Palovr napsal:
Tak právě ten výfuk je bomba!!!! kolik si na tom najel že tak soudíš????
Měl jsem půjčenou funglovku z OV a najel přes 100km. Prostě mě ten zvuk nebral....
To ale nebyl důvod, vzít, nebo nevzít tu motorku...
Upravil paja1 dne 06.11.2011 21:42
Pája
bmw gsa 2010, po otočení klíčkem to párkrát cvake, zavrčí a hotovo. Spotřeba 6 - 6.5, jezdím sám, moc si toho sebou nevozím.
Upravil Renek dne 06.11.2011 22:48
Paja1 já jsem hračička takže moje měření je exaktní a že ti zvuk nesedí.Zvuk je jen třešnička na dortu. Když ti nesedí koupíš jiný lauf a je to vyřešeno. Jinak tě musel nadchnout ten projev motoru- hodně dobrá evoluce!!!
Spotřeba je vděčný téma a všichni víme jak to je.Když je daný model seřízený tak to je od-do a zbytek je na jízním stylu.Včera jsme byli na ve třech na vyjížďce, pro mě odpočinkové tempo a už průměr slezl z 6,7 na6,2 při najetí pouhých 140km . Takže určitě se pod 6l dá v klidu jezdit, ale to nebude můj případ. To je jen daň za to když miluješ rychlost.
Zajímavý, sice za to asi tak netahám, jezdím jen on road, ale většinou s batůžkem i dálnici a spotřeba 5,1-5,2l, Dolomity kdy jsem jel 2-3rychl.stupeň, pořád do 5,2l. najeto mám 18000km a pořád stejně 5,1-5,2
ludekson napsal:
Zajímavý, sice za to asi tak netahám, jezdím jen on road, ale většinou s batůžkem i dálnici a spotřeba 5,1-5,2l, Dolomity kdy jsem jel 2-3rychl.stupeň, pořád do 5,2l. najeto mám 18000km a pořád stejně 5,1-5,2
Dle BC nebo skutečně poctivě počítáno z tankování na pumpách a nájezdů?
Ze zkušenosti z aut vím, že je to nebe a dudy a BC si při různých režimech jízdy většinou dost fandí.
EDIT: BC = palubní počítač
P.S.
Omluva Waltrovi za off-topic...
Upravil Dovi dne 07.11.2011 10:16
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Waltře tak tedy k věci: to co popisuješ-pravidelné bzukání -dělá mi to taky, většinou když je studený motor-ale ne vždy,nevěnoval bych tomu pozornost-řekl bych že to je normální.
Milis GS-TT
...ak som spravne pochopil z popisu v dignostike reset vyfukovej klapky sa ma robit nielen pri vymene komponentov s nou suvisiacich ale aj pravidelne kvoli natahovaniu laniek ktore ju ovladaju doležita pred resetom je vola na bovdenoch........takže ak je motka nova je prirodzene že sa lanka natiahnu takže skus ten reset možno pomože
karcici napsal:
...ak som spravne pochopil z popisu v dignostike reset vyfukovej klapky sa ma robit nielen pri vymene komponentov s nou suvisiacich ale aj pravidelne kvoli natahovaniu laniek ktore ju ovladaju doležita pred resetom je vola na bovdenoch........takže ak je motka nova je prirodzene že sa lanka natiahnu takže skus ten reset možno pomože
jj já jsem taky ted resetoval(nebo spíš nechal resetovat v renocaru), tak třeba na tom něco bude...
kefa napsal:
Já jsem klapku rovnou odmontoval a nic necvaká...zkus to taky
...a to v souvislosti s montáží laďáku, nebo jsi nechal origo výfuk? Jak se v tom případě projevuje výkon, hlavně odspodu, pociťuješ nějakou změnu?
Milis GS-TT
kefa napsal:
Já jsem klapku rovnou odmontoval a nic necvaká...zkus to taky
...a to v souvislosti s montáží laďáku, nebo jsi nechal origo výfuk? Jak se v tom případě projevuje výkon, hlavně odspodu, pociťuješ nějakou změnu?
Šlo to ven fšecko, i svody. Koncovka 2010 má na konci rouru od kamen, jiná koncovka např. Remus ze starších ročníků je užší a nepasovala by na svody 2010. Takže bylo jednodušší to celé demontovat a dát svody i s koncovkou od jednoho výrobce, zde konkrétně Raas.
Mohu jen říct, že to má krásný zvuk a jede to dobře. Jestli něco táhne líp nebo jestli je tam díra, já nebohý šťastlivec nepoznám, mám na baworech najeto cca 70k km. Jsem buď hloupý, nebo nedosahuji kvalit zde místních znalců, někteří mají čerstvých 1234 km a sdělují překotné informace o díře ve 4500 ot popř. BRUTÁLNÍM zátahu odspodu, poté co vyčistili airbox nebo koupili Carreru 10
Ne fajt, já to nepoznám, zdá se mi, že jede líp než s přívěrou a pro můj život s vrtulí je toto bohatě dostačující...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10