Paji napsal:
Tak se přiznám, že jsem už taky vyměkl. Po pohledu do skříně v garáži, kde je vedle sebe naskládáno pět rozbïtých levých zpětných zrdcátek na GS1100 (zajímavé - žádné pravé!), jsem namontoval jen jedno a sklapovací. A basta. Kašlu tím na design čistotu stroje.
jsou trochu níž, ale dá se na to zvyknout - přítelkyně řekla, že je to jak oslí uši - ale tomu baba nerozumí -nebo to nechtěla říct na plnou hubu - dneska jsem se schválně zaměřil na to chvění - nic to nedělá, kdybych se neobával, že jim moc fandím řek bych, že lepší než s těmi dlouhými - na GS je dám v neděli taky
Jarda Dingo přiložený následující obrázek:
[19.91Kb]
Upravil Jarda Dingo dne 23.10.2008 21:34
nebo, že by to bylo tímhle
Jinak jde to i postavit, ale blbě se mi trefovala vejška, tak jsem je dal na doraz, jsou aspoň symetrický
Jarda Dingo přiložený následující obrázek:
[20.54Kb]
Upravil Jarda Dingo dne 23.10.2008 21:36
No a jak si Jardo rozumí s plexem? Já s rtím mě trochu problém
Mám tam tak 5 mm při plným rejdu doleva a při plným rejdu doprava
mi nožka zrcátka decentně ťukne do plexa...
Ale je to teda plexo od Givi...
Hoši a co takhle skládací blinkry? Se špíglama na 1150GSA taky problém nemám, ale s nasazenýma bočníma kuframa ten blinkr dostane přímej zásah, když se mašina překlopí přes padák. Nevím kolik stojíjou špígly, ale blinkry jsou pěkně mastný a nějaký neorigo prej sehnat ani nejdou
Já používal poměrně dlouhou dobu trojůhelníkové diodové s dlouhou gumovou nožičkou. Jsou radikálně lepší než obyčejné levné ohýbací, které jsou OK na trénování někde za humny ale jsou v nich žárovky a proti tomu je dioda skoro nezničitelná. Píšu skoro, protože jsem jeden blinkr urval tak, že skutečně nefungoval ale povedlo se ho nouzově opravit tesa páskou a napájet utržený kabel zahřátým hřebíkem. Jezdilo to potom až do radikální přestavby (byl jsem línej to opravit) a nově jsem použil ty samé.
Na fotce je vidět, že to bylo trošku utopené, takže se to fakt dalo těžko zničit.
Určitě se někde dají sehnat levně, je to myslím univerzální výrobek, který prodává kdekdo. Na 1150 je potřeba pořešit přídavné odporynebo udělat úpravu relé aby to neblikalo rychle díky menšímu odběru.
Dají se ohnout bez poškození o 90 stupňů. Dřív jsem vzadu měl takové gumáky ze sady kufrů ale teď jsem i dozadu dal ty diodové, i když se zadníma jsem jikdy neměl problém. Předních jsem rozlámal tak asi deset (buď celé nebo sklíčko), než mě napadlo že bude asi lepší to vyměnit.
Nicméně nějakou krabici různých použitelných blinkrů a dílů z blinkrů 1150 i 1200 bych měl pořád mít, kdyby někdo měl zájem - vyměním za tekutiny obvyklého typu
Dik za rozbor Tome.
Jeste jeden dotaz. Jak je to s kompatibilitou univerzalnich blinkru na GS? Uz jsem o tom premyslel davno, ale kazdej mi tvrdil, ze tam nic jinyho dat nejde a ze si zase musim koupit origo BMW. On je taky rozdil, jestli furt kupujes par BMW blinkru za 1800 nebo nejaky UNI za +/-600.
Samo, ze pridelat jde vsechno vsude, ale je tam nejakej zasadni problem? Dik.
c0: nesmysl, na 1150 je ale opravdu potřeba upravit to relé aby to nesledovalo odběr blinrů nebo tam dát odpory, které se dost zahřívají...
O ničem jiném to není a montáž těch diodových byla otázka chvilky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No to netuším ale elektricky určitě a mechanicky to asi nebude problém.
Je to normální gumový špalík o průměru tak 2cm a leze z něj dutý kovový šroub, který se z druhé strany zajistí podložkou (dal jsem tam nějaké obrovské z OBI) a matičkou.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
c0 napsal:
....kazdej mi tvrdil, ze tam nic jinyho dat nejde a ze si zase musim koupit origo BMW. On je taky rozdil, jestli furt kupujes par BMW blinkru za 1800 nebo nejaky UNI za +/-600....
Kupuju blinkry na "gumový nožce" za dvě stovky. Na GS1100 žádný problém. Je potřeba tam ale dát správnou velkou podložku. Pokud některej nepřežije, není to zase taková škoda. Jen je potřeba tam dát správný žárovky, ¨s větším odběrem, aby byla správná frekvence bliku (nebo nebliku :-))
TomasTT napsal:
c0: nesmysl, na 1150 je ale opravdu potřeba upravit to relé aby to nesledovalo odběr blinrů nebo tam dát odpory, které se dost zahřívají...
O ničem jiném to není a montáž těch diodových byla otázka chvilky.
To vypadá dobře. Na velkou jsem furt moc opatrnej ), ale budu ji muset taky vyvenčit a tak "Blinkr říkáš???" Dobrý řešení - co to blikání na GHS 1200 taky moc rychlý?
Jarda
Co piješ? - ještě se nevyznám
c0 napsal:
....kazdej mi tvrdil, ze tam nic jinyho dat nejde a ze si zase musim koupit origo BMW. On je taky rozdil, jestli furt kupujes par BMW blinkru za 1800 nebo nejaky UNI za +/-600....
Kupuju blinkry na "gumový nožce" za dvě stovky. Na GS1100 žádný problém. Je potřeba tam ale dát správnou velkou podložku. Pokud některej nepřežije, není to zase taková škoda. Jen je potřeba tam dát správný žárovky, ¨s větším odběrem, aby byla správná frekvence bliku (nebo nebliku :-))
Přesně to jsem myslel.
S elektrikou mi to bylo jasný. Musí tam být pořád odběr 21W aby to správně fungovalo. Diody berou podstatně míň, tak by se tam musel dát paralelně nějakej odpor. Elegantní by bylo předělat ten přerušovač a dát tam jen LEDky. To se pak ušetří i za elektřinu, která je čím dál dražší.
Sedí nechvějou se, ALE...POKUD SE PODTOČÍ MOTOR na nižší rychlosti vykazujou jakousi rozostřenost. To je na silnici - kde je hlavně potřebuješ - jsou dobrý. Jen potřeba si zvyknout, že jsou o něco níž - dají se slušně nastavit - není potřeba se hrbit
saakrys tak jsme dnes prisli o levy + trochu promacknuty tlumic.
Podjelo to na docela nevinny ceste, jen minimalni sklon. Na cca 15ti metrech 2x... ten prvni jsem nevykryl
Jsem zvedavej kolik bude stat na osmikilo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2