Prvni dojmy z GSA LC po 150km
Prvni co me zaskocilo je, jak tezko jde radit,ale po ujeti 30km jak mavnutim kouzelnyho proutku kvalty klapaly uplne v pohode. Akorat 1 a 2 jde jeste trochu hur. Pocitam ale ze se to casem podda, prece jenom jsem nejvic radil 3-4-5-6 a prvni dva kvalty tolik nepouzival.
A i kdyz jsem v zabehu a tocim max 5tis tak jsem porad hledal sedmicku
Podvozek se mi zda dost tvrdej, ale muze to byt jen prvni dojem.
Co me ale nebetycne s.e.r.e. jsou blinkry. Do prava a vypnuti je celkem v pohode. Do leva vsak mam problem, bud zatroubim a nebo se musim podivat kam saham (jak prvnicka v autoskole na razeni) a v podstate sundat ruku z heftu. A to mam pracku jak medved
Budu doufat ze ostatnim ridicum je jasny ze kdyz zatroubim tak odbocuju do leva
Jinak jsem sopokojenej jak zelva. Ti co me dnes na silnici potkali si museli myslet ze jsem se zblaznil, protoze jsem se furt krenil od ucha k uchu
Upravil LORD dne 05.03.2014 20:32
Carpe diem
LORD napsal:
Prvni dojmy z GSA LC po 150km
Prvni co me zaskocilo je, jak tezko jde radit,ale po ujeti 30km jak mavnutim kouzelnyho proutku kvalty klapaly uplne v pohode. Akorat 1 a 2 jde jeste trochu hur. Pocitam ale ze se to casem podda, prece jenom jsem nejvic radil 3-4-5-6 a prvni dva kvalty tolik nepouzival.
A i kdyz jsem v zabehu a tocim max 5tis tak jsem porad hledal sedmicku
Podvozek se mi zda dost tvrdej, ale muze to byt jen prvni dojem.
Co me ale nebetycne s.e.r.e. jsou blinkry. Do prava a vypnuti je celkem v pohode. Do leva vsak mam problem, bud zatroubim a nebo se musim podivat kam saham (jak prvnicka v autoskole na razeni) a v podstate sundat ruku z heftu. A to mam pracku jak medved
Budu doufat ze ostatnim ridicum je jasny ze kdyz zatroubim tak odbocuju do leva
Jinak jsem sopokojenej jak zelva. Ti co me dnes na silnici potkali si museli myslet ze jsem se zblaznil, protoze jsem se furt krenil od ucha k uchu
jestli mas taky krouzek navi tak ja jsem si na nej asi tak po 20 tisicich zacal zvykat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LORD napsal:
Prvni dojmy z GSA LC po 150km
Prvni co me zaskocilo je, jak tezko jde radit,ale po ujeti 30km jak mavnutim kouzelnyho proutku kvalty klapaly uplne v pohode. Akorat 1 a 2 jde jeste trochu hur. Pocitam ale ze se to casem podda, prece jenom jsem nejvic radil 3-4-5-6 a prvni dva kvalty tolik nepouzival.
A i kdyz jsem v zabehu a tocim max 5tis tak jsem porad hledal sedmicku
Podvozek se mi zda dost tvrdej, ale muze to byt jen prvni dojem.
Co me ale nebetycne s.e.r.e. jsou blinkry. Do prava a vypnuti je celkem v pohode. Do leva vsak mam problem, bud zatroubim a nebo se musim podivat kam saham (jak prvnicka v autoskole na razeni) a v podstate sundat ruku z heftu. A to mam pracku jak medved
Budu doufat ze ostatnim ridicum je jasny ze kdyz zatroubim tak odbocuju do leva
Jinak jsem sopokojenej jak zelva. Ti co me dnes na silnici potkali si museli myslet ze jsem se zblaznil, protoze jsem se furt krenil od ucha k uchu
jestli mas taky krouzek navi tak ja jsem si na nej asi tak po 20 tisicich zacal zvykat
Ja doufam ze bude aspon uzitecnej pri jizde s pouzitim navigace
Carpe diem
LORD napsal:
Prvni dojmy z GSA LC po 150km
Prvni co me zaskocilo je, jak tezko jde radit,ale po ujeti 30km jak mavnutim kouzelnyho proutku kvalty klapaly uplne v pohode. Akorat 1 a 2 jde jeste trochu hur. Pocitam ale ze se to casem podda, prece jenom jsem nejvic radil 3-4-5-6 a prvni dva kvalty tolik nepouzival.
A i kdyz jsem v zabehu a tocim max 5tis tak jsem porad hledal sedmicku
Podvozek se mi zda dost tvrdej, ale muze to byt jen prvni dojem.
Co me ale nebetycne s.e.r.e. jsou blinkry. Do prava a vypnuti je celkem v pohode. Do leva vsak mam problem, bud zatroubim a nebo se musim podivat kam saham (jak prvnicka v autoskole na razeni) a v podstate sundat ruku z heftu. A to mam pracku jak medved
Budu doufat ze ostatnim ridicum je jasny ze kdyz zatroubim tak odbocuju do leva
Jinak jsem sopokojenej jak zelva. Ti co me dnes na silnici potkali si museli myslet ze jsem se zblaznil, protoze jsem se furt krenil od ucha k uchu
jestli mas taky krouzek navi tak ja jsem si na nej asi tak po 20 tisicich zacal zvykat
Ja doufam ze bude aspon uzitecnej pri jizde s pouzitim navigace
jasan, super si nechtěně přepínáš obrazovky a celkově zobrazuješ co zrovna nepotřebuješ
všude dobře, s kávou nejlíp
imho na tom ma podil spojka.. zvolna se mi to zlepsuje. nebo si zvykam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jeste k elektronickymu plynu.
Za me dobry, jen bych ocenil kdyby se dal nastavit jeho odpor. Myslim fyzicky, podobne jako packa spojky nebo brzdy. A duvod? Mam z nej pocit ze kdyz bude clovek uz unavenej tak je velmi jednoduchy si nechtene "brnknout" a to muze v kombinaci s timto motorem byt velmi neprijemne.
Carpe diem
mám dotaz. Když už jsem se s LC trochu seznámil a začal si všímat i dalších věcí než hejblátek, ukazatelů na displeji a zvuků řazení, všiml sem si, že když jedu po silnici rovně, mám řidítka koušíček doprava (při porovnání s kapotáží okolo). "Nakřivo" mi přijde už osa levý-pravý tlumič (horní brýle), řídítka jsou rovně.
Není to moc, ale zajímalo by mě, jeslti to je normální třeba díky nepřesnosti kapotáže vůči které to pozoruju nebo to může znamenat, že je něco špatně, případně jeslti se to dá odhalit/zkontrolovat při geometrii...
mám dotaz. Když už jsem se s LC trochu seznámil a začal si všímat i dalších věcí než hejblátek, ukazatelů na displeji a zvuků řazení, všiml sem si, že když jedu po silnici rovně, mám řidítka koušíček doprava (při porovnání s kapotáží okolo). "Nakřivo" mi přijde už osa levý-pravý tlumič (horní brýle), řídítka jsou rovně.
Není to moc, ale zajímalo by mě, jeslti to je normální třeba díky nepřesnosti kapotáže vůči které to pozoruju nebo to může znamenat, že je něco špatně, případně jeslti se to dá odhalit/zkontrolovat při geometrii...
díky
mě to jezdí taky nakřivo, celý je to šišatý a hranatý, hlavně po mě furt někdo čumí.... Teď si z toho stresu dám trošku pauzu aby se mi líp jezdilo po sezoně
všude dobře, s kávou nejlíp
mám dotaz. Když už jsem se s LC trochu seznámil a začal si všímat i dalších věcí než hejblátek, ukazatelů na displeji a zvuků řazení, všiml sem si, že když jedu po silnici rovně, mám řidítka koušíček doprava (při porovnání s kapotáží okolo). "Nakřivo" mi přijde už osa levý-pravý tlumič (horní brýle), řídítka jsou rovně.
Není to moc, ale zajímalo by mě, jeslti to je normální třeba díky nepřesnosti kapotáže vůči které to pozoruju nebo to může znamenat, že je něco špatně, případně jeslti se to dá odhalit/zkontrolovat při geometrii...
díky
stav se u nas v kanclu, hodime na to woko.
moto nemas novou, muze to byt hnuty.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2