wirgil napsal:
K motu jsem se nakonec dostal až dneska večer Takže tam mám klasiku - Tourance Metzeler, rozměry podle techničáku. Letos na jaře jsem vyměnil obě gumy. Do té doby motorka táhla ke straně a když jsem chtěl jet rovně, musel jsem na sedačce sedět jen tak na půl zadku aby to jelo rovně. Přední guma byla viditelně sjetá k levé straně a nikdo mi nebyl schopný říct, proč. Nejčastější odpověď byla, že to má na svědomí bombírung silnice. Každopádně se po přezutí na obě nové pneu stalo kouzlo a motorka se srovnala. Guma se mi zatím nesjíždí.
Ja mel vzdycky kazdou predni gumu sjetou vic vlevo.
A lidi kolem me taky.
Pak jsme zjistili, ze jezdime levy zatacky mnohem ostreji nez pravy.. vsichni.
Podle me je to instinktem, kdyz mas moznost v zatacce spadnout a poslat to do pole, dovolis si vic nez na druhou stranu pod autobus.
[quote]Massik napsal:
Mrkněte prosím někdo, kdo má LC, jestli máte vidlice obě souměrně vodorovně. U mě je to vidět pouhým okem.[/quote
Ted jsem to vokometricky zkontroloval a mam je soumerne.
.. aby nakoniec nebolo tak, že ti povedia v BMW búrane veci nie sú predmetom zaruky a kúp si novy predok za vlastne!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
MichalF napsal:
To jsem zvedavej, jak se k tomu bmw postavi. Zde asi neplati 30 dni na vyreseni reklamace a pote narok na vraceni penez ze ?
dle obcanskeho zakoniku a to i toho nového 30 dni a basta, delsi doba jen po vzajemne dohode, pokud to nestihnou za 30 a neprodlouzis jim termin k vyrizeni reklamace nasleduje odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez, dale mas i narok na uhrazeni nakladu spojenych s vyrizovanim reklamace
Kromě Suzuki DR Big(náhoda) se mě všecky motorky kácely při puštění řídítek na ňákou stranu, minimálně. Dělá to i báwo 1150 adv, rám nemá a hliníkovej ingot se těžko pokroutil. je to enduro, tak to neřešim. Pneu to může dělat, protože málo kdo klopí moto na vobě stany stejně, i když pravá zatáčka je vždycky vostřejší než levá.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex