To Patol a Falcons: Já myslel svůj předchozí příspěvek ironicky, pamatuji dobu, kdy mi většina tvrdila že jsem blázen kvůli dvěma měsícům připlácet za klimu, teprve nedávno mě přestali zesměšňovat, že si připlácím za automat a že si kupuji Hybridy, jsem blázen do teď jak vidíš sám.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Maris napsal:
jinak Toyota má největší zkušenosti s hybridama /již 20 let/ a např. Prius příklad spolehlivosti..Baterka drží i po 10 letech.. Dnes mi přijde lepší koupit 4 letej hybrid (atmosféra benzín + elektro), než dnešní komplikovaný diesel, kde hrozí po pár letech pěkná částka za vstřiky, dvouhmota, DPF, EGR..
na to jsi přišel sám nebo ti někdo našeptává?
na diesel nemusíš 200tis. km šáhnout, obzvláště pokud nekupuješ nějaké olítané firemní nebo francouze.
Když hybrid, tak jedině BMW i8 , ale nesmíš s ním taky moc jezdit
Taky neříkam že ty díly odejdou během 100 tis.. Ale pak to postupně začíná..
Konkrétní auto je Auris TS, v podstatě jde jenom o to se rozhodnout mezi Hybridem a 1,6 Atmosférou.
Byl jsem naplno rozhodnutej pro Atmosféru, dokud jsem se nepovozil hybridem, jenže za částka navíc je velká. Rozdíl mezi motorizacema je téměř 100 k - pokud odečtu automat kterej je samozřejmě u hybridu v ceně, tak je to 70 000 rozdíl.
Životnosti baterky se nebojim, podle zkušeností lidí z různých forum na internetu včetně třeba UK co jsem našel tak baterka vydrží spoustu let. Toyota navíc dává prodloužený zárkuky na hybridní pohon (všetně baterie)
Chtěl jsem kvůli tomu najít někoho s reálnýma zkušenostma, kdo by mi pomohl se rozhodnout
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Me se zda zbytecne slozite i 1.9TDI, takze hybrid povazuju za naprosty nesmysl, stejne jako downsizing.
Krom toho napr. kolega s novou Mazdou 6 kombi a 2l benzinem jezdi dlouhodobe za 6,1l/100km a to rad jezdi dost svizne. To je s jednodussim motorem takrka tam, kde ja s naftou.
Pak je tedy hybrid navratnosti za hranici zivotnosti ....
Kdyz je nekdo ekolog, at si koupi cng. Mame jich v praci asi 30aut a fungujou.Ale domu bych to taky nechtel.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
V jednoduchosti je sila. SDI forever. Jezdim za 4,5l a nevadi mi rychlostni limity.
Sorry za OT. Jinak hybrid ma dle me vyhodu pokud planujes jezdit hodne po meste. Tam ta uspora proti klasickemu benzinu hodne. Realnou zkusenost nemam, ale mit ty prachy tak bych to prubl.
Splněný sen moje 1100GS
HonzaGS-SV napsal:Patole nevím kde si vzal že s 2t. autem jezdit za 8 jinak nejde... ... nevím co ti na tom přijde nereálné?
...NAVARA 2.5 TDI...200hP...2,5 tuny...8,5 l/100km dlouhodobě...10,5 l/100km s 1,5 tuny karavanem...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Borci muj pohled na vec je ze hybrid je pro fandy elektro technologie, ale ekonomicky je to nesmysl. Pokud chce nekdo hybrid a ma na to, tak at si to koupi, ale pokud nekdo pocita provozni náklady od porizovaci ceny pres spotřebu az po prodej, tak je to nevyhodne..
BMW 1200 GS a ///M3
ak to zoberies z ekonomického hladiska, tak pri rozdiele spotreby 2l/100km sa Ti ta 70000 investicia vrati po cca 130000km, tak zalezi prave na tom rozdiele spotreby, resp kde s tym hlavne jazdis. A k tej spotrebe, mal som za posledných 10 rokov prevazne SUV (vratane amerických), v diesli este stale mam 350CDI GLK, ma 1880kg a dlhodoba spotreba po 120000km bola 8,7. Posledny rok ho uz jazdi iba manzelka na kratke trate v meste a ma 10,4 . Samozrejme som vedel jazdit aj za 6,5, ale ak vyuzivas potencial auta....
Inak znamy ma Aurisa 1,6 atmosferu cca rok a je s tym nadmieru spokojny...aj ked vlastne presiel z Fabie HTP :-)
Okrem iného, písal som o spotrebe hybrida spred 9 rokov, čo je v hybridním svete tak praprapredok, dnes sú tie technológie o dosť dalej...
Upravil patol dne 04.03.2016 07:57
Je to jako fotovoltaicka elektrarna, kdyby stat stedre nevykupoval tak by ji nikdo nestavel
Ruzne v Evrope jsou na hybridni auta dotace v podobe snizeni dani nebo zdarma vjezd do centra a podobne. U nas,ale nic podobnyho neni tak ekonomicky nema opodstatneni. Jedinej duvod koupi je ze ho proste chces. A jak stara pravda zni "od slova chci ke slovu potrebuji je velmi tenka hranice"
Diky vsem, vzal jsem si z toho sve info. Dneska se musim rozhodnout
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Inak znamy ma Aurisa 1,6 atmosferu cca rok a je s tym nadmieru spokojny...aj ked vlastne presiel z Fabie HTP :-)
Jo ten muj prechod bude trochu jiny z BMW E90 330 D - xDrive na 1,6 Atm (nebo Hybrida) ale uz jsem se snad vyblbnul
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Tak to je totální nesmysl. Soráč,ale s těma elektro srá.čema může snad jezdit jen,nějakej euronadšenec,kerýmu nebude hanba v tom jet,už jen kvuli tomu,že se tím přidává na tu nesmyslnou ekoteroristickou vlnu,kerou se snaží vydírat eu normální lidi. Z 330ky do toho snad nemůže nikdo sednout dobrovolně,to mě nechtějte namluvit:-)