joef napsal:
Pánové HELP!
Proběhl jsem tu forum, asi jsem přehlédl. Potřebuji vědět zda je identický ( mimo výkonu 52/63 KW) motor TWIN 650/ 800. Zda jsou stejné konektory, pokud koupím slabší motor a namontuji do 800 GS připojím do řídící jednotky. Kamarádovi padl motor při 80 km/ hod. jízda v koloně.., olej OK, servis zdělil, že se pootočily šály... K.O. Nemá čas to rozebírat..
Koupeno na podzim 2015, do dnešního dne najeto ( od koupě) 750 km...
choke napsal:
[quote]Tryskac napsal:
vytiahni sviečky a vtedy toč za koleso pri zaradenom 6Q. Aj ked bude motor v poriadku odpor bude nerovnomerný.
Koľko máš km?
Svičky jsou vyndané, a myslím že tam ta šestka taky byla. Motorka má cca 55tis, sem tam pozadním a nebyla ježděná zrovna na spotřebu. O víkendu to rozeberem a uvidíme...
Pěkné pondělní ráno přeju
Dopadlo to asi ještě celkemdobře, je zničená ojniční šála, zbytek okem vypadá dobře. Bude potřeba vše přeměřit.
Nemáte někdo prosím manuál, kde jsou hodnoty tolerancí a utahovací momenty? Děkuji
Tak už se začalo skládat... jelikož těch chorých motorů je celkem dost, co sleduji a 8stovku má i bratr (zatím jen s nájezdem cca 20tis) tak jsem si říkal, zda by se nevyplatilo do těchto moturů lít PROLONG, zkoušel někdo? Co jsem procházel diskuze, tak jsem narazil zde na foru na pár případů používání v boxerech. Zkoušel někdo nalít do F800?
choke napsal:
zda by se nevyplatilo do těchto moturů lít PROLONG, zkoušel někdo? Co jsem procházel diskuze, tak jsem narazil zde na foru na pár případů používání v boxerech. Zkoušel někdo nalít do F800?
V ZADNYM PRIPADE TAM NIC PODOBNYHO NELEJ!!!!
Radsi pouzivej olej dle specifikace vyrobce a men ho o neco drive nez je predepsano. Vyjde Te to levneji a udelas motoru daleko lepsi sluzbu nez nejakym nesmyslem....
Zalezi jakou co by melo byt funckci slozkou te prisady: teflon zustane ve filtru, molybdenove prisady nemuzes pouzit kvuli mokre spojce a chlorove prisady jsou super: ale zase zpusobuji vyraznejsi korozi vnitrnich casti.... Kaslat na to.
Pokud skladas, tak si dej bacha na predepsane rozmery, vule a souosost v ramci moznosti... Problem prvnich motoru byly material vyvazovaku, klika a jeji ulozeni (destrukce vyvazovaku kvuli vibracim), pripadne velka vule pistu ve valci. Sam jsem doskladal v patek minuly tyden a vcera jsem motor nahodil do masiny....