Nejelpsi vozit sebou satelit telefon nebo alespon treba spotconect posles zpravu dom ze ti maj poslat pompc tam a tam.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jinak aby bylo.jasno MotoCare je opravdu za ty penize super pokud jezdis po silnicich, ale je opravdu potreba brat v uvahu ty tuto vyluku, ktera ma dve casti:
1. pojištění se nevztahuje na pojistné události, které se staly mimo pozemní komunikaci - coz je logicke a uz to tu bylo psano ALE
2. popř. v terénu, který brání kvalitnímu a včasnému poskytnutí služeb
Prave ta druha cast je mi trnen v oku, jelikoz budu v Rusku na pozemni komunikaci, ktera je pozemni komunikaci a operator mi vesele odpovi touto vylukou a sbohem a satecek.
Upravil schrek dne 26.03.2015 18:33
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Jinak aby bylo.jasno MotoCare je opravdu za ty penize super pokud jezdis po silnicich, ale je opravdu potreba brat v uvahu ty tuto vyluku, ktera ma dve casti:
1. pojištění se nevztahuje na pojistné události, které se staly mimo pozemní komunikaci - coz je logicke a uz to tu bylo psano ALE
2. popř. v terénu, který brání kvalitnímu a včasnému poskytnutí služeb
Prave ta druha cast je mi trnen v oku, jelikoz budu v Rusku na pozemni komunikaci, ktera je pozemni komunikaci a operator mi vesele odpovi touto vylukou a sbohem a satecek.
Myslim si, definice "pozemni komunikace " v Rusku (nebo treba na Balkane) a v Evrope se muze diametralne lisit.. a v tom muze byt taktez problem..
MotoCare funguje ve výlukách jinak, než např. povinné ručení, kde při škodní události mimo pozemní komunikaci např. na manipulační ploše, máte smůlu.
MotoCare se snaží vždy pomoci, ale v rámci jejich technologických možností. Nemají vyprošťovací tanky ani helikoptéry, to nelze, ani za cenu služby (3 Kč / den) očekávat. Proto je ve výlukách ta věta "Pojištění se nevztahuje na pojistné události, které se staly mimo pozemní komunikaci popř. v terénu, který brání kvalitnímu a včasnému poskytnutí služeb".
Pokud se vám tedy něco přihodí mimo dojezdové možnosti asistence MotoCare, je potřeba motorku dostat na místo, kam je asistence schopna přijet. Ze zkušeností víme, že se vždy snaží pomoci a dojet co nejblíže k motorce. Po zavolání na no-stop linku MotoCare určitě neuslyšíte "Cože, jste na poli a motorka nejede? Tak to máte smůlu, to řešit nebudeme..."
Europ Assistance je náš dlouhodobý partner, u kterého průběžně sledujeme kvalitu služeb a dáváme zpětnou vazbu k jejich fungování. Vaše přípomínky, náměty a pochvaly rádi do Europ Assistance předáme.
Super diky Charlie za objasneni, v tom pripade asi neni co dodat jen si to sjednat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Vzhledem k tomu, ze mi tento produkt zaujal, volal jsem na jejich telefonní linku s dotazem, pro které země je tento produkt podporován, neboť seznam na jejich stránkách není (nepodařilo se mi ho najít) a ve všeobecných podmínkách je veta "zahraničí v zemích, které jsou součástí mezinárodní dohody o vzájemném uznání pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla". Což logicky znamená, tam kde platí zelena karta. Paní mi na tento dotaz odpověděla, ze územně s povinným ručením toto nemá nic společného a kde že mi to zajímá. Ani po pětiminutovém rozhovoru jsem se nedozvěděl kde tento seznam je možno si přečíst. Ani na dotaz když si toto pojištěni uzavřu jestli mi bude nějaký oficiální dokument se seznamem poskytnut, jsem se dozvěděl nikoli. Jedině co pro mne udělala, přečetla mi seznam do telefonu.
Takže uzavřu pojištěni a nevím vlastně na co. Poněkud zvláštní služba.
BMW F800GS Adventure
Přidám se. Volal jsem jim 27.3. s dotazem na Rusko a Bělorusko, ev. Kazachstán, Mongolsko.
Paní koktala, pak našla seznam a četla také. Závěr: Belorusko není zahrnuto, má to prý přeškrtlé....
Kluci, ten seznam zemí najdete v části "Dokumenty ke stažení" - "územní platnost služby" zde: http://www.bmwmot.../insurance
Aktuální špatnou kvalitu hotline už z Europ Assistance řešíme od minulého týdne a přidáme i vaše podněty. Máme info, že před sezonou najali na hotline externí pracovníky a ti nefungují jak je potřeba.
Charlie napsal:
Kluci, ten seznam zemí najdete v části "Dokumenty ke stažení" - "územní platnost služby" zde: http://www.bmwmot.../insurance
Aktuální špatnou kvalitu hotline už z Europ Assistance řešíme od minulého týdne a přidáme i vaše podněty. Máme info, že před sezonou najali na hotline externí pracovníky a ti nefungují jak je potřeba.
Charlie
Nedá mi to, já jsem byl v kontaktu s operátory v září 2014 a absolutně jim nebylo co vytknout - věcný a rozumný přístup s jasným zájmem o řešení mého problému. Dokonce si pamatuji, že ten kluk co na českém čísle infolinky hovořil slovensky, což mne trochu překvapilo :-), se jmenoval Varga. Tak doufám, že si nepokazí reputaci, protože já rozhodně pojistku obnovím i na letošní rok. (A to nemám pojišťovny obecně nijak v lásce.)
Ještě abych to dovysvětlil. Ty hotline čísla pro MotoCare jsou 2.
Kritizovaný hotline (informační) zajišťuje informace pro nové zákazníky, kam nyní najali externí pracovníky.
Druhý hotline (asistenční) je výhradně určen stávajícím zákazníkům pro zajištění asistence a tam mají pouze kmenové zaměstnance. Na asistenční hotline máme zatím jen kladné ohlasy.
Věřím že v info hotline Europ Assistance velmi brzy zajistí nápravu, protože díky špatné práci několika jedinců mohou přicházet o zákazníky.
Tak mi to ještě nedalo a napsal jsem do Europ Assistancea a dorazila následující odpověď: program MotoCare je možno uplatnit při vzniku pojistné události v zemích platnosti zelené karty.
Jejich seznam Vám zasílám přílohou.
S pozdravem
Tím je vše jasné, a není proč si to nepořídit, škoda jen podivného přístupu na infolince.
BMW F800GS Adventure
Je škoda, že důležité informace, které rozhodují o pořízení služby, musí zákazník těžce dohledávat.
Proto ten seznam máme přímo na webu a stejně tak info pro novou službu MotoCare Fun, u které není, ani z brožury pojišťovny jasné, pro jaké motocykly je určena. Tedy specifikace objemu a výkonu motocyklu.
Při sjednání pojištění přes online aplikaci na našem webu http://www.bmwmot.../insurance máte výhodu nejen ve slevě na pojištění, ale také v kvalitativním sledování objednávky a následné péče. Jak už jsem psal dříve, Europ Assistance je náš dlouhodobý partner, který má velký zájem na tom, aby spolupráce dobře fungovala.
Za každou zpětnou vazbu k fungování služby jsme rádi.