chtěl jsem se ještě zeptat, když Vám dojde benzín při cestě a dotankujete natáhne si to čerpadlo samo až ke vstřikovači nebo je třeba to nějak předem odvzdušnit?
Asi stačí párkrát otočit klíčkem a je to ne. Potřebuju vyzkoušet tu rezervu a vyjet to úplně do mrtě ale abych pak nebyl někde při cestě překvapenej, a měl vejcajk při sobě :-)
Upravil zadanyjan dne 07.09.2014 20:33
zadanyjan napsal:
chtěl jsem se ještě zeptat, když Vám dojde benzín při cestě a dotankujete natáhne si to čerpadlo samo až ke vstřikovači nebo je třeba to nějak předem odvzdušnit?
Asi stačí párkrát otočit klíčkem a je to ne. Potřebuju vyzkoušet tu rezervu a vyjet to úplně do mrtě ale abych pak nebyl někde při cestě překvapenej, a měl vejcajk při sobě :-)
Byl bych opatrný s touto věcí, přeci jen když tam bude málo benálu, motorka ještě může jet, ale čerpadlo se může utavit neustálým čerpání vzduchových bublin bez dostatečného chlazení benzínem.
Na dovolený mi kvůli problému s čidlem rezervy a posléze i nefunkčním tachometrem došel benzín 3x, pak jsem jen dolil z kanystru, nastartoval a jel dál. Naskočila na druhý otočení.
Ale jestli se v některých případech může stát, že se čerpadlo utaví, to nepotvrdím, mě se to díky bohu nestalo.
A btw na plnou do prázdna to bylo 438km, když jsem na tohle číslo koukal, tak jsem si jen myslel, že jsem to asi po natankování nevynuloval, ale ona mi jen neblikla rezerva a asi minutu po tom jsem dojel..
Do it my way...
Trošku to súvisí s témou. Mám zhoršujúci sa problémik: na mojej GS (2001) sa zvýšila spotreba - cca 5,5 - dymí na čierno za studena aj tepla. Pri výmene sviečky nebola až taká čierna taká horšia zmes povedzme. Výmena lambda sondy nevyriešila nič. Problém sa zhoršil nakoľko sa začína prejavovať strata výkonu pri akejkoľvek akcelerácií a až po chvíločke sa rozbehne. Nestretli ste sa s niečim podobným?
za rok co mám F 650 GS (r.v. 2004) jsem najel 12500km s průměrnou spotřebu 3,35l/100km.
naprosto mimořádně držím rychlost dlouhodobě nad 100km/h. prudké akcelerace v přímém směru mě nebaví, ale v zatáčkách se za ní zatáhnout naplno nebojím.
nic moc nevážím (67kg), občas jedu s přítelkyní (61kg), hliníkáči, top case, tankvak - čili full load. to mi usrkává cca 3,6l/100km.
Lada89 napsal:
za rok co mám F 650 GS (r.v. 2004) jsem najel 12500km s průměrnou spotřebu 3,35l/100km.
naprosto mimořádně držím rychlost dlouhodobě nad 100km/h. prudké akcelerace v přímém směru mě nebaví, ale v zatáčkách se za ní zatáhnout naplno nebojím.
nic moc nevážím (67kg), občas jedu s přítelkyní (61kg), hliníkáči, top case, tankvak - čili full load. to mi usrkává cca 3,6l/100km.
Tak to je moc pěkný...twin spark je věc ja mam dakar 2000 a na takovou spotřebu se nedostanu, ale taham za plyn všemy směry
My na jednosvici 2000 mame, s soft off horskymi přejezdy + dalnicni prejezdy, po dovolene prumer cca 3,9L / 100km. Porad krasny, na te same trase mi 1150 ADV brala 5,6L / 100km. Rozdil na dovci nejakych 60L paliva a 0,5L oleje jak je zvykem u Boxeru
Upravil milanosor dne 15.09.2014 14:49
I pád na hubu je pohyb kupředu
na 3,3 l jsem se dostal jednou a to když jsem 4 dny jel za 350 jawkou to byla maximálka okolo těch 110km/h. Jinak jezdím od 3,9 až po 4,6 nad tuto hodnotu to snad nikdy nešlo..
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Taky přidám kousek do mlýna..na te moji vráně mám TFI control (vypojena lambda)
..nějak to neřeším,ale při projiždce minulé týden do Rumunska sem to pečlivě počítal :-)
S origo kuframa dálnice 4.7 litru při 130-140 dle GPS (140-160 tacho)
takový to drbáni kolem komína se do tech 4 litru vlezu ( ještě s otevřeným výfukem Supertrap to chlastalo víc jak já :-)
Moja ma taky GS 2002 a jezdí za 3.5 max.
Prostě záleží na každým cuknuti s gazem..
Benálu sou zatím plny benzinky tak proč se tím trápit :-)
Edit čerstvý:
..tak ted sem tri dny jezdil jen cca do max.5tis otáček a krasna spotřeba 3.6 na sto,ale pendluju Vyškov - Olomouc po dálnici maximálně 110 km/h sam bez kufrů,,,ale zase je problém, že při cestě zpátky mam co dělat abych neuchrápnul...
Upravil zdenosh dne 18.09.2014 16:20