Díky za rady, nějak pošéfuju tu pružinu, k tomu přepákování jsem dostal taky nějaké informace, takže to účel splnilo
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Nejvetsi problem vidim v central stojanu. Strejchnu s nim snad o kazdej obrubnik ale bez nej to taky mit nechci. Tak potom podej zpravy jak ses spokojenej s jednotlivymi upravami
F 650 GS (00)
Četl jsem, koukal na obrázek, ale Géeso má jinak udělané přepákování. V Prochymotu mi řekli, že progres doporučují od 100kg jezdce.
Upravil Kraftrad dne 17.12.2013 17:57
Četl jsem, koukal na obrázek, ale Géeso má jinak udělané přepákování. V Prochymotu mi řekli, že progres doporučují od 100kg jezdce.
jako aby si zmacknul tu progresi a uz ji tam nemel?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Četl jsem, koukal na obrázek, ale Géeso má jinak udělané přepákování. V Prochymotu mi řekli, že progres doporučují od 100kg jezdce.
jako aby si zmacknul tu progresi a uz ji tam nemel?
Spíš asi aby vůbec pracovala, možná je Hyperpro moc tvrdé, nevím, počítám, že tam tomu rozumí víc, než já, tak jim prostě věřím. A někdo tu prodával progresy na boxera, že je na ně moc lehký, není to tak dlouho, možná obdobný problém.
Četl jsem, koukal na obrázek, ale Géeso má jinak udělané přepákování. V Prochymotu mi řekli, že progres doporučují od 100kg jezdce.
jako aby si zmacknul tu progresi a uz ji tam nemel?
Spíš asi aby vůbec pracovala, možná je Hyperpro moc tvrdé, nevím, počítám, že tam tomu rozumí víc, než já, tak jim prostě věřím. A někdo tu prodával progresy na boxera, že je na ně moc lehký, není to tak dlouho, možná obdobný problém.
byt tebou proberu to v TT s milanem.
mozna jsou progresy vyrobene jinak, ale ty hyperpra co jsem mel ja byly prave MEKKY na zacatku a pak postupne tvrdly.
tj. pri mensim zatizeni MEKKCI nez standardni pruzina identickeho ratingu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Labus01 napsal:
to,že vypadá jinak pořád neznamená, že nemůže dělat progres, ne? k čemu by pak bylo?
Na obrázku co jsi poslal se mění vzdálenost pružení od osy uchycení, u Géesa ne. A čím jiným by se tam progresivita udělala, je to jednoduchá mechanika. A může tam být třeba kvůli nižší zástavbě do rámu..
Nebo jsem třeba jen dlouho ze školy a ničemu nerozumím...
navrtaj si do plechu dve diery (plech musi byt aspon 3 mm hruby) je to namahane na tah takze to vydrzi v pohode, staci z jednej strany nasun srob nemusis nic nai dotahovat staci zdravy rozum, ale rataj stym ze to moze zdeformovat zavit tak si tam daj iny srob pomaly daj motorku dole zo stojanu a ked udrzi a neroztrhen sa plech, tak si aj sadni a budes vidiet ci to je spravna vyska pre teba ked nebude fajn zober dalsi plech a navrtaj inu roztec dier a znovu ja som to robil tak ten plech je zadarmo a ked bdues vediet osovu vzdialenost nemusis robit 3 * 2 kosti ale vyrobis iba jeden par.
jak sa tu už riešilo zdvihnutí zadku, tak mám k tomu otázku. Mám to teraz celé rozebrané a budem ten zadek zvyšovat. Ale... Nejak sem si všimel, ked klesne zadná vidlica nižšie tak retaz sa bude šúchat po tej gumovej krytke co je na vidlici. Kedže vrchná čast retaze zaberá a má tendeciu sa našponovat tak mám obavy že sa tá guma bude viacej opotrebovávat až sa predere k rámu (vidlici).
Rozmýšlal nekdo nad tým alebo sa mám na to vysrat?
No to zaleží... poslal sem zadný tlmič na repas a predĺžení, uvidím ked ho dostanem o kolko sa im to podarilo. Zajezdím si a uvidím. Ked tak ešte si vyrobím kratší kosti na preákovaní. Ale určie minimálne o 3 cm. Mám GS ne Dakar a ked to postavím na centrál a spustím kolo až na zem tak to je zhruba 3 cm. Ale tá kyvka je v ceste tej retaze medzi pastorkem a rozetú.
No myslim, že tá ostáva. Akurát sa to dá nejak predĺžit. Mi to ten borec od repasu vysvetloval a nevím presne jak to spraví. Ale dajú mi tam aj silnejší pružinu lebo chcem jezdit aj ve dvoch.
Ahoj přemýšlím také o zvednutí malého Gs chtěl bych tam dát tlumič z Dakara tak by mně zajímalo o kolik se zvedne a co se bude muset ještě upravit. Dík za info.