007..
Ji....taky me překvapilo, ze se tím nedá sundat ani přední kolo, natož něco vic.
ja ale myslel klice od zapalovani ne naradi pod sedlem. Ale na sundani kol neni naradi ani u 12 vzduchem chlazenych
To je v podstatě úplné jedno. Já jsem dostal klice 3, přičemž ten jeden moc klíč nepripomina. Je určen do peněženky apod, ale obsahuje imobilizér a vše. podstatně. Jinak u Caponorda je nářadí i na sundani obou kol a maji dobře vyřešeny prostor pod sedackou. Vejde se tam alarm, lekarnicka i naradi. Asi se předpokládá dokoupeni nějaké kapsy na padák a nejlépe kolem 2-3tis. Kč.
servisak napsal:
Svetlo si muzes sestelovat sam tim 6ti hranem v te bile pacce na prepinani jizdy solo a se spolujezdcem...
.
Toho jsem si všiml, ale i tak to není jednoduché. Když jsem kdysi nastavoval přídavná světla v sede na motorce v garáží dle návodu, tak na me stejně blikali, ze je oslnuju. To nastaveni bylo zajímavé...v 5m jsem musel mit horizont horního svetla 100cm nad zemi. Myslím, ze to doladim někde na STK. Bude to jistější, přeci jen jsou to LEDky a chová se to jinak než halogen.
nevim cos vyvadel, je to naprosto easy. Steloval jsem to nekolikrat v polnich podminkach.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Choseman napsal:
Musím uznat, že přepínání režimů ve městě a mimo město je skoro nutnost, protože na ROAD nebo DYNAMIC jet po městě je hodně nepříjemný.
na ROAD? ale neblazni.
Oproti předchozí motorce (Caponord 2005) jsou přejezdy železničních přejezdů o dost tvrdší, i když to nastavím co nejměkčeji. Asi to chce čas než to trošku povolí nebo ta elektronika to prostě neumožňuje.
ukrutne mi to zmeklo.
dorazy bys mel mit elektronicky hlidany, nicmene i tak pozor na nejmekci nastaveni.
Je to subjektivní pocit, ale je fakt tvrdý. Nicméně vice lidicek se tady o tom zmiňuje, takže předpokládám zmekceni jako v Tvém případě. Počkám, stejně si musím zvykat i na jiné věcí. Jezdil jsem vždy jen Italky, pouze na začátku jsem mel F650.
jo ze zacatku to bylo fakt tvrdsi... ale pak to taky moc zmeklo.
taky proto jsem koupil Tractivy dopredu i dozadu... ale jeste mi neprisly ani nejsou namontovany.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Par poznamek od Sacchiniho ohledne dnesniho primeho srovnavani 2013 vs 14:
1. Tlumic rizeni
Je tam, ale ja nepozoruji zadny rozdil. Zkouseno bez spolujezdce i kufru.
2. Razeni
Rozhodne jemnejsi, zejmena pri podrazovani
3. Kardan
Jestlize puvodne byl citi malo (mysleno "vakl", ted vubec. Pridas, uberes a nic.
4. Spojka
Tady je citit velky rozdil. Pri razeni jednicky motorka "neskace". Pri jizde na 13 a ponechani dvou prstu na pacce, je behem akcelerace citit, jak se vzdaluje od riditka. Na 14 nic.
Zaber je citlivejsi, zejmena pri rozjezdu.
5. Hluk
Uz neni tolik slyset rozvodak. Obecne mensi mechanicka hlucnost.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Par poznamek od Sacchiniho ohledne dnesniho primeho srovnavani 2013 vs 14:
1. Tlumic rizeni
Je tam, ale ja nepozoruji zadny rozdil. Zkouseno bez spolujezdce i kufru.
2. Razeni
Rozhodne jemnejsi, zejmena pri podrazovani
3. Kardan
Jestlize puvodne byl citi malo (mysleno "vakl", ted vubec. Pridas, uberes a nic.
4. Spojka
Tady je citit velky rozdil. Pri razeni jednicky motorka "neskace". Pri jizde na 13 a ponechani dvou prstu na pacce, je behem akcelerace citit, jak se vzdaluje od riditka. Na 14 nic.
Zaber je citlivejsi, zejmena pri rozjezdu.
akorat by to chtelo otestovat asi vic kusu... jestli to ale konecne sestelovali, tak jedine dobre
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Par poznamek od Sacchiniho ohledne dnesniho primeho srovnavani 2013 vs 14:
1. Tlumic rizeni
Je tam, ale ja nepozoruji zadny rozdil. Zkouseno bez spolujezdce i kufru.
2. Razeni
Rozhodne jemnejsi, zejmena pri podrazovani
3. Kardan
Jestlize puvodne byl citi malo (mysleno "vakl", ted vubec. Pridas, uberes a nic.
4. Spojka
Tady je citit velky rozdil. Pri razeni jednicky motorka "neskace". Pri jizde na 13 a ponechani dvou prstu na pacce, je behem akcelerace citit, jak se vzdaluje od riditka. Na 14 nic.
Zaber je citlivejsi, zejmena pri rozjezdu.
akorat by to chtelo otestovat asi vic kusu... jestli to ale konecne sestelovali, tak jedine dobre
Tak 2014 je jeho vlastni, btw zatim total surovy kus. 2013 zkousel tusim asi 3ks, vzdy par dni v prubehu sezony, takze by si z toho jezdec jeho formatu mel snad odnest representativni obrazek. Nyni porovnavano s predvadeckou u prodejce.
Maiali nel Fango!
servisak napsal:
Svetlo si muzes sestelovat sam tim 6ti hranem v te bile pacce na prepinani jizdy solo a se spolujezdcem...
.
Toho jsem si všiml, ale i tak to není jednoduché. Když jsem kdysi nastavoval přídavná světla v sede na motorce v garáží dle návodu, tak na me stejně blikali, ze je oslnuju. To nastaveni bylo zajímavé...v 5m jsem musel mit horizont horního svetla 100cm nad zemi. Myslím, ze to doladim někde na STK. Bude to jistější, přeci jen jsou to LEDky a chová se to jinak než halogen.
nevim cos vyvadel, je to naprosto easy. Steloval jsem to nekolikrat v polnich podminkach.
..to je pochopitelný, na poli nepotkas moc aut, které jsi schopen oslnit Co se tyce tech přídavných, tak to už dat obě do stejně výšky....Nechci rejpat a ani to není cílem. Zkusím to postolovat a počkám na odezvu protijedoucich, kolik mi dovoli...nebo to STK
servisak napsal:
Svetlo si muzes sestelovat sam tim 6ti hranem v te bile pacce na prepinani jizdy solo a se spolujezdcem...
.
Toho jsem si všiml, ale i tak to není jednoduché. Když jsem kdysi nastavoval přídavná světla v sede na motorce v garáží dle návodu, tak na me stejně blikali, ze je oslnuju. To nastaveni bylo zajímavé...v 5m jsem musel mit horizont horního svetla 100cm nad zemi. Myslím, ze to doladim někde na STK. Bude to jistější, přeci jen jsou to LEDky a chová se to jinak než halogen.
TAk jso to dělal blbě dělá se to na 10m proto na tebe jiní blikaj...
servisak přiložený následující obrázek:
servisak napsal:
Svetlo si muzes sestelovat sam tim 6ti hranem v te bile pacce na prepinani jizdy solo a se spolujezdcem...
.
Toho jsem si všiml, ale i tak to není jednoduché. Když jsem kdysi nastavoval přídavná světla v sede na motorce v garáží dle návodu, tak na me stejně blikali, ze je oslnuju. To nastaveni bylo zajímavé...v 5m jsem musel mit horizont horního svetla 100cm nad zemi. Myslím, ze to doladim někde na STK. Bude to jistější, přeci jen jsou to LEDky a chová se to jinak než halogen.
TAk jso to dělal blbě dělá se to na 10m proto na tebe jiní blikaj...
Ano v návodu bylo 10m, ale stodola, kde jsem mel možnost to dělat mela pouze 7m a tak nejsnazsi to bylo prepocitat na poloviční vzdálenost. Jinak dekuju za obrázek, myslím, ze se bude hodit. Btw, když proti me někdo jede na motorce se zapnutymi přídavnými svetly, tak me většinou oslnuji, takže to asi bude téma cockama.....v každém případě diky.