Detaily tý motorky jsou úžasný. To je prostě vidět že vůbec nehrál roli rozpočet. Celokompozitová věžička, to je někde jinde... Cyrilova Yamaha je proti tomu "klasika". Honda to nemá špatný ale pořád nešli takhle daleko. Zase ale mají modernější rám a asi nižší váhu. I když bych řekl že tady taky stačí jeden pořádný pád a uletí to raz dva. Asi to je dělaný pro piloty, co nepadají tak často jako Barreda.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Je to dvoukolka. V tiskové zprávě psali, že je to postavené od základu jako nové auto, mají jinou koncepci podvozku a rozhodli se pro dvoukolku protože jim vyhovuje víc. Každopádně uvnitř bude podobný rám jako na všech autech bez ohledu na značku - bugina, převodovka od jednoho výrobce, spojka od dalšího výrobce atd. Ty tlumiče jim nejdou nahoru ale šikmo ke středu, možná tam bude přepákování pod kapotou jako měl Gordon na bugině v roce 2008 s horizontálním tlumičem vzadu nad motorem. Ta kastle není podstatná, pochopitelně je to krásný ale rozhoduje to, co je pod tím. Týmový rozpočet je prý 270 mil. EUR + peníze jednotlivých sponzorů jako je Red Bull, takže to asi znamená, že nemají žádné limity.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...