Jééé co to tu nevidímDíky Juane za fotku.Já mám též před BMW velký RESPEKT a pořád to zůstane i v mím srdci.Jednou se k ní vrátím,ale to už jsem napsal.Jinak Fotek mám tři pr... jenže já a kompl to nejde dohromady.prostě se to nenaučím.Jsem zvědavej na reakce dalších našich kamarádů zde.Doufám,že nás neodsoudí za toto vlákno.Já vlastně v garáži jedno Báwo mám,ale malý.A v tričku BMWGS jsem i reprezentoval na Mastodontech a jiných závodech
no bylo by dobré si přestat něco nalhávata konečně kápnout božskouslyším to totiž ze všechstran,při osobním jednánínespolehlivá motorka,kazí setak co,kdo začnekolem komína dobrý ale nikde daleko
Bystřické to jsou přesně ty kecy a fámy který lidi rozšiřujou.Jeden chytrák napsal na Motorkáře a všichni jsou z něj posraní.Mam najeto 16 tisic s jediným problémem(volnoběžka)vyměněno v záruce.Napiš jeden případ kdo s novým BMW najel taky tolik a bez závady.Všechny nový motorky jsou prostě sračky a ani slavná 1150 není bezporuchová.Ale chtěl bych 1200GS nebo 800GS jestli by vydržely tolik co KTM při mým zatížení a při takové sodě co jí dávám.A to nejsem jedinej.Většina majitelů KTM 950 nebo 990 jezdí právě v pohodě a nikde nic nemusí psát jen pár lidí napíše svoje problémy a všichni jsou z toho posraní.Je to prostě nesledovanějsí motorka na trhu a proto je to tak.BMW už nikoho nezajímá tak se o závadách píše jen zřídka.Bohužel KTM je ted jediný Opravdu BIG ENDURO který se vyrábí a dlouho ho nikdo nepřekoná svýma pseudomrdkama.
Takže já mám na své 19000 km. V terénu jezdím míň a hlavně pomalej než fanoš, páč
se to učím, a učím se pomalu. Ovšem na silnici ji dávám fest. Zatím mi odešla batérie, tu aale nevyrábí KTM. A dále spojkový váleček - 3500 SK. Jediné mínus z mého pohledu je větší spotřeba. S bmw r1100GS jsem jezdil v klidu za 5,7 l a když mě chytl rapl tak za 7,8. No a u KTM neumím pod 6 litrů a když ji dávám fest tak i 11 litříků. Jenže já valím třeba úsek 100 km dálnici 210 km v kuse a mimo obec brzda plyn a 170 . Nešetřím ji vůbec a cítím že si to můžu dovolit. Je to ďáblík, který to vyžaduje.*pissed*
Fanošu, chtěl bych kópit ty padáky co máš, ale potřebuju vědět, jestli nepřekáží když lezeš k batérce?
Juan přiložený následující obrázek:
Jo.... ty novy modely KTM 2009 jsou moc pekny ,zvlast 990 adv verze R,mozna by mohli uz taky zmenit to predni svetlo,je to za ty leta celkem okoukany...ale i tak se mi libej,jsem jeden asi z mala,kterymu se libi jak BMW tak KTM a dokonce i Ducati proste mam rad motorky a umim si je predstavit vsechny u me v garazi
Aktualne 1250 GSA HP
YouTube Video Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Ať nám řeknou Adventůráři esli je to pravda ( s tem rozvodem ).
Ale zas je pravda že jim to jede stejně jako nám a to maj o 200 kubíků míň, a navíc vozej vodu na chlazení.
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Emilio napsal:
Ty motocykly jsou moc krásné,jak dlouho na nich trvá vyměnit olej?
Jo a proč mě říkali páni prodejci,že se ve třiceti tisících nebo kolik to bylo musí měnit rozvoďáky který stojej pětadvacet a vejš???
Já mám na báwu šest pětek a na motor mě šáhl zatím jen jeden mlý chlapec,když se u něj fotil......
V prvním e-shopu kde jsem vlezl mají rozvoďáky za 837Kč. Nevěř všem pohádkám co se kolem KTM vykládají a zrovna tak nevěř legendám o BMW.Jsou to jen stroje a občas se něco poláme.Nezávisle na tom,jaké logo má na nádrži.Občas jezdím s lidma na KTM a nějak jsem si nevšiml že by byl nějaký problém.
Emilio napsal:
Jen ventiluju to,co mě řekl pan odborník v KTM....
Zrovna tak sundavat nádrž kvůli výměně oleje mě příjde trošku divné...
Ten rozvoďák v e-shopu nebude určitě za cenu co mají v KTM a jestli jí máš v záruce,tak e-shop nepřipadá v úvahu to je snad jasné.
Kdysi jsem se rozhodoval jestli KTM 990 nebo 1200GS uděll jsem co jsem udělal,třeba to bylo špatně ale mě to stačí,nejsem náročnej a jezdím skoro jen po dálnici v terénu nikdy.....
Lidi se kterýma jezdím maji najeto víc než 40000 tis a o žádných problémech s rozvoďákama nevím.Jestli chceš srovnávat mechanickou přístupnost,tak ani BMW není bez ztráty kytičky.Zkus vyměnit lanko plynu .Třeba.Na TDM jsem měnil svíčky půl dne a jen vyndat baterku bylo o nervy.Takhle bych mohl pokračovat napříč značkama a nikde to nebude dokonalé.Já naopak přemýšlím o přechodu na KTM,protože BMW tady na ostravsku nejde nijak rozumně servisovat a o dílech platí to samé.KTM prodejnu mám za rohem.Navíc terén mě baví čím dál víc,ale taky rád cestuju .KTM Adventure mi připadá jako nejlepší možný kompromis.Tož asi tak.