...dnes provedena svolávací akce + řešení dalšího a VELKÁ spokojenost. Pokud nastal drobný problém, byl vyřešen ke 100% spokojenosti zákazníka. Za toto děkuji.
JT
www.jantruhlar.cz
U me probehla svolavaci akce 11.4. Zjistili, ze je potreba v ramci akce vymenit i palivove cerpadlo. To nemeli. Pry se ozvou az prijde. Tak uz mesic cekam. a nic. Ze by problem u BMW? Zadna komunikace. Pece o zakaznika je u nich mozna neznamy pojem. BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
...to me mrzí. Ja resil servis a ten byl od objednání terminu, převzetí/oprava/předání moto naprosto v pořádku. Pak jsem řešil další věc ve shopu a opět více než v pořádku.
Hele, každý toho máme dost. Nedalo se tomu pomoc tak, že zvedneš tel a brnkneš si tam, než pasivně čekat až se "něco" stane. Promiň, to by byl jen můj postoj a nebo spíše bych to řešil již při objednání, klidně posunul termín, abych tam nejezdil dvakrát. tzn. co se dělá, máte všechno, kdy mohu přijet, jak dlouho to bude trvat, co s sebou (servisku, malý TP) a vyřešeno ne. ;o))
Upravil Honza_BMW_VW dne 16.05.2015 08:32
www.jantruhlar.cz
Ja se na to divam mozna jinyma ocima. Znackovy servis je obecne drahy servis. Cena tudiz musi byt podlozena top kvalitou a sluzbami. K tomu patri i komunikace. Delal jsem vedouciho znackoveho servisu a komunikace byla jednou z priorit. Nekomunikace o zakazce se rovnalo kratsi premie. Zavolat tam samo muzu i tam zavolam. Pri objednani prohlidky mi rekli, za cerpadlo budou kontrolovat, ale nebudou ho dopredu objednavat. Pokud bude potreba budy pry muset prijet znova. Uz to me hodne prekvapilo. Nasledna realizace zakazky to potvrdila. Vyrok znel, cerpadlo je potreba vymenit, ale skladem ho nemame. Objedname, az bude zavolame....
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
...ale jo,to mas pravdu,to souhlasim. Ja už se tak nějak spoleham sám na sebe,ale pak me potesi,ze to zafunguje jak píšeš.
Tak to rekni,tomu ptakovi co Ti to slíbil a treba Te prijemne překvapí. www.jantruhlar.cz
O tom by to melo byt. Pece o zakaznika.
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
a v čem je teda problém?To chceš,aby ti 3x za den volali,že čerpadlo ještě není nebo co?Až bude,tak zavolaj...když bude a nezavolaj,tak si teprv ztěžuj!
PPL ti taky volá každou hodinu,že ještě nejede?
Mě teda volaj až jedou asi je něco špatně a měl bych je pomluvit
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
a v čem je teda problém?To chceš,aby ti 3x za den volali,že čerpadlo ještě není nebo co?Až bude,tak zavolaj...když bude a nezavolaj,tak si teprv ztěžuj!
PPL ti taky volá každou hodinu,že ještě nejede?
Mě teda volaj až jedou asi je něco špatně a měl bych je pomluvit
Kdyby to netrvalo měsíc, souhlasil bych s Mr GS, ale nemít zboží a neozvat se tak dlouho není standardní. Nicméně ne černobílé. Pracuji v obchodu, pro zákazníky objednáváme věci denně. pokud věc nemáme a musíme objednat, zákazníkovi volám co nejdřív (1-2 dny), kdy by měla věc přijít a že ho budeme informovat. Před termínem volám obvykle dodavatele (spolehlivé ne), zda už zboží má nebo poslal a jakmile dorazí k nám, volám zákazníka. Pokud by došlo ze zpoždění, volám zákazníka před slíbeným termínem a dohodneme další.
Není třeba volat 3x denně, ale zákazník by měl vždy vědět termín a pokud nedopadne, musí to vědět a s náhradním termínem souhlasit. Z mého pohledu by měl Ivanhoe vědět/vyžadovat přibližný termín a měl se ujistit, že mu servis v daném termínu zavolá ať čerpadlo bude nebo ne. Pokud se takto nedohodl, nemůže očekávat komunikaci podle svých představ, každý má jiné standardy. Komunikace je oboustranná záležitost a v zájmu zákazníka je už při zadání zakázky vyžadovat veškeré podrobnosti o jejím dalším průběhu včetně komunikace, která mu bude vyhovovat.
Jenže není problém Stratosu,že má BMW zase problém s dodávkami dílů(stejně jako v loni/ předloni ) A dobře víte,jak dlouho to trvalo a že se vědělo úplný ho... o tom,kdy,co bude.
...a takových zákazníků,co všechno potřebují hned a zrovna v sezóně (viz. garanční výměna unašečů zadních kol,který léta a desítky tisíc km fungují v jejich motorkách bez problémů ) jsou tisíce.Jenže problém je v tom,že každej si myslí,že je jedinečnej a vyjímečnej.A když je něco zadarmo,tak se to musí řešit hned,protože co kdyby náhodou na čecháčka nezbylo
Řeknu to opět na rovinu:
Nebuďte kre.téni a nechte takovýhle hovadiny na zimu.Ti motomechanici tam nemají v zimě do čeho píchnout a dělají tam akorát podržtašky.Teď v sezóně neví kam skočit dřív a vy je vysíráte se svolávačkama na díly,který fungujou....to prostě nepochopím Taky mám svolávačku...taky na unašeč...ale nejsem id.iot a počkám si na podzim/zimu,protože s tím unašečem už mám najeto 168tis a kolo nikdy nikomu z tohodle důvodu neupadlo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Přátelé, toto vlákno je o spokojenosti s danou fy.. Tzn. zavolal jsem, nechal prověřit VIN, sdělili svolávačka ANO, nechal na nich aby navrhli termín, s tím, že nespěchám. Dojel jsem ráno na 9tou, jak bylo domluveno, moto převzato, za cca 2hodďky vráceno, vše provedeno co se udělat mělo, potvrzení do ser. knížky. Mezitím jsem vyřešil další věci, tzn. nákup doplňků v hodnotě cca 9tis Kč a věci do práce, takže za mě spokojenost.
Ivanhoe má pocit že byl nespokojen, napsal to a tím to končí.
Jak jsem uvedl, já bych asi jednal jinak než Ivanhoe, ale to je každého věc.
Takže zpět ke Stratosu, za mě naprosto ok. Ostatní patří do jiného vlákna, nebo Stratos opravuje jenom unašeče ?
H
www.jantruhlar.cz
Ano,poslední dobou by se dalo říct,dle mých informací,že opravuje jenom unašeče,protože na nic víc nemá naneštěstí čas ...a čím to asi tak je,že?
Chudákama,co to potřebují hned,protože je to zadarmo
A myslím,že kdybych se zeptal v Brně v Renocaru,tak to bude stejný...
Je sezóna,řeší se spousta věcí,ale lidi,co mají motorky od 04 do 10(čili min. 5 let starý),tak náhle potřebují všichni vyměnit unašeč a nejlíp "včera bylo pozdě"
...a jinak...za mě,taky spokojenost ,když je to teda vlákno jenom o spokojenosti
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Za mě teda taky super jednání! Co se týká toho unašeče, tak u mě už byly prasklý snad všechny závity šroubů kotouče, takže jsem na motce raději moc nejezdil, dokud se to nevyměnilo. Celkem jsem se bál, že to uletí a pokaká se toho mnohem víc než jen unašeč. Kdyby nebyla svolávačka, tak bych to stejně nechal vyměnit, protože nejsem sebevrah!
Honza_BMW_VW napsal:
Přátelé, toto vlákno je o spokojenosti s danou fy..
H
Aby to nevypadalo, ze jsem na neco tlacil. GS mam z Nemecka. Navstivil jsem osobne Stratos a nechal jsem proverit dle VIN svolavacky. Termin realizace urcoval Stratos ne ja. Termin jsem plne respektoval.Jenom pro zajimavost mi bylo sdeleno, ze den pred realizaci dostanu jeste zpravu SMS. Zadnou jsem nedostal. Tak jsem tam sam volal jestli mam v urceny termin vubec prijet. Do servisky jsem taky zadny zaznam nedostal. Nikdo ji nechtel. Jinak chvalu a spokojenost nikomu neberu. Me se ale asi netyka. Tak ze zadarmo dobry Proto ani Stratos nehonim s terminen dodelani. (neni hotova vymena cerpadla).Jenom sdeluji svuj nazor a poznatek, ze na dodelani cekam vic jak mesic.
Upravil Ivanhoe dne 17.05.2015 22:39
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
Za mne Stratos perfektní. Pěkná cena na motorku s doplňky,objednání servisu do týdne a navíc pracují i v sobotu,což jsem kvitoval. Servis proveden rychle a bezchybně,navíc i za slušnou cenu. Servisák mi trpělivě a ochotně poradil s věcmi,které mi nebyly úplně jasné a prodejce p.Semerád také ochota sama,takže spokojenost
servisáku díky za rychlou a precizní práci, dnes stará žlutá 12ka, na oběd jsem byl doma
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Rád bych poděkoval servisákovi za super nadstandardní jednání při provedení 10000 prohlídky. Neutekl mi tak týdenní výlet s kamarády do Alp!!! Moc díky!