LukyGs napsal:
To věřím že ta jedenáctka od Mela jela jak šlak, čet jsem co v ní vše měl a klobouk dolů. Mě třeba na jedenáctce nebo 1150 nevyhovuje posez s kolenama pod bradou a těch věcí bylo víc. Většinou se lidi vracejí k těm "dušovým ikonám" z finančních důvodů
Luky to se šeredně pleteš, o financích nebo nějakém snobismu u 1200 gs dneska nemůže být ani řeč pěkná 1150 gs adv třeba co jsem prodával Zetorovi tak ji prodal nedávno za 170k hned, za ty peníze seženeš dneska slušnou 1200 gs 2005-2006,pokud chceš pěknou 1150 GSA 2003 twinspark s třema origo kuframa nájezd do 40k nebude ti stačit 200k.
Každopádně se mě líbí,že si vybral to co chtěl a je moc spokojenej a o tom to je.
LukyGs napsal:
To věřím že ta jedenáctka od Mela jela jak šlak, čet jsem co v ní vše měl a klobouk dolů. Mě třeba na jedenáctce nebo 1150 nevyhovuje posez s kolenama pod bradou a těch věcí bylo víc. Většinou se lidi vracejí k těm "dušovým ikonám" z finančních důvodů
Luky to se šeredně pleteš, o financích nebo nějakém snobismu u 1200 gs dneska nemůže být ani řeč pěkná 1150 gs adv třeba co jsem prodával Zetorovi tak ji prodal nedávno za 170k hned, za ty peníze seženeš dneska slušnou 1200 gs 2005-2006,pokud chceš pěknou 1150 GSA 2003 twinspark s třema origo kuframa nájezd do 40k nebude ti stačit 200k.
Každopádně se mě líbí,že si vybral to co chtěl a je moc spokojenej a o tom to je.
Bobe, já ale nemluvil o snobizmu. Já jen říkal že spousta lidí šla dolů na 1150 z dvanáctky jen k vůli tomu, že potřebovali peníze ale chtěli zároveň tuto řadu motorek na ježdění (rozumněj GS).
Tím ovšem taky neříkám, že někomu ta 12stka sedla míň jak 1150 ale těch bude poskromnu.
Teď jsi sem zapletl Zetorovo GSA, prosím tě, jako odborník taky jistě víš, že hezká 1200GSA s nájezdem 40Tis. km a rokem třeba 2006 se bude shánět taky těžce a oproti Zetorově 1150GSA bude tak o 100tis. dražší a to už pro někoho holt argument je.
Mě jen nejde dohlavy že se ještě najdou ikony 1100 a 1150 s nájezdem jen třeba 35tis. km a třeba 1200GS/A s nájezdem 35000km a rokem výroby třeba 2005 snad ani nenajdeš.
Ty jako odborník na motorky(prodejce těch i těch modelů) vysvětli mi to. Jak je možné že ty echt super motorky 11XX jdou koupit s menším nájezdem než ty naše plastomrdky. Mě osobně by to totiž zajímalo. Nechci aby to vyznělo tak, že ty kovářský poctivý ikony jsou zavřený v garáži a jen se leští a ty plastomrdlý kazový mrchy 12czky jsou na ježdění.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Luky, myslím, že už to tu jednou Bob psal. Že ty málo ježděné jsou od někoho, kdo má, Supersporta, naháče, ostré enduro nebo třeba čtyřkolku a GS koupil, protože jel do alp a přišlo mu to jako pohodlná motorka. A když vezmeš, že třeba němec na tom jezdí jen jednou ročně do alp kde najede 3-4tkm, tak je nájezd reálnej.
Já třeba najel první rok 12tkm, pak 14tkm, pak 10tk a teď co mám prcka, tak max 6tkm a to mám motorku jen jednu, takže kdybych měl něco na skákání kolem komína menšího, asi by GS mělo taky jen km s dovolené.
Na druhou stranu třeba podnikatel, který nemá striktně 20dnů dovolené, udělá na jaře Maroko, během sezóny Gruzii a na podzim odskočí do Rumunska a hned si v tom za 20tkm.
Já třeba koupil 1150ADV místo 11gs a nakonec to vypadá, že si nechám 11tku. Každý člověk to má jinak. Já třeba nepopírám, že 12 je lepší než 1150 a 1150lepší než 11GS (nebo spíš výkonnější), ale mě třeba více sedí pětikvalt a větší výkon nepotřebuju. Navíc si neumím v hlavě odůvodnit 200tkč rozdíl mezi 12 a 11. Kdybych měl na kontě několik mega, s největší pravděpodobností bych jezdil na adv dvouvačce a 11tku měl jako vzpomínku na doby kdy jsem byl chudý.
Jo a gratuluji k novému stroji,. Málem bych zapomněl
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal:
Luky, myslím, že už to tu jednou Bob psal. Že ty málo ježděné jsou od někoho, kdo má, Supersporta, naháče, ostré enduro nebo třeba čtyřkolku a GS koupil, protože jel do alp a přišlo mu to jako pohodlná motorka. A když vezmeš, že třeba němec na tom jezdí jen jednou ročně do alp kde najede 3-4tkm, tak je nájezd reálnej.
Já třeba najel první rok 12tkm, pak 14tkm, pak 10tk a teď co mám prcka, tak max 6tkm a to mám motorku jen jednu, takže kdybych měl něco na skákání kolem komína menšího, asi by GS mělo taky jen km s dovolené.
Na druhou stranu třeba podnikatel, který nemá striktně 20dnů dovolené, udělá na jaře Maroko, během sezóny Gruzii a na podzim odskočí do Rumunska a hned si v tom za 20tkm.
Já třeba koupil 1150ADV místo 11gs a nakonec to vypadá, že si nechám 11tku. Každý člověk to má jinak. Já třeba nepopírám, že 12 je lepší než 1150 a 1150lepší než 11GS (nebo spíš výkonnější), ale mě třeba více sedí pětikvalt a větší výkon nepotřebuju. Navíc si neumím v hlavě odůvodnit 200tkč rozdíl mezi 12 a 11. Kdybych měl na kontě několik mega, s největší pravděpodobností bych jezdil na adv dvouvačce a 11tku měl jako vzpomínku na doby kdy jsem byl chudý.
Jo a gratuluji k novému stroji,. Málem bych zapomněl
No vidíš, seš snad první co dokázal takhle narovinu bez obalovaček říct to co jsem já napsal. Jen mě prostě nejde dohlavy že o xxx let mladší stroje maj najeto o xxx víc km než ty ikony. Asi maj dědci v garáži holt jen starší gs řady 11xx a holt je Bob borec a umí je najít
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
...
No vidíš, seš snad první co dokázal takhle narovinu bez obalovaček říct to co jsem já napsal. Jen mě prostě nejde dohlavy že o xxx let mladší stroje maj najeto o xxx víc km než ty ikony. Asi maj dědci v garáži holt jen starší gs řady 11xx a holt je Bob borec a umí je najít
Podle mě totiž doba uloženek 12tek teprve přijde. Dneska si ještě uložitelé dostatečně neuvědomují, že mají jen zbytečně uloženo, bo mají uloženo zatím relativně krátce. Chvíli vždycky trvá, než člověk dozraje k tomu rozohdnutí, že to nemá cenu držet, když to nejezdí.
LukyGs napsal:
Chlapi, mě se z toho zodpovídat nemusíte a už vůbec né po stránce finanční, to je každýho věc ale těch přechodů dolů je fakt minimum ale těch nahoru je mr.a
Já si teď v úterý projel kamarádovu 1150 a za sebe můžu říct, že zpět bych nešel. Jede mu sice hezky, ale...... mám 196cm a ta 1150 je na mě prostě posezem malá, motor taky není tak hravej jak u dvandy atd.atd. je to můj pocit a nikomu ho nevnucuju a do té helmy se tlemím na dvandě taky
Ale ty mluvíš o posezu na obyč 1150,popřípadě 1100,ale 1150gsa je výškou sedla a pohodlím uplně někde jinde. Aspoň pro řidiče teda. Zrovna minulej týden sem byl kupovat s kamarádem obyč 1150 a narovinu říkám,že bych na tom nejezdil,protže po přesednutá z 1150gsa je to propastnej rozdíl.
Tahle černá GSA je nádherná a gratuluju šťastnýmu majiteli. Sám bych tuhle barvu chtěl,mám GSA stříbrnočernou a starou R100GS černožlutou a potřeboval bych to barevně sjednotit kvuli oblečení,protože mám černožlutý relýčko:-)
Gratuluji ke koupi. Je moc hezká. Chodím na toto fórum od doby co jsem v zimě koupil své GS1200. Většinou jen čtu co se tady děje, co a jak opravit kde sehnat atd. Nikoho tu neznám o GS vím jen to co jsem se tu dočetl tak se moc do debat nezapojuji jen získávám info. Ale na tohle vlákno bych chtěl reagovat. O GS1200 jsem snil od doby kdy jsem ho poprvé v roce 2005 viděl. Dlouho finančně nedostupné. Takže klasika nějaké naháče supersporty vždy kolem 100-120tis max. Po prodeji bytu zbylo 200tis na ruce. (na hubě rohlík jako prase ) A začalo nekonečné hledání a vysedávání na netu. Nakonec se objevilo to co jsem chtěl snad od roku 2005. GS modrošedé barvy, špicové kola BMW kufry nějaký ten Touratech přívěšek. Přijel jsem mezi svátkama do prodejny Motobikes, auto z vozíkem na parkingu, břinkáče v kešeni. Kámoš sebou abych nekoupil zaslepen (to každý zná A pak přišlo to proč jsem tento příspěvek napsal a snad se za to nikdo nebude zlobit. Hned vedle mého vysněného GS1200 stálo krásné 1150 taky v černožlutých barvách... skoro stejná cena jen o pár tis km víc bez kufrů doplnků prostě holota. Ale vypadala jako nová a já jsem začal uvažovat že bych ho vzal místo 12ky. (Do té doby jsem vždy tvrdil že je to nejhnusnější motorka všech dob. :-)) Nikdy se mi nelíbila ale v ten moment jsem byl fakt na pochybách 50 na 50. Když jsem je viděl vedle sebe tak mi přišla 1150 strašně krásná, že má koule že tohle je vlastně ono. nakonec jsem se projel na 12gs. Zašel s kámošem na oběd abych opravdu rozhodl jestli ty peníze v prodejně nechám. U oběda mi kámoš, který vždy tvrdil že BMW mu nesmí do domu že to nejede je to hnusné apod řekl, že ta 1150 je kurv. zajímavá a jestli ho radši nekoupím... Nebudu to prodlužovat jsem spokojen mám 12GS ale v prodejně už jsem na 1150 ani nekouk aby mě to nelákalo. Takže celkem chápu, že si to někdo dovezl domů i když jel pro něco jiného...
Pekne popsane. Ja si pamatuju kdyz jsem kdysi davno obdivoval novou 1100 a rikal si , no toby bylo aby byla doma a ejhle mam v garazi nekdy i 9 Bmw...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
LukyGs: tebe ta kultovnost 1150 nějak bere. Každej má svůj názor, svou pravdu. A věř mi neni to jen o penězích. Samozřejmě ta nejlepší a nejkultovnější motorka stojí u tebe v garáži
hlavně, že je pivo ftlamě
Bob napsal:jenom mě pořád vrtá hlavou proč lidi přecházejí z 1200 GS na 1150,1100 ale to je na delší dobatu někde na srazu
já to úplně chápu, dvanáctka nemá duši, navíc ji má kazdej mohla nebo snob. kdežto pohledět na takovouhle 1150, to prostě chytí za srdce. sice je to holatko, ale to jak je umyta je prostě paráda, to se nikdy neokouka
Zvyseni riditek,protektory na nadrzi,kryty vstriku,ochrana na nohy pred destem,kryty hlav,podsedlove plasty,stavitelne packy,rozsireni bocniho stojanku,kryt hlavniho stojanu...ale jo-docela holatko
...asi v úterý bude motorka zpět, zavolám, jak budu vědět čas a domluvíme se...předem díky
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ondro dobře jsi to napsal ..je to tak jak rikas kolikrat je clovek rozhodnut vzit tu svoji vysnenou krasku a hle na jednou te chytne za srdicko druha..mel jsem to taky tak jel jsem pro 1150gs a uvidel tu co me ocarovala a tak nejak láska na prvni dotek..a vzal jsem 11-tku červenou a jsem šťastný ze ji maam
taky gratuluji. Měl jsem malou 1150 a vždy mě víc jak 1200 lákala 1150 GSA. Jsem maximálně spokojenej a to jsem měl 12GSA pújčenou x krát a hledal důvody proč vyměnit 1150 za 12...nenašel jsem nic tak důležitého, čímž se utužila naše vzájemná láska s 1150 GSA. A jak píše Odnra byla doba, kdy to byla nejošklivější motorka na světě, prostě přížerná...dnes pro mě nejkrásnější....jo LC je taky krásná
všude dobře.....doma GSA