Myslím, že tady řešíte s tím zajížděním kraviny a vůbec už nechápu proč konstantní otáčky vadí. Dnes jsou použity už zcela jiné materiály než dříve a tak by mělo být tření co nejmenší. Nemluvě o kvalitě oleje a její mazací schopnosti!!! Podle mě je důležité aby motor a převodovka byly dostatečně chlazeny a nepřehřívaly se a potom je to úplně jedno. Navíc každý řidič jezdí jinak a podle sebe. Jak si kdo zajede tak má :-) Takže asi tak Jo a s tím podtáčením souhlasím je to horší než to na chvilku pustit
zadanyjan napsal:
Myslím, že tady řešíte s tím zajížděním kraviny a vůbec už nechápu proč konstantní otáčky vadí. Dnes jsou použity už zcela jiné materiály než dříve a tak by mělo být tření co nejmenší.
myslim, ze toho nechapes ponekud vic.
A jinak, mily honzo, v cem ze jsou ty materiali JINE?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
patrik333 napsal:
Vďaka. Myslím, že som tu objavil dobré fórum kde nájdem kopec dobrých rád. A k tomu zábehu, môj názor je prvých cca 500 km s citom a potom normálne jazdiť. dnes sú už naozaj tie motory tak presné, že tu pôjde skôr o usadenie rôznych častí ktoré s motorom možno ani nemajú nič spoločné ( brzdy ) napr. . Takto som zabehol aj Hondu Integru a myslím, že šlape naozaj dobre.
normalne jezdit se zabehovym olejem? vyborna rada.
Jo a jedno zajety auto je taky vyjimecny skore. Ja jsem zatim zajizdel celkem 5 aut a 4 motorky a rozhodne bych se stale nepovazoval za zabehovyho odbornika.
Nevim, co mate za problem to cca alespon tu tisicovku trochu setrit a ALESPON tolik nevytacet a menit rezimy.
FAKT hroznej problem. To mate najeto za DEN CI VIKEND MAX.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevim, co mate za problem to cca alespon tu tisicovku trochu setrit a ALESPON tolik nevytacet a menit rezimy.
FAKT hroznej problem. To mate najeto za DEN CI VIKEND MAX.
Asi tak to vidim. Pokud se mi podari zjistit, jak je to idealni, budu se tech rad drzet, vzdyt jde preci o par kilaku a ikdybych potreboval jet Pha-Brno, neni preci problem si cestu vylepsit a jet mimo D1.
Zajíždět motor a nový stroj dneska už zvládne i Hicks. Je na tom prd a pokud člověk není naprosté kopyto, tak nemá v podstatě co pos... První litr je na dosednutí a "doobrábění" součástek. Pak už se jezdí více méně normálně a od cca 2 tisíc už to vesele točím. Nikdy nebyl problém. Nejsem dusič z podstaty. Ovšem máme ve firmě dusiče a nelze mu auto zajíždět, bo je to bůh nejvyšší. Když si pořizuje novej střep, starej posune plebsu a to pak nějakej ten tisíc trvá, než se motor rozhýbe, ale zatím jsem rozhýbal všechny jeho udušenky. U benzínu je to opravdu znát, u dízlů by si toho někdo možná ani nevšiml.
Jeho současný stroj půjde asi rovnou do pece, bo koncernová 1,6TDI není nic dlouhověkého.
První litr je dětský věk motoru, musí se na něj jako s dítětem, pomaleji, nežně a nepřetěžovat. Do 15, 20 tisíc je to puberťák, takže ho tvaruji pro jeho dospělé využití (víc řadím, točím) a pak už je to plnohodnotný sluha. No a mám i motor v důchodu. To se taky pozná. Probere se občas ve vyšších otáčkách, jinak je línej, ale pořád táhne. Jen tak trochu pomalu a opatrně a nikdy nevíš, kdy vypustí duši.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
to: Hicks
třeba se tam milý Hicksíku dává molybdenová pasta, která napomáhá zvyšovat mazací a kluzný efekt, taky obroba strojních výrobků je přesnější na CNC strojích atd. ale souhlasím že záleží na kvalitě a složení materiálů a jejich zušlechtění
spíš se na tom sere elektrika vietnamská a né komponenty jako takové i když u něčeho bychom určitě mohli polemizovat
jen mi přijde zbytečný 1000km řadit jako **** když to není potřeba to berete ty rady jako kde? nepodtáčet, nepřetáčet prostě to trošičku šetřit a pak už jezdit jako kdo umí
Prvnich 50-100km zlehounka. Pak hned 200km offroadu. Navrat po silnici. Zadne extremni otacky, ale offroad je dobry na to, ze se tam otacky a rychlosti casto meni. 1000km natoceno za den a pul. V sobotu odpoledne jsem vyzvednul moto a v pondeli mi menili olej na radne zablacene motorce
Tak a uz som po zabehu. Dnes v FMoto vymenili naplne, prekontrolovali stroj a sezona moze zacat.
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014