HonzaGS-SV napsal:
Já ukecal Dodotech ať mi ještě jedny vyrobí - ikdyž už ukončili výrobu. Podle mě jsou to nejkrásnější padáky na 1150... Navíc s nimi i bez demontáže jdou sundat původní plastový kryty ventil deklů a jde sundat ventilové víko pro seřízení...
Padáky odtestuješ až v praxi. U mne origo. a s nimi dvakrát pád asi ve 40 km/h a motorka se svezla po asfaltu a jednou ve 110kh/h srážka ze srncem. Výsledek - po asfaltu obroušený pravý padák a po srncovi posunutý asi o dva centimetry, motorka bez ztráty kytičky. Za originální padáky
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Pertla napsal:
Tak cože to tam bylo za šrouby? Podle obrázku jsem našel pod nádrž M8x30, pořád hledám co přijde do krytu motoru.
pod motorem bys měl mít silentbloky (viz fotka) na těch je přiloženej dekl a přes podložky přitaženej matičkama M6.
Alespoň 1100gs to tak má.
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[116.52Kb]
Upravil Hrabe_X dne 09.08.2014 13:02
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Už tam visí týden, já si jich všiml až po tvém upozornění a mezitím už je někdo koupil
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
bokto napsal:
kdyby někdo měl zájem http://www.cerveny.tipmoto.com/dily-moto/ramy/s-doklady/140115-padaci-ram.html
jen otázka jinak padák na 1150 musí jít i na 1100 nebo ne?
je to to samé akorát předek je jinej nebo ne?
ano, origo jde i na 1100GS.
Na predek musis mit vymezeni vule uchyceni. Mam na pude. Prenecham za 4Plzne.
Upravil Hrabe_X dne 13.08.2014 18:57
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
sw-motech mam, nic som zatial neodrel, vsetko drzi ako ma. Motorka bola X krat riadne drbnuta o zem na kamenoch, skalach. Ochrana je nad valcom z hora. Moto ked padne, tak sa prevazi na tej ochrane nad valcom a nic sa nedrbne na veku hlavy. Kamos ma nejake ine, ochrana ide odspodu a ked mu drbne moto, tak sa prevazi a horna cast veka sa oskre. Idealne by bolo mat na boku aj z hora a z dola. Mne to vychadza tak, te sw motech bola dobra kupa a su aj pevne dost. I tak teraz na ne dorobim aj odspodu daco, vsak sa s tym drbkam furt v terene a nie lahkom.
A co sa tyka uchytenia svetiel na ram, tak to je tak len prisvietenie si pred seba kusok, mne z ramu svetla svietia tak ako hlavne svetlo. Svetla treba mat co najvyssie a nie na rame ak chces s nimi dobre sprisvetlovat
copo@centrum.sk
xNOKIAx napsal:
ja mam SW ale ide mi to na nervy lebo tie musia ist dolu pri oleji- ventily som dlho nerobil tak som zabudol. a este odspodu ten blby odskok pod sus plechom- neviem kto to vymyslel! jedine co sa mi na nich paci je vykladanie noh na valce a vtedy noha drzi na padaku a nesmyka sa dolu (natiahnuta noha).
preto rozmyslam ich porezat a trocha pretvarovat a urobit nieco podobne ako HB lebo sa vzdy bojim ze ked to padne tak nezderiem nielen veko ale aj valec a ked by som to robil tak uz tie trubky posuniem aby to pri ventilch nemuselo ist dolu ako HB. len stale som sa ktomu nedostal este
nevie niekto aky je to material? skor ako to rozrezem?
zas take hrozne s tou vymenou oleja to nie je. Tak ci tak, ked by sa menil olej, treba plech dat dole. SW ma tu hrazdu dole. Treba povolit skrutky na plechu a predsa tie skrutky idu cez tu hrazdu, tak je to jedno ci hrazda je, alebo nie. Skrutky musia ist von tak ci tak. Pri ventiloch som nepostrehol ziaden problem, veko ide v pohode dole. Sice mam 1100 ale predpokladam, ze padak je rovnaky, minimalny rozdiel
copo@centrum.sk