Mozna mam dobrou zpravu pro vsechny z nas, jejichz milacci trpi temi divnymi "prdiky" po natankovani mene kvalitniho benalu. Nasel jsem tohle vlakno: http://www.advrid...hp?t=20906. Pisi tam ze ty zvuky jsou zpusobene usazenym karbonem ve valci. A pro vycisteni doporucuji - vodu. A jako dobra rada je tam doporuceno striknout rozprasovacem par polevkovych lzicek do airboxu za drzeni plynu na cca 3000 otackach - a davat bacha aby motor nechcipl. Zkousel to nekdo? Muze se tim nejak brutalne neco poskodit, pokud se tam nenalije nekolik deci zaraz ale faakt jenom spric z rozprasovace aby se do valce dostala trocha vody ktera se tam promeni v paru - a vycisti valec? Ja bych to mozna na te svoji potvore zkusil a dal vedet jak dopadnu, ale radeji bych se nejdriv tady ujistil jestli tim vic veci nepokazim nez bych eventuelne spravil...
David - Brno, 1150 GS.
David_BO napsal:
Mozna mam dobrou zpravu pro vsechny z nas, jejichz milacci trpi temi divnymi "prdiky" po natankovani mene kvalitniho benalu. Nasel jsem tohle vlakno: http://www.advrid...hp?t=20906. Pisi tam ze ty zvuky jsou zpusobene usazenym karbonem ve valci. A pro vycisteni doporucuji - vodu. A jako dobra rada je tam doporuceno striknout rozprasovacem par polevkovych lzicek do airboxu za drzeni plynu na cca 3000 otackach - a davat bacha aby motor nechcipl. Zkousel to nekdo? Muze se tim nejak brutalne neco poskodit, pokud se tam nenalije nekolik deci zaraz ale faakt jenom spric z rozprasovace aby se do valce dostala trocha vody ktera se tam promeni v paru - a vycisti valec? Ja bych to mozna na te svoji potvore zkusil a dal vedet jak dopadnu, ale radeji bych se nejdriv tady ujistil jestli tim vic veci nepokazim nez bych eventuelne spravil...
zajímavý nápad, tak už vím proč mi to nedělá ty zvuky, při štelování synchra mi to totiž vyžralo všechno vodu z vodováhy (a jezdím dál, takže to snad ničemu moc neublížilo)
ale na čištění spalovacích prostorů se dělaj i nějaký vodičky, Liqui Moly to třeba dělá
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Kuci mi to taky dělalo ,ty divný zvuky z motoru zkoušel jsem dle rad to vyšší okt. číslo je to bájo to jede jako čertjednou jsem si řekl ,jak poznat rozdíl tak jsem tam natočil 91 obyč. hůř to chytalo ,ale taky to valilo slušně tady kuci na 1200 kovým foru pišou čas od času tomu dát kouř a je klid ,asi na tom něco bude nejezdit jen hrci prci vo půlnoci
Tak něco málo k tématu čištění vodou je zde http://www.diesel...n%ED+vodou
Upravil homolk@ dne 10.07.2009 20:07
Jak se do lesa salám, tak se z lesa jezevec :-)
Ať nezakládám nový vlákno...
Zase se mi při akceleraci linou z motoru zvuky, jako před tím, než jsem natankoval plnotučnej benál... Už dvakrát jsem natankoval plnotučný benzín a při akceleraci mi zase drnčí z motoru
Nějaká rada?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jako jde o ho.vno... Holt budu muset míň tahat
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Uz se to tady resilo milionkrat, u nas obcas chrasti i 100 nebo 98 benzin, v Rakousku zase nechrasti ani 95, obvykle. Zpusobovano je to detonacnim horenim, to je zase zpusobovano chudou smesi, vysokou kompresi nebo mnozstvim karbonu ve spalovacim prostoru a resi se to bud vycistenim spalovaciho prostoru nebo tankovanim vyssiho oktanoveho cisla (=vyssi odolnost pred samovznicenim).
Ja jsem dosel k tomu, ze kdyz chci zatahnout, nesmim byt liny podradit a hle - kdyz se to toci, tak to proste nechrasti. ;-) Takze za me konec roztahovani od 3000, ale kdyz pridat, tak nad 4000 az 4500.
Upravil alesvagner dne 31.08.2014 17:11
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Alesi, ve vsi slusnosti a ucte k Tobe... nejsem hnup a umim podradit, jenze me v tom chrasti i kdyz mam "nalozeno" a taham za nej treba na 4ku a motor mam vytocenej nad 5000 ot/min. Tenhle problem jsem poprve resil pred x lety, vim co natankovat, jen me prekvapuje ze to dela i kolem tech 5000 ot. a vejs. Teda pokud za nej fakt zatahnu kdyz potrebuju treba predjet auto... Asi nezbyva nic jineho nez tankovat porad plnotucnej benal.
edit : nejezdim jako kochac, spis motorce nakladam
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ja preci nepisu, ze jsi hnup, ja pisu, ze ja jsem prisel na to, ze kdyz to tocim, tak to nechrasti. Opravdu jsem nechtel poucovat, jen jsem psal svoji zkusenost.
Ze to chrasti i tak vysoko je zvlastni, to bych fakt tipoval ne vetsi zakarbonovani nebo extra spatnej benal...
Ja prave kochac jsem a pak kdyz jsem potreboval jet, vzal jsem za to, kde to bylo. Jake pak bylo prekvapeni, jak motorka jede a jak nechrasti pri vyssich tockach. :-) Tak to byl opravdu zaver pro me. :-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Však já to nemyslel nijak zle Mě právě udivuje to, že mi to chrastí i ve vysokých otáčkách... Nechám to koňovi, ten má větší hlavu
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Robilo mi to dávno a v každých otáčkach pri trošku väčšej záťaži alebo do kopca.
Po nastavení predzápalu a synchronizacii to takmer prestalo, no pri silnej akceleracii do kopca (alebo dvaja naložení, alebo rýchlo po dialnici, proste velka zataz) to robilo stale. Po kazdom natankovani inac (v Bosne vobec, v Albansku to robilo casto).
Natankoval som 98 benzín a úplne to prestalo, motorka ide hladšie a keďže som čítal o možnom zakarbonovaní, dal som jej riadne za uši a po natankovaní 95ky to robí to čo predtým.
Dôvodov môže byť niekoľko:
1. zakarbonovaný spalovací priestor
2. rozhasený motor (synchro, senzor škrt. klapky)
3. nerovnomerne opotrebované valce
Motorku mi robí veľmi dobrý mechanik a odborník na GS, teraz to mám tak na 98%, semtam to proste na 95ku zachrastí, mám medzi valcami rozdiel tlaku 1, takže lepšie to už nebude a keď mi motorka papá len málinko oleja (na 10 000km možno 6 deci), tak kvôli tomu nebudem meniť krúžky
měl jsem to také opravdu strašidelné cinkání.. dle rady 98 a pořádný saze.. po cca 150 km bylo cinkání tu tam.. ted sem tam natankuji 98 a pořádně ji proženu a mám zatím klid.. PS: nejezdím kochací jízdu..
to samé mi bylo řečeno u turba v autě..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
varan napsal:
Robilo mi to dávno a v každých otáčkach pri trošku väčšej záťaži alebo do kopca.
Po nastavení predzápalu a synchronizacii to takmer prestalo, no pri silnej akceleracii do kopca (alebo dvaja naložení, alebo rýchlo po dialnici, proste velka zataz) to robilo stale. Po kazdom natankovani inac (v Bosne vobec, v Albansku to robilo casto).
Natankoval som 98 benzín a úplne to prestalo, motorka ide hladšie a keďže som čítal o možnom zakarbonovaní, dal som jej riadne za uši a po natankovaní 95ky to robí to čo predtým.
Dôvodov môže byť niekoľko:
1. zakarbonovaný spalovací priestor
2. rozhasený motor (synchro, senzor škrt. klapky)
3. nerovnomerne opotrebované valce
Motorku mi robí veľmi dobrý mechanik a odborník na GS, teraz to mám tak na 98%, semtam to proste na 95ku zachrastí, mám medzi valcami rozdiel tlaku 1, takže lepšie to už nebude a keď mi motorka papá len málinko oleja (na 10 000km možno 6 deci), tak kvôli tomu nebudem meniť krúžky
Jestliže máš u válců rozdíl tlaků a u toho horšího z nich budeš spíše u spodní hranice (někde u 8,5), tak sundej hlavy a zkontroluj si těsnost ventilů. Tyhle rozdíly tlaků jsou ve většině případů netěsnými ventily a ne špatnými kroužky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nechcem trepnúť blbosť, naozaj si to nepamätám presne, ale mám pocit, že ľavý má 11 alebo 12 a pravý o 1 menej. Čo si pamätám, je, že pravý má určite nad 10. Ako sa to rieši, keď netesnia ventily? Prebrúsiť sedlá a nové ventily?
Kubrt - když mi to dělalo kdysi na nové motorce, byl jsem vyděšený, postupně jsem přicházel na to, jak tomu předejít, typická rada - pořádný benzín a občas to prohnat. Dělalo to taky při jakýchkoliv, i vysokých otáčkách, což mne mátlo, myslel jsem nejdřív, že jde jen o zrychlení z podtočeného motoru, ale ono to tak nebylo. Strach mi dlouho nedovolil dát v tu chvíli plný plyn, myslel jsem, že se motor rozletí nebo co, pak jsem zjistil, že mu to nevadí, naopak rachot přestane a postupně to ustalo úplně. U současného ADV řadím trochu ve vyšších otáčkách, nejezdím palbu ale ani žádné brblání a mám pokoj, když se to naposledy před rokem ozvalo, zase jsem přidal plný plyn, chvíli jezdil o stupeň a ve vyšších otáčkách níž než obvykle a zase to přestalo. Dodnes nevím, kde je příčina, ale už to neřeším.
Me nedavno vydesily samozapaly. Ne ze bych je u boxeru neznal, ale v horku v Bosne a jejich benzinu to praskalo strasne. Az jsem si chvilema myslel, ze mi to prihlo ojnici nebo neco, protoze po dvou ranach to nechtelo ani naskocit. Ale po dvou nadrzich o obmene paliva uz opet nic. Obcas se s tim boxerem deji zajimave veci.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ivan a ostatni : jak jsem psal, aplikoval jsem opet tucnou stravu a gasuju... ale asi malo Jenze po 1:30 hod. uz asi cestu z Pardubic do Tabora neztlacim
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.