hele pokus se napsap tomuto členovi http://www.bmwgs....orum_posts měl by mít dakara 04 a co si pamatuju měl trošku podobný problém třeba poradí ale nevím jak ted momentálně je s časem
Upravil sanca dne 11.09.2014 21:30
sanca napsal:
hele pokus se napsap tomuto členovi http://www.bmwgs....orum_posts měl by mít dakara 04 a co si pamatuju měl trošku podobný problém třeba poradí ale nevím jak ted momentálně je s časem
A ty vole, jdou po mně.
Já už ani nevím, jestli m i to nešlo do otáček, já to netočím :-) Ale každopádně to popisované chcípání je +- to co se mi dělo. Bylo to jednak v souvislosti s vlhkostí a jednak s drncáním. Prostě šup přes díru, chcíplo, šup přes potok, chcíplo, víc na brzdu, chcíplo a tak dál. Při drncnutí šlo opět hned nastartovat, nebo jen zakuckalo a jelo dál. V potoce jsem vždy zůstal, vytahoval moto ven "ručně" a dělal rozborku. Nakonec jsem objevil v levém řídítku (kombischalteru) rozmačkanej kabel ke světelný houkačce. Tento kabel (nejištěného obvodu!) se sem tam zkratoval na řídítko čímž vždy na chvíli provedl blackout stroje, po kterém následovaly vždy prazvláštní projevy (barevná hudba, poskakování rafiček budíků sem a tam, střílení do výfuku, cvakání v nádrži...), většinou pak ale právě to chcípnutí. Od dalších projevů podivností, jako chcípání po startu, nepravidelnost volnoběhu atd. mi pomohla kompletní rozborka/sborka elektroinstalace. Měl jsem tam dost zaoxidované konektory. Doporučuji ale tu elektroinstalaci úplně vyndat, jako jsem to udělal já, věř, že až si budeš myslet, že jsi rozebral všechny steckery, tak že jich tam ještě minimálně několik nerozpojených někde na neviditelném místě zůstalo :-)
Co se týče zapůjčení ŘJ, tak bych i byl ochoten. Samozřejmě za jasně dohodnutých podmínek předem, pokud jí ublížíš, tak tě na místě usmrtím, budu hodinu rituálně tančit v tvé krvi a pak soudně vymáhat novou ŘJ po pozůstalých ;-) S tim časem, jak píše sanca, je to dost bída, vylíhl se nám potomek a v bytě mám otlučený omítky, ale když by se to řádně naplánovalo, tak chvilku člověk vždycky najde.
Takže stále nic, protože to byla jednotka s jednosvíce a nikdo jinej není ochotnej zapujčit. Psal sem to i v jiném vlákně, ale napíšu i tady.
Můžete mi aspoň změřit na kterej pin vám jde 30 (stálý napajení) a na kterej pin vám jde 15 (napájení po zapnutí klíčku) Nebo má někdo schéma napájení jednotky? Jen připomínám dvousvíčka 2004
měl bych jednotku a mohl ji i zapůjčit,podobný problém měla jedna slečna na scarveru,ale vypálila se ještě jedna cívka,a to poničilo i cdi...
"Žij svůj sen"
Kontaktoval sem tě na číslo co máš v profilu, pokud je jiné tak mi hod kontakt do zprávy a já se ozvu ať se nějak domluvíme, popřípadě pokecáme o tom problému co měla slečna. Díky
Tak i druhá cívka byla špatna, sice házela jiskru, ale při přidání plynu vykazovala špatné hodnoty. na volnoběch vše ok. proto se na to nepřišlo hned. Motorka konečně vrká jak má