Sem se trošku "rozohnil" no, sem tu zaregistrovaný od 2010 a za posledních 5 let jsem nenapsal tolik příspěvků co teď za tři dny, co už. Jináč tož určitěé, je to vcelku jednoduchý systém takže gola, momenťák a zkoušet , jak říkáš. Eště jsem kdysi četl a myslím že to bylo dokonce tady, že pístky se vracejí těma gumičkama co je zároveň těsní-jsou na to tak vyprofilovaný a zbytek dodělá odstředivá síla kotouče (ale možu se plést). Tož tak, každopádně jak zjistíš basto dej vědět, samotnýho mě to zajímá. Jo a jsem v praporčickým sboru. Kapitán néé.
Z celé diskuze jsem pochopil, že basto má potíže s moto a řeší to svépomocí. Pan Hrábě mu říká - dej to odborníkovi. Tak kde je problém?
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Kluci.. Když jsme u odvzdušňování předních brzd.. Nevíte někdo délku odvzdušňovacího ventilku? Tělo je M10, ale co délka? Je to standardizovaná součástka.. Mám třmeny Brembo (ne BMW) a u těch mám klasický odvzdušňovák jen na levém.. Na pravém je cosi, s čímž nevím, co bych měl dělat, tak že bych si to sjednotil.. Za každou radu dík!
yuri13 napsal:
Kluci.. Když jsme u odvzdušňování předních brzd.. Nevíte někdo délku odvzdušňovacího ventilku? Tělo je M10, ale co délka? Je to standardizovaná součástka.. Mám třmeny Brembo (ne BMW) a u těch mám klasický odvzdušňovák jen na levém.. Na pravém je cosi, s čímž nevím, co bych měl dělat, tak že bych si to sjednotil.. Za každou radu dík!
Za malé odbočení od hlavního tématu se omlouvám..
Vysroubuj ho a zmer delku. Rekl bych, ze bude standartni, jako u aut, kdy se lisi jen prumerem zavitu a delky pro dany zavit jsou stejne. Mozna ne vzdy,aby to nebylo moc jednoduche. Tady to typuju na klasickej odvzdusnovak SW11x30 se zavitem M10x1. Jistej si nejsem.
Mam u 1100gs taky Bremba a na obou stranach mam stejny sroub. BMW brzdice, jsou taky Bremba, jen maji logo BMW, protoze domluvili smluvni spolupraci. Tak to ma treba i Harley.
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[24.03Kb]
Upravil Hrabe_X dne 15.02.2016 19:59
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak tet jsem to dodělal rozezebrano z brejli od zhora dolů a zase namontováno zpátky a už se točí jak za mlada taková pí... Někde to bylo asi trošku zkřížený všem zúčastněným děkuji za rady
Jen malej dotaz. Co se muže zkřížit na vidlích,když sou to dvě rovné trubky,na kterých se volně otáčí spodní nohy,který jsou ještě kevšemu navzájen spojeny tym spodním mostem kde je čep a osou kola... Vámi popisovanej jev se stává u motorek,kerý mají někerou z trubek lehce ohlou,popřípadě ohlou osku kola,nebo spodní brejle(u klasické vidlice). V případě že je fše v pořádku k tomu přece není jedinej duvod.
Vikec: Stačí milimetr. Dobrá rada, po jakémkoliv sundání předního kola, tak při zpětné montáži nasadit kolo a nedotahovat ani zajišťovací svírací šrouby ani šroub osy kola. Pořádně nejdřív propérovat v povoleném stavu a pak dotáhnout. Ono si to sedne a nic nedrhne. Kolo se musí volně otáčet.
Upravil Potok dne 06.03.2016 23:21