Jo,to by bylo supr. Ještě tak takovou i v rozměru 150/17 a na C02 v klidu zapomenout:-)
C02 sem občas jezdíval na starejch 600ccm endůrech,ale jak se trochu zakulatila,tak brala naprt:-(
Marek BMW napsal:
Bylo by to super, ale obávám se , že objemově to nebude pro Mitas zajímavý.
No právě, proto potřebuji pádný argument ve formě hlasu lidu a pak přesvědčit ty správné ldi. Klidně spusťte diskuzi ne jen hlas, ať se o tom mluví. Já pak otevřu fórum a můžu vyhodit argument, že to lidi chtějí. Doufám, že venku se najde taky pár set bláznů kteří by tento rozměr uvítali. Zkrátka je to o penězích.
nech urobia zopar, otestujeme
a inak v tom rozmere 130 to vyzera smiesne, taka galuzka, ale drsnacky aspon
copo přiložený následující obrázek:
[227.72Kb]
Upravil copo dne 05.11.2014 09:58
copo@centrum.sk
mitas by měl hlavně zdražit, pokud bude gumy prodávat za litr, tak je jasný, že na tom maj prd a nenůžou investovat do vývoje, do forem, do pokusů atd...
jinak já bych raději uvítal gumu typu e-09 s většíma mezerama a vytrčeným bočním špuntem.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Tak je dobrý si uvědomit, že motocyklové pneumatiky dělají asi 1% obratu Mitasu. Takže tam cokoliv změnit je asi dost problém. Stejně jako někoho z vedení přesvědčit, aby do něčeho kolem moto pneu investovali. Proto chvalme všechny, co tam bojují ;-).
Roman Jakub napsal:
Tak je dobrý si uvědomit, že motocyklové pneumatiky dělají asi 1% obratu Mitasu. Takže tam cokoliv změnit je asi dost problém. Stejně jako někoho z vedení přesvědčit, aby do něčeho kolem moto pneu investovali. Proto chvalme všechny, co tam bojují ;-).
3% - bohužel jsme až na chvostě. A je to fakt občas jako porod jalovice, někoho přesvědčit nad změnou, ale kolem samotných motorkových pneumatik jsou fajn nadšení lidi. Bohužel proti větru směrem od Hlavního města se chcát nedá a ten vývoj fakt stojí nemalé peníze které by se měli vrátit.
Upravil joe dne 05.11.2014 20:55
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milan enduroskola napsal:
mitas by měl hlavně zdražit, pokud bude gumy prodávat za litr, tak je jasný, že na tom maj prd a nenůžou investovat do vývoje, do forem, do pokusů atd...
jinak já bych raději uvítal gumu typu e-09 s většíma mezerama a vytrčeným bočním špuntem.
Jsi se zbláznil. Zdražit? Ba naopak, zlevnit a guma musí vydržet nejméně 20000 km a držet za každých podmínek jako když ji přikoveš k podložce. Jinak to stojí za hovno, fuj.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Toš když by se povedlo vyvinout nějakou ultra gumu která by byla v terénu trochu lepší než e09 a na silnici stejně nebo ještě lepší než e10 a nájezd km alespoň jako e10, ještě by se dělala na 19předek. Tak by mi ani nevadilo že by pak sada stála jako Metz.K3. Škoda že moje požadavky popírají fyzikální zákony. Nebo aspoň když by bylo něco stejně dobryho jako je e09 ve 150 i do předu.
Stejne k cemu je ti ostra na zadku, kdyz nemas adekvatni predek. Nebo se pletu? Nezjistoval jsem dostupne rozmery.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
Stejne k cemu je ti ostra na zadku, kdyz nemas adekvatni predek. Nebo se pletu? Nezjistoval jsem dostupne rozmery.
Nepletes. Chce do mit vepredu 21! To ale jde na jakymkoli GS
Jedina trosicku slusna predni 19 byvala ostra Karoo (a i to byl ocistec), necht odpociva v pokoji...
Maiali nel Fango!
milan enduroskola napsal:
mitas by měl hlavně zdražit, pokud bude gumy prodávat za litr, tak je jasný, že na tom maj prd a nenůžou investovat do vývoje, do forem, do pokusů atd...
jinak já bych raději uvítal gumu typu e-09 s většíma mezerama a vytrčeným bočním špuntem.