Ty dva sroubky je vhodne zalepit Loctitem a nutne rozmacknout konce napr. klestema jak to dela Bing v prvovyrobe.Pri pripadnem pristim rozebirani se hlava sroubu odvrta a zbytek sroubu se vytoci z druhe strany.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
kremilek napsal:
Zajištovali jste něčím (loctite?) ty dva šroubky, co drží klapku v osičce? Nerad bych je po několika kilometrech prohnal válcema.
Ne e.. Když bys je zalepil, už bys to nejspíš nikdy nerozebral.. Navíc tam jdou tak pěkně, trochu jakoby "na tuho", že je tam v pohodě našroubuješ, ale strach z jejich ztráty mít nebudeš.. Nebo alespoň u mě to tak bylo..
Btw, jak se tady opakuje: "Co lepené nebylo v originálu nelepit!"
Jestli nechceš dopadnout jak někteří další "opraváři", tak si to raději rozdělej znovu a pojisti, ať nemusíš potom měnit půlku motoru. Několikrát do roka řeším tyhle opravy po "opravách ", a stojí to ty lidi docela dost zbytečných peněz. Jak píše "cechi" - zalepit Loctitem a ještě trochu rozmáčknout zbytek závitu kleštěma. http://www.bmwgs....owstart=20
kremilek napsal:
Zajištovali jste něčím (loctite?) ty dva šroubky, co drží klapku v osičce? Nerad bych je po několika kilometrech prohnal válcema.
Ne e.. Když bys je zalepil, už bys to nejspíš nikdy nerozebral.. Navíc tam jdou tak pěkně, trochu jakoby "na tuho", že je tam v pohodě našroubuješ, ale strach z jejich ztráty mít nebudeš.. Nebo alespoň u mě to tak bylo..
Btw, jak se tady opakuje: "Co lepené nebylo v originálu nelepit!"
Jestli nechceš dopadnout jak někteří další "opraváři", tak si to raději rozdělej znovu a pojisti, ať nemusíš potom měnit půlku motoru. Několikrát do roka řeším tyhle opravy po "opravách ", a stojí to ty lidi docela dost zbytečných peněz. Jak píše "cechi" - zalepit Loctitem a ještě trochu rozmáčknout zbytek závitu kleštěma. http://www.bmwgs....owstart=20
Připomínku beru, ale při demontáži v průběhu "opravy" jsem ty šroubky teda určitě zalepené neměl.. Ještě jsem schválně koukal do závitu v hřídelce a nic.. Vyšroubovat i zašroubovat šly pomalu ale normálně.. Navíc na té origo hřídelce teda nevím, co bych rozmáčknul, protože šroubky končí takřka zároveň.. Je to všechno původní, ne z té sady.. Měnil jsem jen pouzdra..
Originál je to na konci závitu toho šroubku lehce rozmáčknuté (tak jak psal "cechi" ), aby to nešlo vyšroubovat "samo". Funguje to obdobně jako samojistící matice - ale opačně (zmáčklej je šroubek).
Jinak dělej jak myslíš - je to tvůj motor.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
cechi napsal:
Ty dva sroubky je vhodne zalepit Loctitem a nutne rozmacknout konce napr. klestema jak to dela Bing v prvovyrobe.Pri pripadnem pristim rozebirani se hlava sroubu odvrta a zbytek sroubu se vytoci z druhe strany.
OK, takže šroubky zalepit a ještě na konci rozmáčknout. Můžete kluci upřesnit, jestli je lepší zalepit celý závity nebo jen konce závitů? A použít Loctite 270 nebo jiný?
Jó Brambory, ty se hoděj ke všemu
Zvažuju zda se do toho vůbec pouštět - v radiálním směru jsou osičky bez vůle, v axiálním cca 0,5mm. Má smysl kluzný ložiska v tomhle případě měnit - pomůžu si něco?
lupen napsal:
Potřebuji poradit. Šroubkdy do osicek se sroubuji z pohledu od filtru nebo od válce. . Díky. .
Od válce, máš tam zahloubení na hlavu nejde to dat jinak
Jj tak to mám dobře. . Jde to otočit právě.. ještě takhle. . Při otevrene sani jsou hlavy šroubků nahoře. Díky za rychlost.
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.