vlk napsal:
odpoviem Ti, lebo som prave dorobil kamosovi nadstavce.
25mm zvysenie je na kabelaz tak akurat - pri plnom zatoceni "rajdu"
doplnim dolezite info: uvedene info plati pre GSA, vsetci ostatny co tu pridavate mate GS takze zrejme bude nejaky rozdiel v kokpitoch ktore maju vplyv na vysku zvysenia
zaroven plati pre GSA ze pre zdvih 25mm sa pri plnom rajde dotykaju spataky o stit ked je v min. polohe - pri nastaveni spatakov to nie je nic vazne - plexi sa podda tej pake ale je tam dotyk, pri zdvihu 20mm je to bez dotyku
pre GSA dalej plati ze zdvih + 25mm je tak akurat na kable ale 30mm je prekusnutelne lebo plny rajd je kratkodoby a keble to znesu ale isto im to nerobi dobre
Zrejme je rozdielny kokpit medzi GS a GSA vzhladom na pouzitie vysky zdvihu rajdov lebo rozumny zdvih viac ako 30mm pre GSA 2014 je nemozny z dovodu obmedzujucej dlzky kabelaze a minimalneho sklonu stitu
toz tolko moja osobna skusenost
Upravil vlk dne 07.08.2014 22:37
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Alda napsal:
Znamej ma taky 25mm a jeste predsunuty trosku dopredu k ridici, takze bych se vsadil, ze pokud to bude rovny, 30mm pujde. To je ale urcite max.
Od kterýho výrobce to prosím tě má?Taky bych potřeboval zvýšit a předsunout k řidiči..
to marda: ty jediny mas GSA LC a i ja mylne dal info do vlakna pre GS LC, tak dej si bacha na zvysenie, co plati pre GS nemusi byt pravda pre GSA
po montazi 20 25 30 mm zvysenia na GSA 2014 mam skusenosti ktore vyssie uvadzam.
Samozrejme zmena je este ked uvazujes nad zvysenim a predsunutim od seba alebo prisunutim k sebe riadidiel
Upravil vlk dne 07.08.2014 22:38
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Alda napsal:
Znamej ma taky 25mm a jeste predsunuty trosku dopredu k ridici, takze bych se vsadil, ze pokud to bude rovny, 30mm pujde. To je ale urcite max.
Od kterýho výrobce to prosím tě má?Taky bych potřeboval zvýšit a předsunout k řidiči..
to marda: ty jediny mas GSA LC a i ja mylne dal info do vlakna pre GS LC, tak dej si bacha na zvysenie, co plati pre GS nemusi byt pravda pre GSA
po montazi 20 25 30 mm zvysenia na GSA 2014 mam skusenosti ktore vyssie uvadzam.
Samozrejme zmena je este ked uvazujes nad zvysenim a predsunutim od seba alebo prisunutim k sebe riadidiel
Ano uvažuju o zvýšení a přisunutí s sobě,na GSA LC.
Alda napsal:
Znamej ma taky 25mm a jeste predsunuty trosku dopredu k ridici, takze bych se vsadil, ze pokud to bude rovny, 30mm pujde. To je ale urcite max.
Od kterýho výrobce to prosím tě má?Taky bych potřeboval zvýšit a předsunout k řidiči..
to marda: ty jediny mas GSA LC a i ja mylne dal info do vlakna pre GS LC, tak dej si bacha na zvysenie, co plati pre GS nemusi byt pravda pre GSA
po montazi 20 25 30 mm zvysenia na GSA 2014 mam skusenosti ktore vyssie uvadzam.
Samozrejme zmena je este ked uvazujes nad zvysenim a predsunutim od seba alebo prisunutim k sebe riadidiel
Ano uvažuju o zvýšení a přisunutí s sobě,na GSA LC.
tak tu tiez bacha, moje skusenosti ( ale z 11... gs ) ak Ti niekde vleze navysenie o cca 35-40 mm, tak to musis podelit pre navysenie a pri/pred sunutie
napr.: - vid obrazok
.. to znamena ze ked GSA LC ide zdvihnut 25-(30 obmedzene) tak vela priestoru tu nie je, ale pri Tvojej potrebe: hore a k sebe je to ta lepsia alternativa a snad by to slo, tipujem na 20mm hore a 20-25 k sebe, ale to je len strela z brucha, to treba fakt skusit
Nasiel si uz taketo zvysenie od nejakeho vyrobcu?
vlk přiložený následující obrázek:
[63.31Kb]
Upravil vlk dne 10.08.2014 00:02
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Alda napsal:
Znamej ma taky 25mm a jeste predsunuty trosku dopredu k ridici, takze bych se vsadil, ze pokud to bude rovny, 30mm pujde. To je ale urcite max.
Od kterýho výrobce to prosím tě má?Taky bych potřeboval zvýšit a předsunout k řidiči..
to marda: ty jediny mas GSA LC a i ja mylne dal info do vlakna pre GS LC, tak dej si bacha na zvysenie, co plati pre GS nemusi byt pravda pre GSA
po montazi 20 25 30 mm zvysenia na GSA 2014 mam skusenosti ktore vyssie uvadzam.
Samozrejme zmena je este ked uvazujes nad zvysenim a predsunutim od seba alebo prisunutim k sebe riadidiel
Ano uvažuju o zvýšení a přisunutí s sobě,na GSA LC.
tak tu tiez bacha, moje skusenosti ( ale z 11... gs ) ak Ti niekde vleze navysenie o cca 35-40 mm, tak to musis podelit pre navysenie a pri/pred sunutie
napr.: - vid obrazok
.. to znamena ze ked GSA LC ide zdvihnut 25-(30 obmedzene) tak vela priestoru tu nie je, ale pri Tvojej potrebe: hore a k sebe je to ta lepsia alternativa a snad by to slo, tipujem na 20mm hore a 20-25 k sebe, ale to je len strela z brucha, to treba fakt skusit
Nasiel si uz taketo zvysenie od nejakeho vyrobcu?
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
vlk přiložený následující obrázek:
[74.85Kb]
Upravil vlk dne 24.08.2014 10:59
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
Dušane,když už to máš takhle zmáknuté,jaká by byla cena zvýšení řídítek na LC o 25 mm?
.
vlk napsal:
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
pokud máš dva metry výšku tak 2cm zvýšení je nanic a 4 cm skoro akorát pokud dáš řidítka do nejvyšší polohy, týká se to ale především všech těch 30% lidí co jezdí v terénu. Ostatní co jezdí silnici a nikdy nestoupnou do stupaček si můžou vyměnit větve z choppera... vypadá to taky fajn a určitě si jich každej všimne dřív. Mám těch 40 mm a do max rejdu se dostanu minimálně
Upravil MichalD dne 24.08.2014 11:14
všude dobře, s kávou nejlíp
vlk napsal:
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
pokud máš dva metry výšku tak 2cm zvýšení je nanic a 4 cm skoro akorát pokud dáš řidítka do nejvyšší polohy, týká se to ale především všech těch 30% lidí co jezdí v terénu. Ostatní co jezdí silnici a nikdy nestoupnou do stupaček si můžou vyměnit větve z choppera... vypadá to taky fajn a určitě si jich každej všimne dřív. Mám těch 40 mm a do max rejdu se dostanu minimálně
Michale, ale ja neuvadzam ako zvysenie (ne)pomaha a (nie) je ucinne, pisem postrehy k prvemu prispevku o kolko to ide zdvihnut a pre GSA LC
Za pravdu Ti davam ze zdvih 2cm nie je do OFFování moc ucinny, sam som si presiel mnoha verziami upravit rajdy pre OFF v stupackach a zaroven vhodne aj na jazdu v sede. Moja skusenost je ze treba najst kompromis, medzi: v stupackach verzus dlhsie presuny (dialnicne) v sede. Ked som si rajdy dvihol na top stav pre OFF tak dlhsie trasy ONroad som citil nepohodlnost posedu - ale to je silne individualne
ja som skusanie ukoncil na zdvih 35mm a predsun vpred o 25mm - foto v prispevku č.25 ( moto:1150gs, vyska:194cm )
o Tych co jazdia len cestu a nestupnu si do stupaciek je navysenie vec rozhodnutia a skusky, ano mozu si dat rajdy aj z chopra - kazdeho vec
ale uvediem Ti jeden priklad, mojho svagra ( teren a jazda v stupackach mu nic nehovori )
Mal 1100gs a dostal odo mna 25mm navysenie darom aj s montazou a tvrdil ze on to nepotrebuje, ale kedze som mu to vse predostrel na hotovo aj s montazou, tak to vyskusal a:
z dovolenky z chorvatska (Krk) prisiel vysmiaty ze uz nema neprijemne bolesti chrbta/krizov pri dlhych dialnicnych presunoch
..... myslim ze niekomu to pomoze, tak ako si myslim ze niekto to ma len preto, ze sa to "nosi"
a preto si nechal namontovat 20mm zvysenie aj na GSA LC a je spokojny a tvrdi ze mu to lepsie sedi v rukach - ci je to uz placebo alebo fakt staci tak malo a pmoze to na krize je uz jeho vec
Upravil vlk dne 24.08.2014 11:41
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
k tomu zvýšení je potřeba ještě počítat se snížením stupaček a pak stačí zvýšit řídítka o 25 mm.Je pravda,že mám jen 185 cm,ale určitě je to lepší.Nejen pro jízdu ve stupačkách.Snížením stupaček nemám při jízdě v sedě,tak moc pokrčené nohy a to zvýšení pociťuji,jako Dušanův švagr.Prostě sedíš víc zpříma.Neřekl bych,že zvýšení řídítek je vhodné jen pro jízdu ve stupačkách.
.
PavelDR napsal:
k tomu zvýšení je potřeba ještě počítat se snížením stupaček a pak stačí zvýšit řídítka o 25 mm.Je pravda,že mám jen 185 cm,ale určitě je to lepší.Nejen pro jízdu ve stupačkách.Snížením stupaček nemám při jízdě v sedě,tak moc pokrčené nohy a to zvýšení pociťuji,jako Dušanův švagr.Prostě sedíš víc zpříma.Neřekl bych,že zvýšení řídítek je vhodné jen pro jízdu ve stupačkách.
Teraz si udrel klinec po hlavicke!!! - tymi stupackami
k pohodlnemu posedu pomoze nielen zdvih riditek ale aj NEpokrcene nohy u 1150tok zvlast - to povazujem za slabe miesto, v kolene tam maju dlhaani silne pokrcene nohy.
Ja to tiez vyriesil znizenim stupaciek, mam to cez taku redukciu a docela hodne, avsak v sede je to ideal (tie nepokrcene nohy) ked si sadnem na stred sedla - umoznuje mi to lavica od TT
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
Mě přijde zvláštní, že Wunderlich prodávám homologované zvýšení http://www.wunder...-6093.html
Erhöhung um ca. 38 mm und Versatz um 27 mm näher zum Fahrer a udává to pro tyto modely tedy i ADV LC:
R 1200 GS LC (2013 - )
R 1200 GS LC Adv. (2014-)
Dle tvých zkušeností by tedy na ADV LC (2014-) toto nemělo jít?
Jinak tady je montáž na ADV LC o 25 mmYouTube Video
vlk napsal:
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
Mě přijde zvláštní, že Wunderlich prodávám homologované zvýšení http://www.wunder...-6093.html
Erhöhung um ca. 38 mm und Versatz um 27 mm näher zum Fahrer a udává to pro tyto modely tedy i ADV LC:
R 1200 GS LC (2013 - )
R 1200 GS LC Adv. (2014-)
Dle tvých zkušeností by tedy na ADV LC (2014-) toto nemělo jít?
Jinak tady je montáž na ADV LC o 25 mmYouTube Video
Ano dovolim si tvrdit ze pre GSA LC 2014: Zvýšenie o 38 mm a kompenzované 27 mm bližšie k jazdcovi tam nedas koli kablom
video ukazka montaze 25mm zvysenia je O.K. pre GSA LC 2014, tak ko pisem vyssie
... Tiez mi to teraz pride zvlastne ze to wunderlich takto predava
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
Sumarne info (osobne skusenosti) k zvyseniu pre 1200 GSA LC: 25mm zvysenie: pre kable O.K., pri minimalnej polohe stitu a nastaveni blastrov dochadza pri max. rajdoch ku kontaktu stit-blaster, ale je to minimalne, podda sa to. 30mm zvysenie: pre kable na jednej strane pri max. rajde to uz nie je optimalne, su dosti napruzene - neprospievalo by im to (aj ked max. rajd nie je casto vyuzivany, dochadzalo by ku kratkodobemu "pretiahnutiu"
nemozne pouzit min. polohu stitu, dochadza pri max. rajdoch neziaducemu kontaktu s blastrami 20mm zvysenie: bezproblemove vo vsetkych smeroch O.K. navysenie rajdov - vid foto
pride mi zvlastne ze GS LC ide zdvihut rajdy o 40 mm a pri GSA LC "konci" 25 mm navysenim. Nepride mi to moc adventuure
Mě přijde zvláštní, že Wunderlich prodávám homologované zvýšení http://www.wunder...-6093.html
Erhöhung um ca. 38 mm und Versatz um 27 mm näher zum Fahrer a udává to pro tyto modely tedy i ADV LC:
R 1200 GS LC (2013 - )
R 1200 GS LC Adv. (2014-)
Dle tvých zkušeností by tedy na ADV LC (2014-) toto nemělo jít?
Jinak tady je montáž na ADV LC o 25 mmYouTube Video
Ano dovolim si tvrdit ze pre GSA LC 2014: Zvýšenie o 38 mm a kompenzované 27 mm bližšie k jazdcovi tam nedas koli kablom
video ukazka montaze 25mm zvysenia je O.K. pre GSA LC 2014, tak ko pisem vyssie
... Tiez mi to teraz pride zvlastne ze to wunderlich takto predava
Tak podobné co my řeší i na fóru mimo jiné Němci a tvrdí resp. se shodují, že co se týká Wunderlicha (zvýšení o 38 mm a k sobě o 27mm) stačí pouze posunout plyn (http://www.wunder...5-7970.pdf), což jsem musel i na "obyč" GS LC. Tak teď jsem z toho jelen
Foto GSA LC s Wunderlich http://www.gs-for...113029.jpg