Zaručeně to jde přeprogramovat, stejně jeko dodat vyhřívané rukojeti atd. Tak jako ti přehrávájí soft, tak prostě bude verze bez. Neumí to, to je celé. Ještě nebyli proškoleni, nebo zapoměli. Pro mě je smutný signál to, že na to prdí, a mají lidi za ....
Lamark napsal:
Tomáši, jak pak byly řešeny ty senzory? Tam byla vyměnitelná baterie nebo je (byla) možnost koupit samostatná čidla?
Myslíš to ZADI od TT? Nebyla. Bylo to zalité..
Měli to vyměnit za nějaký servisní poplatek a údajně to mělo vydržet 2 roky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jinak Chlapi nema nekdo nebo neproda matky, ktere namontuji na ventilek. Jsem si objednal z BMW ty bezdratovy cidla do kola co jsem si koupil a bohuzel BMW k tomu prestalo vyrabet matice, ktere to drzi.
Senzory ti prodaji, ale matice, ktere clovek by ocekaval ze budou u toho tak uz nejsou trochu postaveny na hlavu.
Tak zpátky, objednal jsi špatně.
Musíš si přiobjednat i ty matice, jsou samostatně.
05 36217694440 CAP NUT - RDC
Ještě pozor jestli je k tomu i to těsnění do ráfku.?????
A kdo ví jestli to není čepička, která je vlastně matička taky(CAP NUT)?????
No, že se na to nevysereš.....
paja1 přiložený následující obrázek:
paja1> tak to byla tvá moto, co předělávali :-)
jsem tam volal v úterý a říkali, že ve středu jednu budou dělat, tak ať si zavolám ve čtvrtek...
jinak dobrá zpráva - vypadá to, že už to budou umět i v ostravě (zatím to řeším, ale člověk od servisu říkal, že už asi ví jak na to), takže ještě čekám na telefon a dořešení a jdu do toho taky.
Mimochodem prý se informoval jinde, než v brně. Jedná se o odebrání v SW pomoci original diagnostiky a pak se ještě něco musí odpojit z řídicí jednotky.
Mimochodem kolik tě to stálo?
Když je vůle, cesta se najde
Takže... Ostrava už to taky umí - odebrat RDC
ALE!
Ta cena...
Jinak - pokud máte alarm + RDC, zákrok je jednodušší - stačí pomoci original diagnostiky odebrat RDC
(alarm a RDC je v jedné jednotce, čili se to řeší SW)
Pokud alarm nemáte, tak se musí odebrat celá jednotka RDC a místo ní tam vrazit nějakou jednotku s odporem (bmw cca 100kč)
Ale zato mi nádherně umyli motorku :-)
Na druhou stranu - přes zimu jsem měl odpojenou baterku, takže mi při startování začalo vyskakovat upozornění na servis a to mi neodstranili (jen přenastavili servisní interval)
i když jsem je na to upozorňoval...
Neodstraní ti něco co tě upozornuje na to že se blíží servis. Upozornění na servis se nemaže, pouze se přenastavuje interval. Takže budˇ ti přenastavili jen jeden, nebo ti nic nepřenastavili. Třeba protože to udělají jen pokud udělají servis.
jasně, že se přenastavuje datum servisu - říkali, že to přenastavili...
nevím o tom že by tam měly být dva (jako datum a kilometry?)
a žeby se už zobrazovalo datum, když interval je až v listopadu?
to by bylo celkem brzo :-)
na mně teda.
Kdyby se ti zobrazoval datum tak se ti samozřejmě zobrazí ten datum, takže to by jsi asi pochopil. Takže ti nesmazali kilometrové hlídání servisu. Ano jsou tam KM a Datum.
při otočení klíčku to ukazuje datum..
zas jsem trochu chytřejší - jsem myslel, že je tam jen jedno nastavení.
celkem mne to překvapilo, když jsem je na to upozorňoval, že to chci přenastavit, ať to neukazuje, protože se to začalo zobrazovat díky odpojené baterce...
taky mne překvapilo, když mi na dálnici povolily obě zrcátka :-)
ale kdo ví, jestli s nima něco dělali oni, nebo se to prostě povolilo zrovna jen tak...
Když je vůle, cesta se najde
Díky odpojené baterce se přenastaví reálný čas nastavený na motorce- (neplést s časem na palubovce)
Takže tam máš třeba 1.1.2099. A nebo taky třeba 1.1.1999. A to znamená že jsi prošvihl termín i kdyby ti ho opravdu nastavili na 25.5.2012.
Takže je třeba nastavit: a-reálný čas moto b-datum příští prohlídky c- kilometry příští prohlídky.
občas mně vynechává hlášení tlaku pneu a o víkendu budu přezouvat,tak se ptám jestli máte někdo víc zkušeností s tou výměnou bat. v senzorech, jaká je úspěšnost apod., dík.
Dovoluji si oživit vlákno s tímto dotazem: pokud bych chtěl vyměnit v kolech čidla tlaku (moje GS je ročník 2011 a předpokládám, že baterie už dlouho nevydrží), musím na výměnu do servisu s celou motorkou, nebo mi stačí přivézt demontovaná kola a řídící jednotka v motorce si nová čidla automaticky načte (aniž by se motorka musela připojit na diagnostiku)?