Tak fakt je.Nasel jsem doma jedny nahradni,ktery mi dal kdysi Mářa,ze prej jsou na vyhozeni.Ty na vyhozeni maj 4,6mm a je na nich napsano min.4,5.
Tak ty moje uz trochu presluhujou!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak fakt je.Nasel jsem doma jedny nahradni,ktery mi dal kdysi Mářa,ze prej jsou na vyhozeni.Ty na vyhozeni maj 4,6mm a je na nich napsano min.4,5.
Tak ty moje uz trochu presluhujou!
No, to aby jsi rozbil prasátko
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Panove, resili jste tu hlavne predky, ale potrebuji koupit desky na zadek. Jsou BENDIX MR 242
na zadek i pro R1150GS ADV 2005 ? Docetl jsem se v tabulce ze jsou od R850 az nekam po R1200. To je v zadu porad stejny trmen? Nejsme doma, tak to nemuzu pomerit
Michal napsal:
tak tohle jsem resil presne pred mesicem,naprosto stejny priznaky,i stejny misto
dej tam pancerky (mam tuseni ze je nabizeji uz dokonce i v elitu)
Já to řešil ve Francii na dovolený, akorát, že mne tam začala ukapávat a přední brzda přestala brzdit. Dojel jsem domů na zadní a pak dal pancéřky.
Ahoj,má někdo zkušenosti s brzd. Destičkama Goldfren směs S3? Zvažuju je na předek i zadek..Nebo sáhnout po těch červených od Bremba??
per aspera ad astra
kubas napsal:
Ahoj,má někdo zkušenosti s brzd. Destičkama Goldfren směs S3? Zvažuju je na předek i zadek..Nebo sáhnout po těch červených od Bremba??
Já jsem zkoušel goldfreny na předešlejch moto. A v ždycky mi akorát ničily kotouče a nebo na hovno brzdily. Tak jsem přestal ryskovat a kupuju jenom brembo. Hlavně ten cenovej rozdíl není takovej aby mělo smysl o tom uvažovat.
Gold fren = smrt kotoucum. Pokdu potrebujes usetrit 300kc na deskach a pak dat 10 000 za kotouce muzes. Jinak brembo, trw ale neee GF.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Goldfren sjem mel na honde ale mel jsem ji jen chvili, takze nemuzu soudit. Ted mam druhou sadu Brembo, cervene sintrove a jako dobry. Jen mam v jednom fungl kotouci zarezy, ale asi budu muset spis rozebrat celisti a poradne je procistit.
Predtim jsem mel origo BMW a asi brzdim moc, protoze jsem je sjel snad za 10000.
ale souhlasim, usetrene kilo za to nestoji a jelikoz mam kotouce brembo tak tam davam i desticky brembo. Snad kluci italsti vedi co k sobe pasuje jak parmazan na spagety
Jara Cimrman napsal:
Mám na zadku na motorce asi Brembo ale modré. Co to je za destičky, není to špatně. Dík. J.C.
To jsou Karbon - keramické.
Měl jsem je svého času na předku, naprosto v pohodě, bez následků na kotoučích, můj běžnej nájezd na desky se nezměnil, účinek - rozdíl od červenejch jsem nepoznal.
Prave i GoldFren dela vicero typu smesi. Mam zkusenosti (ne z BMW) se smesi AD a prave S3. AD je klasicka sinterovana, tvrda. S3 je mekka.
AD umi z kotouce udelat gramodesku, provozne nenadchne a neurazi.
S3 je mekkoucka, dle meho ma vyssi brzdny ucinek, kotouc mi po osazeni po vyse zminene vyhladila az vylestila. Ale za mokra ma vlaznejsi nastup a - to vidim v pripade pouziti u BMW jako zasadni - rychle ubyva.
Jinak na R1150 ma osazene desticky TRW (vzadu) a vpredu FERODO (jeste od predchoziho majitele). S obojim spokojenost.
______________
R1150R 2004